Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa ex-miehestä

Vierailija
08.09.2015 |

Erosin reilu 1.5v sitten. Ex-mieheni ei olisi halunnut erota, niinpä 1.5v hän roikkui minussa, soitteli ja viestitteli lähes päivittäin. Halusi jatkaa eikä voinut ymmärtää miksi en antanut mahdollisuutta. Suhteessa oli väkivaltaa, pettämistä, valehtelua, juomista... Nyt vähän aikaa sitten ilmeni, että hänellä on naisystävä. Ajattelin, että loistava juttu, minä saan olla rauhassa. Mutta ei...edelleen kyttää, kyselee missä käyn omilla lapsivapaillani ja kenen kanssa, syyttää olemattomista jutuista, viestittelee edelleen lähes päivittäin milloin mistäkin. Mikä ihme häntä vaivaa? Alan olee aika loppu, kun ei saa taottua järkeä toisen päähän. En tiedä miten toimisi? Ehdotuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Sika!

Vierailija
2/4 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun exältä. Meillä taisi jatkua muutaman vuoden tollanen vainoaminen, mutta loppui lopulta kuin seinään. Rankkaa oli, uusi naisystävä astui kuvioon ja minä sain rauhan. Toivotaan, että sullekin käy lopulta niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasta oikeuteen ja hae lähestymiskielto

Vierailija
4/4 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et lapsivapaallasi vie lapsia kyseisen hullun hoiviin, ethän? Te yhärit sitä olette vekkuleita otuksia, lasten hengellä ei ole mitään väliä, omasta puolesta vaan kovasti pelätään. Harmi, että toimimaton yläpää yleensä yhdistyy toimivaan alapäähän, kaltaisesi omaan napaan tuijottavan paskanaaman ei pitäisi kyetä lisääntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan