Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes. Lapset yökylässä mummolassa ja kerrankin olisi aikaa seksille...

Vierailija
25.03.2022 |

Mutta mun mies pelaa kavereidensa kanssa kuin mikäkin kakara. Sama mennä nukkumaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kavereille taksi, polttakaa jointteri ja pankaa koko yö. Niin minä tekisin.

Vierailija
22/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälleen itse 31-vuotiaana naisena en katselisi hetkeäkään lapsiperheessä mitään aikuista mieslasta joka rämpyttää kaiken vapaa-aikaansa pelejä. Sivistystaso huipussaan.

No et sinäkään kovin aikuiselta vaikuta, sori nyt vaan.

Miksi ei? En itsekään perheen äitinä arvosta tällästä touhua varsinkin jos kyseessä lapsista vapaa ilta. Olen melko varma että iso osa avioliittojen jne ongelmista johtuu miesten peliriippuvuudesta.

Enemmänkin ne ongelmat johtuu kaltaisistasi pirttihirmuista joilla on valmiiksi määrätyt kaavat joiden mukaan pitäisi vapaaillat viettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole perusoikeus edes parisuhteessa ettäs sen tiedät!

Vierailija
24/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuseksi on hirveää. Suurin osa naisista ei siitä pidä. Tutkittu juttu. ” more than 63% of women never have morning sex, according to a recent survey by Mattress Advisor. ”

Ja kamalaa se onkin. Mutta miehet tykkää, totta kai. Milloin niissä olisi joku asia kohdallaan…

Enpä ole kuullut tuota. Olin eroryhmässä ( B F) , jossa oli 16 osallistujaa, kaikki naisia. Yhdessä osiossa käsitellään seksiä. Kaikki olivat samaa mieltä, että aamuseksi on parasta. Levänneenä ja rentoutuneena on aistit parhaimmillaan.

Vierailija
25/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mummolareissut pitää hyödyntää. Mikä olisi parempaa kuin puolison kanssa?

Vierailija
26/26 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaimo teki pitkän tehtävälistan, että saadaan talo kunnolla siivottua. Kaipa sen lauantain voi näinkin viettää, seksiä todennäköisesti turha ehdotella, hänet tuntien illalla siirtyy instagramin ja somen ihmeelliseen maailmaan, käydään saunassa ja sitten nukkumaan. Noh, itse varmaan pelailen siinä vaiheessa kun aloittaa somettamisen. Molemmat saamme tehdä sitä mistä tykätään illalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän