Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut asumistukea aina

Vierailija
25.03.2022 |

Vaikka töissäkin käynyt enkä maannut työttömänä palkka vaan on pieni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekö on sinusta hyvä ja järkevä asia? Ettet edes pysty elättämään itseäsi palkalla ja silti raadat sen eteen. Tyhmähän sinä olet. Älä yhtään ylpeile.

Vierailija
2/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekö on sinusta hyvä ja järkevä asia? Ettet edes pysty elättämään itseäsi palkalla ja silti raadat sen eteen. Tyhmähän sinä olet. Älä yhtään ylpeile.

Työnantajan ja ammattiliittojen vikahan se on, jos palkka on huono. Minkä sille työläinen voi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ap.n vika  ole, että esim. varhaiskasvatuksessa palkka on niin huono, että et kykene sillä elättämään itseäsi.

Sehän on vain Suomen laillistettu korruptio, että palkat on huonoja ja näin saadaan kierrätettyä vuokratuloja. 

Vierailija
4/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viides helsinkiläinen saa asumistukea. Että silleen.

Vierailija
5/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä taas olen omistanut asunnon aina. Velattoman, of course.

Vierailija
6/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÄmäkin on aina mielenkiintoisia tarinoita. Minkä ikäisenä ostit eka asunnon ja minkä hintaisen ? mistä sulla oli siihen tarvittava käteinen ?

Vierailija
7/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa sentään vähän miettiä, itse saimme mieheni kanssa kaikki tuet kun oltiin työttöminä, nyt kun ollaan töissä niin maksetaan kaikki lääkkeet, vuokra, eipä jää ravintolaan tai muuhun ylimääräiseen rahaa, kaikki tulee hinnat nousemaan ja pitäähän meidän veronmaksajien maksaa sotapakolaiset ja muuta siihen liittyvää sinne sotaan, kohta ollaan itsekin sodassa ja kuka meitä auttaa, Natoko, ei.

Vierailija
8/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella huono palkka jos täysiaikaisesti teet ja silti asumistukea tippuu. Noh, sentäs teet toisin kuin tuhannet pk-seudun ihmiset, jotka kokevat oikeudekseen maata sohvalla koska masennus/väsyttää/vtuttaa/olirankkalapsuus/selkäänsattuu. 

Jos tää jengi ois ollut sotimassa muutamia kymmeniä vuosia sitten, oltaisiin nykysellään sotimassa Ukrainassa.

Vierailija
9/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella huono palkka jos täysiaikaisesti teet ja silti asumistukea tippuu. Noh, sentäs teet toisin kuin tuhannet pk-seudun ihmiset, jotka kokevat oikeudekseen maata sohvalla koska masennus/väsyttää/vtuttaa/olirankkalapsuus/selkäänsattuu. 

Jos tää jengi ois ollut sotimassa muutamia kymmeniä vuosia sitten, oltaisiin nykysellään sotimassa Ukrainassa.

Itselläni kaikilla ikälisillä palkka lastenhoitajana päiväkodissa on 2070 euroa ( Brutto siis)

Joten en ihan tajua miten jotkut pitävät perusteettomana varhaiskasvatuksen työntekijöiden lakkoja

Vierailija
10/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÄmäkin on aina mielenkiintoisia tarinoita. Minkä ikäisenä ostit eka asunnon ja minkä hintaisen ? mistä sulla oli siihen tarvittava käteinen ?

En ostanut, vaan sain lahjana. Olin jotain 1-vuotias.

Vierailija
11/11 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ostanut, vaan sain lahjana. Olin jotain 1-vuotias.

Olikohan iso lahjavero?