Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs nainen kiristää minua nolosta asiasta

Vierailija
08.09.2015 |

ostin nettipalstalta eräältä naiselta käytetyt pikkuhousut no hänpäs oli selvittänyt osoitteeni avulla henkilöllisyyteni ja sanoo että kertoo vaimolleni ostoksistani jos en maksa hänelle aika mojovaa rahasummaa

miten toimin AV-mammat teillä voisi olla kokemusta miten saan tälläisen hullun ämmän lopettamaan minun riivamisen

M32

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:02"]

ostin nettipalstalta eräältä naiselta käytetyt pikkuhousut no hänpäs oli selvittänyt osoitteeni avulla henkilöllisyyteni ja sanoo että kertoo vaimolleni ostoksistani jos en maksa hänelle aika mojovaa rahasummaa

miten toimin AV-mammat teillä voisi olla kokemusta miten saan tälläisen hullun ämmän lopettamaan minun riivamisen

M32

[/quote]

onko muka ihan kamalaa, jos vaimo saa tietää? Kerrot vaimollesi tietenkin. Eiköhän tuo muutenkin jo tiedä, että on yksinkertaisen ihmisen nainut.

Vierailija
22/24 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota muuten kantaa tapaukseen, mutta EN VOI KÄSITTÄÄ, että joku haluaa haisteltavakseen toisen käytetyt alkkarit. 

On kyllä tasan miesten juttu. Vai tunnustaako joku nainen tilailevansa miesten kalsareita netin kautta? Yöllisen siemensyöksyn jälkeen vielä extrahinnalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:08"]

No ei toi ole kovin paha. Paljon kesympi kuin huorissa käyminen tms. Tunnustat vaan vaimolle tai sano, että ostit kaveripiirin vanhalle pojalle hupilahjaksi ja sit vaan rikosilmoitusta tekemään. Salaaminen ja maksaminen on kaikista typerintä.

[/quote]

Näin vaimona sanoisin, että huorissa käyminen sentään on normaalia. Jokin pikkuhousujen haistelu on totaalisen PERVOA!

Eli mieluummin kuulisin sessiosta prostituoidun kanssa kuin jostain iljettävästä fetissistä. 

Vierailija
24/24 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voiko noinkin tienata? Haluatko ostaa multa pikkarit? Vauhtiraitakin löytyy, jos hinnasta sovitaan. Voin säästää myös veriläntit ja puolenkuun kiimalimat. Minulla on pehmeä käheä puhelinääni ja E-kupin tissit. Enkä kerro vaimollesi.

Koko XXL. No ehkä ne ei ole niin pienet, mutta takaan, että odouria löytyy! -Voin lähettää muovipussiin pakattuna.

nim. kiihkeä donna

Ps. jos jätät maksamatta, niin mun mies (1196 cm, 140 kiloa) tulee perimään punttisalin kaverien kanssa