Kun katselen Perjantai dokkaria...En minä halunnut lasta lapsentakia, vaan jotenkin vain sen kauheen kiiman ja rakkauden takia...
Eli, halusin sen seksin ja rakkaudenn täyttymyksen, ei ollut sitä vauvan kaipuuta sillai. Oli kai se päällimmäisenä se että annan miehelle sen lapsen tai jotain..
Mites muilla.
Rakastn kyllä lapsiani nyt, ja voinkin olla heisä ylpeitä, ovat aikuisia,ja onnistujia. Ja meillä edelleen mieletöntä himoa miehen kanssa.
Kommentit (30)
Tähänkin aloitukseen mahtuu tieto siitä että edelleen on miehen kanssa himoa😆
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin aloitukseen mahtuu tieto siitä että edelleen on miehen kanssa himoa😆
No ompa kamalaa.. taidat olla sairas.
Mistä näitä ihmisiä sikiää, joita ärsyttää toisten hyvä seksielämä.
Minä en varsinaisesti halunnut lapsia, en edes ollut niitä nuorena tavatessamme koskaan miettinyt. Olin enemmän omantien kulkija ja ollut sitä kyllä koko ikäni. Rakkauden kaipuu oli kuitenkin suurta jo teini-iässä. Sitten kohtasin tytön joka vei jalat alta ja sekoitti pään. Läheisyys ja hyvänolontunne oli jotain käsittämätöntä, samoin tulinen kuuma seksi, joka aiheutti sekin aivomyrskyjä. Ei minusta ollut vastustamaan kun tyttöystävä ostatti kihlasormuksen. Ei ollut vastustamaan sitä kiimaa ja järjetöntä himoa, kun hän halusi raskaaksi, lapsen ja naimisiin. Ei ollut vastustamaan kun halusi yhä uudestaan lapsia. Onneksi ei enää 4 jälkeen halunnut. Kaikessa olen koko ikäni ollut omantien kulkija ja päättänyt itse omat latuni, paitsi, että suostunut aina kaikkeen mitä vaimo on halunnut. Ei edes oma äitini tuntenut minua niin hyvin kuin vaimoni. Vaimo on ainut ihminen maailmassa, joka on pystynyt lukemaan sieluani ja tiennyt minua paremmin mikä minulle on hyväksi milloinkin. Olen aina ollut laskelmoiva ihminen ja miettinyt tarkkaan mitä halunnut tehdä, mutta vaimon tapauksessa mikään ei ole pätenyt, ei ole ollut omassa hallinnassa. Mysteeri jota ollut vaikea ymmärtää. - Lapset ja lapsen lapset, ne on elämän suola. Vaimo tiesi senkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa nyt ei suinkaan ollut kyse siitä. Jos vähänkään olet palstaa enemmän selannut niin tietäisit kyllä että KH kirjoittaa noin 20 viestiä päivässä ja jokaisessa mainitsee samat asiat. Levy jääny päälle pahemman kerran.
Vaimo halusi tenavia. Minä en. Nyt on kaksi kuitenkin ja alkaa seksielämä olla kuollut. Jos tässä pari vuotta kärvistelee ja sitten muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo halusi tenavia. Minä en. Nyt on kaksi kuitenkin ja alkaa seksielämä olla kuollut. Jos tässä pari vuotta kärvistelee ja sitten muualle.
Harmi sulle. Mun vaimo ymmärsi, että miehen pitää saada pillua lapsista huolimatta. Halunnut pitää minusta hyvää huolta ja kassit tyhjinä. Kokeillut aina välillä kasseista, että onko painoa. Siten sujui lapsiperheen arki ja parisuhde muutenkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa nyt ei suinkaan ollut kyse siitä. Jos vähänkään olet palstaa enemmän selannut niin tietäisit kyllä että KH kirjoittaa noin 20 viestiä päivässä ja jokaisessa mainitsee samat asiat. Levy jääny päälle pahemman kerran.
Sinulla se levy on jäänyt päälle. Et mitään muuta osaa kirjoittaa, kuin jotain kuvitteellista kuvittelemastasi ihmisestä jota nimittelet Khksi. Aina negatiivisesti! Mitään muuta et osaakkaankoskaan sanoa.
Ja jos on joku KH niin jos hänellä sitten hyvä seksielo,, niin miten se sulta on pois. Tämähän on seksipalsta, joten seksistähän täällä toivotaan puhuttavan, oli se hyvää tai huono. Sinä olet typerä jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla se levy on jäänyt päälle. Et mitään muuta osaa kirjoittaa, kuin jotain kuvitteellista kuvittelemastasi ihmisestä jota nimittelet Khksi. Aina negatiivisesti! Mitään muuta et osaakkaankoskaan sanoa.
Ja jos on joku KH niin jos hänellä sitten hyvä seksielo,, niin miten se sulta on pois. Tämähän on seksipalsta, joten seksistähän täällä toivotaan puhuttavan, oli se hyvää tai huono. Sinä olet typerä jankuttaja.
Kauniisti taas puhut naisista :)
Vierailija kirjoitti:
Ja olisi hienoa jos joku mieskin vastaisi...todellakin.
