Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sijoitukseni osakkeisiin käytännössä suli kokonaan

Vierailija
25.03.2022 |

Monen vuoden työ valuu käytännössä hukkaan. Olen ollut hyvässä nosteessa ja salkku näytti hyvältä. Nyt näyttää siltä, että tästä ei enää nousta. Onneksi ei tappiot ole kuin 34000€ luokkaa, niin ei kaikki mene. Lopetan sijoituspelleilyn ja siirryn kiinteään omaisuuteen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, niin? Moraalittomat rikastuu. Kannattaa seurata mitä maailmalla tapahtuu ja hiukan ennakoida mihin sijoittaa, parhaat potit saa just sodista ja sairauksista ja niitä seuranneista jutuista mitä ihmiset kuluttaa ja mikä taho niitä tekee ja millä raaka-aineella.

Mä nautin mun elämästä, en ala kenenkään sijaiskärsijäksi jonkun moraalin takia. Ukrainan takia salkkuni on noussut taas, kiitos ennakoitujen sijoituksien.

Vierailija
22/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut kovaa nousua viimeaikoina. Aika huonosti on saanut sijoittaa, jos lerpsahtaa edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sijoitukset kiinni 6 urheiluautossa ja kullassa. Onpahan muutakin käyttöä kun luvut ruudulla.

Autot, nuo maailman surkeimmat ”sijoituskohteet” :D

Vierailija
24/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli takkiin saman verran koronan alkaessa. Sitten nousi takasin ja ylikin. Nyt taas laskee. Sitten se taas jossain vaiheessa nousee. Nyt tulee osinkoa kuukauden sisään reilu 6000 euroa, vuoden aikana tietysti enemmän. Sellaista se sijoittaminen osakkeisiin on.

Vierailija
25/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappiot 34000€? Mitä ihmettä olet ostellut?

Pitäisi ottaa pankkitunnukset pois kun alkaa röpöttelemään.

Vierailija
26/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kysehän on siitä myös, koska saa sen pääoman käyttöönsä, joita sijoittaa.

Itse sain vuodenvaihteessa vanhempani edunvalvottavaksi. Periaatteessa saisin sijoittaa hänen pankkitilillään olevat rahat vaikkapa Suomen tai EU alueen pörssiosakkeisiin tai pankin rahastoihin. Kunhan on ns. turvallinen kauppapaikka ja markkina-alue. Tavallaan olen nyt aika helpottunut, että olen ollut niin saamaton omien työkuvioiden vuoksi. Rahat edelleen pankkitilillä 0 % korkoa kasvamassa.

Vierailija
27/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan kavereistani ei ole ikinä kotiuttanut mitään. Salkku vaan huojuu ja esitetään niin rikasta. Loppuu nyt tämä pelleily. Ap

Ystäväsi ovat siis yhtä tyhmiä kuin sinäkin.

Vierailija
28/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pohjilla onkin paras aika myydä. Hyvin mennyt opit perille.