Oletko havainnut MILLÄÄN vitamiinilla, hivenaineella tai ravintoaineella mitään vaikutuksia mihinkään??...
Ravintoaineen osalta en tarkoita niitä samoja vaikutuksia mitä on millä tahansa bulkkiruoallakin, kuten että vatsa tulee täyteen vaan siis jotain erityistä.
Kommentit (67)
Noista edellämainituista en käytä kalkkia, kalaöljyä ja pellavatankiö- öljyä. Täytynee nekin laittaa listalle. Mitä mieltä Ubikinonista? Olen sitä syönyt mutta ajattelin lopettaa kun ei tunnu mihinkään vaikuttavan.
Maitohappobakteeri vatsaan.
Kromi verensokeriin.
Ubikinoli jaksamiseen.
Kalaöljy samoin pään toimintaan.
Seleeni sydämeen, rytmihäiriöihin ja jaksamiseen.
Regulat ihan kaikkeen.
Nokkostee hemoglobiinin ja jaksamiseen.
Huom tutkitut tuotteet, eli Nord pharman, ei mitään halpoistavaraa josta ei ole mitään takeita.
Osa näistä kuuriluontoisesti käytössä, ei kaikki samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Noista edellämainituista en käytä kalkkia, kalaöljyä ja pellavatankiö- öljyä. Täytynee nekin laittaa listalle. Mitä mieltä Ubikinonista? Olen sitä syönyt mutta ajattelin lopettaa kun ei tunnu mihinkään vaikuttavan.
En pärjäisi ilman ubikinolia, kokeile sitä. Olen +50 ja aineenvaihduntaongelmia.
Joo, toki on vaikutusta. Valmistajien tilille kilisee roposet kilikili.
Aloin juuri syödä biotiinia kun kampaajat sanoo, että sillä saisi paksumman tukan. Tosi tulosten näkyminen on hidasta. Mutta saas nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Mobilat on auttanut lihasjumeihin
Mobilat on lääke eikä vitamiini tai hivenaine
Vierailija kirjoitti:
Aloin juuri syödä biotiinia kun kampaajat sanoo, että sillä saisi paksumman tukan. Tosi tulosten näkyminen on hidasta. Mutta saas nähdä.
Muutama viikko, niin alkaa hiusrajassa näkyä selvästi uutta kasvua
Vierailija kirjoitti:
Pellavatankioöljy on sama kuin Camelina öljy, kotimainen.Edullinen suoraan valmistajalta tilattuna verrattuna kauppahintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, toki on vaikutusta. Valmistajien tilille kilisee roposet kilikili.
Ilmaiseksiko niitä pitäis jakaa? Onko ruoka ja ravintoaineet sun mielestä yleensä maksuttomia?
d vitamiini auttaa talvella väsymykseen eli jaksaa paremmin
Fitlinen ja Zinzinon laadukkaat tuotteet ovat vaikuttaneet huomattavasti terveyteeni. Saan täydellisen yhdistelmän kaikkea mitä tarvitsen kohtuulliseen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möllerin tupla vaikuttaa siihen, etteivät silmät vuoda. Karpalokapselit auttavat pissitulehduksen ennaltaehkäisyssä - jos lopetan ne, parin viikon sisään on taas tulehdus. Ravintolisä 5-htp parantaa mielialaa, ja paljon.
Karpalo kapselit? Miksi ei karpalot. Syksyllä heteiköt punaisena karpaloita.
Autottoman helsinkiläisen on vaikea päästä noille hetteiköille...
Raudan syöminen kohentanut ferrrittiiniä ja oloa ihan valtavasti
D-vitamiini pitänyt sairastumiset poissa
Magnesium vie lihaskipuja
C vitamiini poreena auttaa väsymykseen ja pissitulehduksiin.
Biotiini hiuksiin ja kalaöljy mieleen,ihoon.
Syöttekö te ruokaa ollenkaan? Jos, niin mihin tarkoitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko, niin alkaa hiusrajassa näkyä selvästi uutta kasvua
Oliko tämä vitsi?... 😁 No ei vaan, saattaahan niitä tuloksia tullakin. Mulla ainakin runsaat vitamiinit saa kaikki muut karvat kasvamaan nopeasti. Kulmakarvoista huomaa niin paljon nopeammin kuin hiuksista, minä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Öh - ei sillä kuidulla ole mitään tekemistä vatsan bakteerien kanssa vaan siinä, että siitä tulee kakkaan sisältöä, eli muodostuu sitä pehmeää massaa lisää joka kulkee helposti suolen läpi eikä tule ummetusta. Kuitu nimenomaan ei liukene eikä siten ruoki bakteereja.
Sä et ole nyt perehtynyt asioihin.
Kuitua on liukenevaa ja liukenematonta. Suoliston bakteerit tarvitsevat nimenomaan liukenematonta kuitua, jota saa esim viljatuotteista. Kuidut ruokkivat hyviä suoliston bakteereja ja näin vaikuttavat suotuisasti suoliston ja ihmisen terveyteen.
Kalkkitablettien syönti vaikutti ihan oikeasti kynsiini, ennen ne lohkeilivat ja olivat ohuet. VUOSI meni, ja tajusin, että kynsilläni voi oikeasti tehdä asioita ilman, että ne murtuvat palasiksi ja lohkeilevat silpuksi.
No, nyt kun mietin, niin kalkkitableteissa on seassa (minun tabuissani ainakin) D-vitamiinia, ehkä kyse onkin yhteisvaikutuksesta?
Olen yrittänyt ehdottaa äidilleni, että söisi myös kalkkia, mutta ei ole suostunut. Hänelläkin on hennot kynnet.
Karbalact eli karpalonappuloita bakteerivaginoosin kurissa pitoon. Ei tarvitse edes syödä joka päivä, vaan vain silloin kun miesystäväni kanssa tapaamme. Jos en syö, niin johan alkaa katku leijailla.
Herbalife. Sen avulla olen saanut uuden elämän. Voin olla varma, että saan täydellisen ravitsemuksen oikeassa suhteessa.
Olen nyt energinen ja jaksan.