Voiko bensansyöttö vikaselle autolla ajaa?
Voiko bensansyttö vikaselle autolla ajaa? Vai hajottaako se lisää?
Kyse ei olis kun 40km työmatkasta mutta mutta... :D
Käy niin hemmetin epätasasesti tyhjäkäynnillä eikä kiihdy mihinkään!
Kommentit (38)
No lähtökohtaisesti voi jos se kulkee. Onko vikaa tutkittu?
Voi ajaa niin pitkään että lopullisesti hajoaa.
Lotraako moottoritilaan bensaa? En ajais. Jos joku ilmamassamittari on paskana anna mennä vain, kallis remontti siitä muutenkin tulisi.
Siis asiaa ei oo loppuun tutkittu, mutta tollasta vikaa epäili tuttu korjaaja jolle soitin. Mä en ymmärrä autoista paljoakaan (nainen....)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:05"]No lähtökohtaisesti voi jos se kulkee. Onko vikaa tutkittu?
[/quote]
Kulkeehan se, hiukan ehkä epätasasesti mutta kulkee silti! :D
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:07"]Lotraako moottoritilaan bensaa? En ajais. Jos joku ilmamassamittari on paskana anna mennä vain, kallis remontti siitä muutenkin tulisi.
[/quote]
Voihan helvetti..
Tolla diadnoosilla ei voi sanoa mitään. Aja jos se kulkee.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:11"]Minkä merkkinen auto on kyseessä?
[/quote]
BMW, 320e36.
Takerteleeko siinä ehkä ryyppyläppä? Oletko katsonut katkojankärkien välin? Bensapumpun kalvo kuivunut?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:12"]Tolla diadnoosilla ei voi sanoa mitään. Aja jos se kulkee.
[/quote]
Jep.. Pelottaa vaan että hajoaa enemmän kun moni on sanonu että aja, ja osa sanoo että älä aja :D
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:14"]Takerteleeko siinä ehkä ryyppyläppä? Oletko katsonut katkojankärkien välin? Bensapumpun kalvo kuivunut?
[/quote]
Kun osaisin kattoo noi.. Oon niin käsi auton kanssa. Pitäs varmaan siirtyä tohon pyöräilyyn!
Itse olen ajanut, mutta en mitään järjettömiä määriä.
Mun mielestä bensansyöttö vikainen auto ei käyttäydy noin. Vika voi olla muuallakin.
Jos ajaa pystyy niin aja. En kokis sen siihen hajoavan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:23"]Itse olen ajanut, mutta en mitään järjettömiä määriä.
[/quote]
ja hänellä olis ajoa vaan 40 kilsaa about
Harrihan se siinä taas. PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLlykäinen.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:38"]Harrihan se siinä taas. PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLlykäinen.
[/quote]
Mikäs sua vaivaa? Mene hyvä mies nukkuu.
Eikä tolla kiihtyvyydellä väljä, sanoinpahan vaan :D
Pointti oli että voiko ajaa!