Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä siis oikeesti käyttää viellä pöytätietokoneita?

Vierailija
25.03.2022 |

Tarkoitan muita ihmisiä jotka eivät esimerkiksi opettele yliopistoissa retrokoneiden historiaa vaikka kommondore-pöytätietokone jne. Tai elokuvien muokkaajia jotka tarvitsevat jopa 128gb ram.

Puhun normaalista ihmisistä. Ketkä oikeasti käyttää? Siis jos nyt puhutaan aikuisista? Kannettavat ovat jo sen verran hyviä kun tarvitsee x86-processor ja älypuhelin hoitaa kaikki hommat kyllä hyvin myös, varsinkin jos yhdistää tv-näyttö.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työssäni viitenä päivänä viikossa

Vierailija
2/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä työssäni viitenä päivänä viikossa

Mielenkiintoista. Mutta outoa kuitenkin, kun yritystason kannettavat ovat yleensä halpoja ja tehokkaita ja ne voi siirtää paikasta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit puhua "normaaleista ihmisistä"? Jos et itse ole kun jankkaat tätä samaa.

Vierailija
4/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
5/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama aloitus.. Mikä ihmeen ongelma sulla ap on pöytäkoneiden suhteen?

Ja joo, mulla on pöytäkone. Pelaamiseen lähinnä, paikkatieto-ohjelmia käytän välillä myös sillä. Päivitän osia tarpeen mukaan, riittää kun vaihtaa ajoittain näyttiksen tai prossun, ei tarvitse heti olla hankkimassa uutta konetta kuten läppäreissä jos tehot alkaa loppumaan.

Vierailija
6/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai normaali ja ei ole ollut pöytäkonetta kyllä aikoihin. Eikä lapsillekaan edes sellasia osteta vaikka kinuavat kyllä.

Läppärit saa mielestänikin riittää. Hyviä kun ovat nykyään.

Ja ihan työtarkoituksessakin.

Vierailija
7/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Kuka muka käyttää läppäriä vuonna 2022 muualla kuin koulussa?

Vierailija
8/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei hyväksy kannettavaa. Ei löydy tarpeeksi tehoja. 

Vierailija
9/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, mulla on pöytäkone. Pelaamiseen lähinnä, paikkatieto-ohjelmia käytän välillä myös sillä. Päivitän osia tarpeen mukaan, riittää kun vaihtaa ajoittain näyttiksen tai prossun, ei tarvitse heti olla hankkimassa uutta konetta kuten läppäreissä jos tehot alkaa loppumaan.

Pelaamiseen? Mainitsin kyllä aloituksessa, että kyselin nimenomaan aikuisista jotka käyttävät pöytätietokoneita, ja että miksi näin tekevät.

Vierailija
10/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long time no see, pöytäkonehullu. Kuis roikkuu?

Vierailija
11/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin minä käytän aina mieluummin ns. pöytätietokonetta, kuin jotain muuta. Tietysti.

Vierailija
12/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pöytäkoneita minäkään enää nykypäivänä.

Vierailija
13/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tarvitsen kolme näyttöä, ei onnistu läppärillä.

Vierailija
14/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut PC-pelaajista, (joita on maailmassa n. 2 miljardia)?

Läppäriin ei saa edes oikeaa näytönohjainta, eikä varsinkaan mitään kunnollista jäähdytystä.

Vierailija
15/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaamiseen? Mainitsin kyllä aloituksessa, että kyselin nimenomaan aikuisista jotka käyttävät pöytätietokoneita, ja että miksi näin tekevät.

Newsflash laajentamaan tuota onnettoman suppeaa maailmankuvaasi, pc-pelaajista hyvin iso osa nykyään on 30-40 -vuotiaita työssäkäyviä ja koulutettuja ihmisiä. Sekä miehiä, että naisia.

Vierailija
16/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Newsflash laajentamaan tuota onnettoman suppeaa maailmankuvaasi, pc-pelaajista hyvin iso osa nykyään on 30-40 -vuotiaita työssäkäyviä ja koulutettuja ihmisiä. Sekä miehiä, että naisia.

En aio vastata viestiisi, koska en usko sen olevan totta.

Vierailija
17/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viellä? Se on VIELÄ!!!

Vierailija
18/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Tarvitsen kolme näyttöä, ei onnistu läppärillä.

Miksi kolme näyttöä? Yhdistät vaan älypuhelin tv, vola. Tv näyttö isompi ja parempi. Ja kannettavan voit ja voit käyttää vaikka screensplitter ohjelmaa niin saat useamman näytön.

Vierailija
19/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nää hauskoja keskusteluja mutta kun jotkut oikeasti ovat tuollasia kuin apee..nii voi itku. No mitä minä siitä?

Vierailija
20/44 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle jatkuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän