Mistä tarpeeksi vaalea meikkivoide?
Taas tuli tehtyä hutiostos myyjän avulla. Useimmilta sarjoilta ei löydy tarpeeksi vaaleaa sävyä. Esim Chanelin mat lumier 010 on liian tumma, samoiten Diorin 010. Ihoni on punapohjainen. Kertokaas, miltä (selektiiviseltä) sarjalta löytyy tarpeeksi vaaleita meikkivoidesävyjä?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:48"]Ei mistään, Lumene.
[/quote] Voi itku. Lumenenkin sävyt ovat mulle useimmat väärän sävyisiä, eikä laatu sovi iholleni. ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:49"]Fit me, gosh
[/quote]
Ja niistä vaaleimmat sävyt ovat siis itselläni käytössä :D Eivät kyllä ole selektiiviseltä sarjalta mutta mielestäni ovat todella hyviä molemmat.
Saman asian kanssa tuskailen.. olen ajatellut seuraavaksi katsoa Sensain tuotteita, vaikka ne kalliita ovatkin. Kun se on käsittääkseni japanilainen merkki, ja suosittu muutenkin aasiassa, niin ehkä löytyisi tarpeeksi vaalea sävy? Itse olen kokeillut Estee Lauderia, Cliniqueta ja Joe Blascoa, mutta liian tummia tai punertavasävyisiä on olleet. En tiedä, olisiko Chanelilla myös tosi vaaleita sävyjä?
Mulla on myös vitivalkoinen punapohjainen iho, Lancômen 010 (huom ei 01) on niitä harvoja, joka sopii. Sitä vaan ei nykyään tahdo joka hyllystä löytyä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:58"]Saman asian kanssa tuskailen.. olen ajatellut seuraavaksi katsoa Sensain tuotteita, vaikka ne kalliita ovatkin. Kun se on käsittääkseni japanilainen merkki, ja suosittu muutenkin aasiassa, niin ehkä löytyisi tarpeeksi vaalea sävy? Itse olen kokeillut Estee Lauderia, Cliniqueta ja Joe Blascoa, mutta liian tummia tai punertavasävyisiä on olleet. En tiedä, olisiko Chanelilla myös tosi vaaleita sävyjä?
[/quote] Chanel lopetti mat lumierin vaaleimman sävyn tuonnin Suomeen :(
Kiitos paljon kaikille vinkeistä! Josko näillä pääsis hoeman eteenpäi. Hommaa hankaloittaa entisestään rasvoittuva iho, vaan... ap
Mää löysin pitkien etsintöjen jälkeen sopivan Bare Mineralsilta.
Onkohan Body Shopilla vielä sellainen aivan valkoinen meikkivoide valikoimissaan? Käytin itse sitä nuorena (goottina) vaalentamaan liian tummia meikkivoiteita. Jollain teatterimeikkejä myyvällä liikkeellä saattaa myös olla, esim. Grimas?
MAC? MACillähän on joku ihan täysin valkoinenkin meikkivoide, jota voi miksata liian tummaan pohjaan. En ole tosin varma onko tuo valkoinen Suomen valikoimissa...
Mulla on nyt joku Lancome (tuli n. vuosi sitten kauppoihin?) seuraavaksi kokeiluun lähtee Mac
Stargazerillä on valkoinen, voineeko sitä sekoittaa? Amazonista tilasin juuri teinille.
Sensailta en ainakaan itse saanut kyllä vaaleaa.
Nyt on käytössä meikkipuuteri max factorilta ja se on itselle sopinut.
Joskus testasin oriflamelta yhden meikkivoiteen, joka oli hyvä. Mutta nämä nyt on tällaisia "halppis"meikkejä.
Lancomella on pari vaaleaa sävyä, ne vaihtelevat eri tuotteissa, joten kannattaa käydä koko valikoima läpi. Siis samakin sävynumero voi olla eri voiteessa ihan erilainen.
MACin NW10 on vaalea ja punapohjainen. Samoin Urban Decayn vaalein sävy oli punapohjainen, eikä ainakaan näyttänyt järkyttävän tummalta.
Jos on valmis tilaamaan, niin Illamasqualla vaaleimmat sävyt ovat punapohjaisia ja todella vaaleita.
Olen itse keltapohjainen, joten nämä ovat sellaisia tuotteita, joissa olisi ollut itselle hyvä vaaleustaso, mutta väärä pohjasävy.
Mä käytän lumene natural coden meikkivoidetta ja puuteria. Tarpeeksi vaaleita (on myös aika punertava iho mutta valkoinen) ja myöskin peittämäviä, eikä hintakaan päätä huimaa.
Todella vaalea punapohjainen sävy löytyy Lily Lololta, mutta se nyt tietenkään ei ole selektiivinen.
Lily Lololta löytyy tarpeeksi vaaleita sävyjä. Mineraalimeikit sopivat rasvaiselle iholle ja ovat pitkäkestoisia. Täytyy tosin tilata Suomeen Lily Lolon omilta sivuilta, mutta ovat suht edullisia ja postimaksut ihan ok.
Ei mistään, Lumene.