Jotta voit taas kerran lytätä heidät maanrakoon?
Vierailija kirjoitti:
Lapset tein ihan järjellä ajattelemalla ja pääasiassa vaimon mieliksi.
En missään himo- tai tunnepäissäni millään tasolla.
Siis kyllä minä ihan tunsin jumalatonta rakkautta ja sitä himoa, kun mies oikein oikeasti pani saadakseen minut raskaaksi . Ja nautti tunteesta toki paljon! Ja uskon, että molemmat lapset saivat ihan heti noista kerroista alkunsa.
Kyllä se oli huumaavaa ja alkuperäistäkiihkoa se paneminen silloin. Ei siinä ollut oikeasti vauvankuvat silmissä, ihan muut kuvat oli.
Näin miesnäkökulmasta lasten alulle laittaminen oli karmeinta seksiä koskaan..
Siihen asti olin vuosia ehdollistanut itseni siihen, että partnerin raskautuminen olisi pahinta mitä elämässä voisi tapahtua, aika samalla viivalla HIV-tartunnan tai parantumattoman syövän kanssa. Ja siinä sitä sitten TAHALLAAN oltiin tuota pahinta tekemässä.
Päällimmäinen tunne oli fyysinen, sielun pohjasta asti noussut, kuvotus.
Hyvät naiset, kukaan ei halua lapsia, ketään ei kiinnosta mikään. Me kaikki teemme asioista jonkun tunteen takia ainoastaan. Niin aivomme toimivat. Aivomme tuottavat huumetta, jota aivomme tarvitsevat aktiiviiseen elämän. Hullua, mutta totta. Teemme kaiken vain huumeen, tunteen vuoksi! Olemme siis huumeriippuvaisia jokainen!
Vierailija kirjoitti:
[
En missään himo- tai tunnepäissäni millään tasolla.
Itse olen ihan himo- ja tunnepäissäni jämähtänyt pysyvään parisuhteeseen jo nuorena. Avioon mennyt rakkaudesta ja himosta. Mistään muusta syystä en olisi mennytkään. Samalla himolla tehty lapset ja naitu koko ikä. Samalla himo-ja tunnepäissä mennyt koko pitkä parisuhde. Järkeilyä en ole harrastanut koskaan kun on parisuhteesta ollut kyse, muuten kyllä välillä vähän liikaakin. Tai no, aina ollut luonnonlapsi ja luottanut metsästäjän vaistooni.
Vierailija kirjoitti:
Näin miesnäkökulmasta lasten alulle laittaminen oli karmeinta seksiä koskaan..
Siihen asti olin vuosia ehdollistanut itseni siihen, että partnerin raskautuminen olisi pahinta mitä elämässä voisi tapahtua, aika samalla viivalla HIV-tartunnan tai parantumattoman syövän kanssa. Ja siinä sitä sitten TAHALLAAN oltiin tuota pahinta tekemässä.
Päällimmäinen tunne oli fyysinen, sielun pohjasta asti noussut, kuvotus.
Ohhos! Kyll ollaan erilaisia. Minä kyllä olen aika erilainen nainen, hyvin hyvin korkea libido, ja kiihko. Mieheni onneksi samaasorttia.
Mutta luulis, että sellainen alkukantainen siitostunne olis päällä miehellä, monet naiset taas vaan odottavat (kai) sitä siementä just ajatellen vaan jotain vauvaa.. En tiedä, kuten sanoin olemme erilaisia.
Mutta olis tosi mielenkiintoista kuulla muidenkin mieleipiteitä, tosi mielenkiintoista!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli huumaavaa ja alkuperäistäkiihkoa se paneminen silloin. Ei siinä ollut oikeasti vauvankuvat silmissä, ihan muut kuvat oli.
No aika sairasta jos jollain olisi tuossa tilanteessa vauvankuvat silmissä...
Vierailija kirjoitti:
Mutta luulis, että sellainen alkukantainen siitostunne olis päällä miehellä, monet naiset taas vaan odottavat (kai) sitä siementä just ajatellen vaan jotain vauvaa..
Väittäisin että aniharva ajattelee pannessaan jotain vauvaa, vaikka sitä oltaisiinkin tekemässä. Hyi hele!
Ai niin, jos olisi nuorena käyttänyt järkeä en olisi mennyt naimisiin, enkä suostunut naimaan lasta. Onneksi en käyttänyt järkeä, vaan suuressa alkukantaisesssa himossani nain kiimaista kihlattuani kuin viimeistä päivää saadakseni purkautua syvälle pilluun. Muistan sen kuin eilisen päivän, kun takaa naidessa oli kortongista jäänyt vain raamit kalun juureen, Kihlattu syttyi sellaiseen kiimaan ettei ikinä ja halusi varmistaa, että varmasti tulee raskaaksi. Hyökkäsi kimppuun kuin kiimainen tiikeri ja sitten varmistettiin, varmistettiin....... ja jatkettiin koko raskausaika. Kun vaimo halusi seuraavaa lasta, niin tiesi mitä oli tulossa, pelkkää kiimaista naimista.