Tykkään kukkakeppi miehistä
Olen itse iso nainen. En ikinä voisi kuvitella olevani nallekarhumaisen miehen kanssa. Muita kukkakeppimies faneja?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Laihemmilla miehillä yleensä iso lerssi.
Jo Irwin tiesi, mistä lauloi!
Niin suhteessa miehen leveyteen varmaan onkin. Kaikki kun on suhteellista.
Lasit on isot jos pää on pieni ja toisin päin..
Uusi sana minulle ?Kuin kukkahattu-tädit? En tiedä mitä tarkoittavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille
https://tekniikanmaailma.fi/naiset-pitavat-yksimielisesti-eniten-vahvoi…
Ehkä Briteissä muttei meillä. Suomessahan naiset tykkäävät erityyppisistä miehistä.
Tuossa on kyllä vähän perää. Suoemssa naisten miesmaku on tutkitusti erilainen kuin muualla maailmassa. Näin oli eräs tutkimus aikoinaan hesarissa.
mies54v
Ja varmaan monissa muissa maissa. Ainakin nuorten naisten parissa Itä-Aasiassa miehen pitää olla pitkä (tarkoittaa siellä 180 cm minimi) ja hoikka. Ei liian treenattu.
Monissa maissa miehet ovat myös lyhyitä suhteessa Pohjois-Eurooppaan ja USA:han, joten varmaan pituus ei ole niin tärkeä pointti.
Olen hoikka mies ja lähes kaikki naisystäväni ovat olleet minua painavampia, edellinen oli yli 20 kg painavampi. Itse painan noin 60 kg, teen ruumiillista työtä enkä autoile ja pysyn kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille
https://tekniikanmaailma.fi/naiset-pitavat-yksimielisesti-eniten-vahvoi…
Ehkä Briteissä muttei meillä. Suomessahan naiset tykkäävät erityyppisistä miehistä.
Tuossa on kyllä vähän perää. Suoemssa naisten miesmaku on tutkitusti erilainen kuin muualla maailmassa. Näin oli eräs tutkimus aikoinaan hesarissa.
mies54v
Ja varmaan monissa muissa maissa. Ainakin nuorten naisten parissa Itä-Aasiassa miehen pitää olla pitkä (tarkoittaa siellä 180 cm minimi) ja hoikka. Ei liian treenattu.
Monissa maissa miehet ovat myös lyhyitä suhteessa Pohjois-Eurooppaan ja USA:han, joten varmaan pituus ei ole niin tärkeä pointti.
En tiedä, muuta kuin että hesarissa olleen tutkimuksen mukaan suomalaisten naisten miesmaku on poikkeuksellinen, muihin maihin nähden. Oliko länsimaat vai miten oli. En nyt muista..kaikki toki tyylillään.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka mies ja lähes kaikki naisystäväni ovat olleet minua painavampia, edellinen oli yli 20 kg painavampi. Itse painan noin 60 kg, teen ruumiillista työtä enkä autoile ja pysyn kunnossa.
Kuinka pitkä olet?
En tykkää kukkakeppi miehistä. Miehen kuuluu olla miehen kokoinen, luo naiselle turvallisuuden tunnetta.
Mielestäni ainakin 185 senttiä pitkä ja painoa saa olla 100 kiloa.
Niiltä löytyy ruttuiset isot roikkupallit ja iso pontevakulli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
En mikään hujoppi, 173 cm.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Ap:n ihannemies?
David on ihana - älykäs, komea ja hauska kukkakeppimies!
Jos kukkakepillä tarkoitetaan laihaa miestä jolla ei ole lähes ollenkaan lihaksia, ei kyllä sytytä yhtään. Myöskään nallekarhumiehet eivät sytytä. Tykkään että mies on sporttisella tavalla hoikka eli lihasta löytyy, mutta ei missään nimessä liikaa.