Ketkä siis oikeesti käyttää viellä pöytätietokoneita?
Tarkoitan muita ihmisiä jotka eivät esimerkiksi opettele yliopistoissa retrokoneiden historiaa vaikka kommondore-pöytätietokone jne. Tai elokuvien muokkaajia jotka tarvitsevat jopa 128gb ram.
Puhun normaalista ihmisistä. Ketkä oikeasti käyttää? Siis jos nyt puhutaan aikuisista? Kannettavat ovat jo sen verran hyviä kun tarvitsee x86-processor ja älypuhelin hoitaa kaikki hommat kyllä hyvin myös, varsinkin jos yhdistää tv-näyttö.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Minä työssäni viitenä päivänä viikossa
Mielenkiintoista. Mutta outoa kuitenkin, kun yritystason kannettavat ovat yleensä halpoja ja tehokkaita ja ne voi siirtää paikasta toiseen.
Miten voit puhua "normaaleista ihmisistä"? Jos et itse ole kun jankkaat tätä samaa.
Taas tää sama aloitus.. Mikä ihmeen ongelma sulla ap on pöytäkoneiden suhteen?
Ja joo, mulla on pöytäkone. Pelaamiseen lähinnä, paikkatieto-ohjelmia käytän välillä myös sillä. Päivitän osia tarpeen mukaan, riittää kun vaihtaa ajoittain näyttiksen tai prossun, ei tarvitse heti olla hankkimassa uutta konetta kuten läppäreissä jos tehot alkaa loppumaan.
Olen kai normaali ja ei ole ollut pöytäkonetta kyllä aikoihin. Eikä lapsillekaan edes sellasia osteta vaikka kinuavat kyllä.
Läppärit saa mielestänikin riittää. Hyviä kun ovat nykyään.
Ja ihan työtarkoituksessakin.
Täh? Kuka muka käyttää läppäriä vuonna 2022 muualla kuin koulussa?
Poika ei hyväksy kannettavaa. Ei löydy tarpeeksi tehoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja joo, mulla on pöytäkone. Pelaamiseen lähinnä, paikkatieto-ohjelmia käytän välillä myös sillä. Päivitän osia tarpeen mukaan, riittää kun vaihtaa ajoittain näyttiksen tai prossun, ei tarvitse heti olla hankkimassa uutta konetta kuten läppäreissä jos tehot alkaa loppumaan.
Pelaamiseen? Mainitsin kyllä aloituksessa, että kyselin nimenomaan aikuisista jotka käyttävät pöytätietokoneita, ja että miksi näin tekevät.
Long time no see, pöytäkonehullu. Kuis roikkuu?
No tietenkin minä käytän aina mieluummin ns. pöytätietokonetta, kuin jotain muuta. Tietysti.
En ymmärrä pöytäkoneita minäkään enää nykypäivänä.
Minä. Tarvitsen kolme näyttöä, ei onnistu läppärillä.
Oletko kuullut PC-pelaajista, (joita on maailmassa n. 2 miljardia)?
Läppäriin ei saa edes oikeaa näytönohjainta, eikä varsinkaan mitään kunnollista jäähdytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaamiseen? Mainitsin kyllä aloituksessa, että kyselin nimenomaan aikuisista jotka käyttävät pöytätietokoneita, ja että miksi näin tekevät.
Newsflash laajentamaan tuota onnettoman suppeaa maailmankuvaasi, pc-pelaajista hyvin iso osa nykyään on 30-40 -vuotiaita työssäkäyviä ja koulutettuja ihmisiä. Sekä miehiä, että naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash laajentamaan tuota onnettoman suppeaa maailmankuvaasi, pc-pelaajista hyvin iso osa nykyään on 30-40 -vuotiaita työssäkäyviä ja koulutettuja ihmisiä. Sekä miehiä, että naisia.
En aio vastata viestiisi, koska en usko sen olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Tarvitsen kolme näyttöä, ei onnistu läppärillä.
Miksi kolme näyttöä? Yhdistät vaan älypuhelin tv, vola. Tv näyttö isompi ja parempi. Ja kannettavan voit ja voit käyttää vaikka screensplitter ohjelmaa niin saat useamman näytön.
Onhan nää hauskoja keskusteluja mutta kun jotkut oikeasti ovat tuollasia kuin apee..nii voi itku. No mitä minä siitä?
Minä työssäni viitenä päivänä viikossa