Mistä tunnistaa, että riiailee "toista naista"?
Ajatellaan, että nainen on suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Samaan aikaan nainen kuitenkin tiedostaa, ettei mies aio jättää vaimoaan, vaan pitää tätä toista naista ainoastaan siinä sivussa viihdykkeenä.
Mikä siis avuksi? Toinen nainen yrittää viritellä aitoa parisuhdetta sitoutumishalukkaan sinkkumiehen kanssa, mutta haluaa samanaikaisesti pitää itsensä tarjolla myös tälle naimisissa olevalle miehelle siltä varalta, että soitto yhteisestä illanvietosta tulisi tai mies ilmoittaisikin olevansa halukas jättämään vaimonsa.
Millaisista merkeistä tämä esimerkin "sitoutumishalukas sinkkumies" voi päätellä deittailevansa niin sanottua toista naista?
Kommentit (15)
Luulisi ainakin, että palstan toiset naiset osaavat tähän vastata.
Aihe saattaa olla minulle ajankohtainen, joten siksi kyselen ennusteita ja merkkejä.
Kuten sanoin, aihe on tärkeä. Siksi arvostaisin "raadin" kommentteja. Jos olen niin sanottuna varamiehenä, suuntaisin mieluusti oman panostukseni jonnekin aivan toisaalle.
Ja kyllä: kysyn asiaa häneltä itseltäänKIN.
Oletko ap autisti? Ei pahalla. Vähän viittaa siihen suuntaan.
Nyt on palstan naisvihasinkku tarinan keksinyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Sinkku olen kyllä, mutta muuten meni pieleen.
En ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa, mutta menneen 4 kk aikana kertyneet kysymykset saisivat selityksen, jos hän onkin "toinen nainen".
Vierailija kirjoitti:
Sinkku olen kyllä, mutta muuten meni pieleen.
En ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa, mutta menneen 4 kk aikana kertyneet kysymykset saisivat selityksen, jos hän onkin "toinen nainen".
Hei Pallopäähymiö! En ymmärrä tästä ketjusta mitään, mutta sinä taidat.
Menneellä viikolla peräti kaksi läheistäni toisistaan tietämättä on ehdottanut, että mitä jos yritän deittailla toista naista. Näistä se toinen on ollut itse toinen nainen, ja se toinen sitten naimisissa oleva mies, jota toinen nainen on tavoitellut.
Tällä palstalla on jatkuvasti "toinen nainen" -keskusteluja, mutta ei nähdäkseni siltä kantilta, että onkin se sitoutumishalukas sinkkumies, jota ei valita. Siksi halusin kysyä asiaa erillisessä ketjussa.
Millaiset asiat saisivat selityksen? Kerro esimerkkejä tapahtumista, niin osataan ehkä paremmin arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset asiat saisivat selityksen? Kerro esimerkkejä tapahtumista, niin osataan ehkä paremmin arvioida.
Miksi ei voi vain sanoa reilusti etukäteen, mitä tekee seuraavana viikonloppuna? (Koska haluaa pitää itseään tarjolla siltä varalta, että naimisissa oleva mies haluaakin tavata.)
Miksi on vaikeaa tavata viikollakin? (Katso yltä.)
Miksi on kovin haluton nukkumaan luonani? (Katso yltä.)
Miksi on kovin haluton päästämään minua nukkumaan luonaan? (Katso yltä.)
Miksi ehdottaa miehelle kumppanuusvanhemmuutta reilun parisuhteen sijasta, vaikka selvästi näyttää olevan kiinnostunut, nauttii seurasta ja sanoo olevansa sinkku? (Katso yltä.)
Miksi kaikki muu kuin ajan viettäminen parisuhdehalukkaan miehen kanssa tuntuu olevan tärkeämpää, vaikka selvästi samaan aikaan vaikuttaa olevan kiinnostunut, nauttii seurasta ja sanoo olevansa sinkku? (Katso yltä.)
Miksi haluaa pitää parisuhdehalukkaan miehen selvästi erossa sosiaalisesta piiristään? (Koska se naimisissa oleva mies kuuluu tähän sosiaaliseen piiriin.)
---
Kaikkia yllä olevia olen tietysti kysynyt häneltä itseltään, ja selityksen saanut. Ajan kanssa on vain alkanut epäilyttämään alati enenevässä määrin.
En olisi ikinä osannut ennakoida, että juuri tämä on aihe, johon ei haluta vastata. Niin paljon kuitenkin palstalla on vuodesta toiseen "toinen nainen" -ketjuja, ja niissä kymmenittäin sivuja.
Mitä enemmän aika kuluu ja asia etenee, sitä varmempi olen siitä, että todellakin olen riiannut "toista naista". Harmillinen juttu, etten saanut täältä niin sanotun raadin kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi vain sanoa reilusti etukäteen, mitä tekee seuraavana viikonloppuna? (Koska haluaa pitää itseään tarjolla siltä varalta, että naimisissa oleva mies haluaakin tavata.)
Miksi on vaikeaa tavata viikollakin? (Katso yltä.)
Miksi on kovin haluton nukkumaan luonani? (Katso yltä.)
Miksi on kovin haluton päästämään minua nukkumaan luonaan? (Katso yltä.)
Miksi ehdottaa miehelle kumppanuusvanhemmuutta reilun parisuhteen sijasta, vaikka selvästi näyttää olevan kiinnostunut, nauttii seurasta ja sanoo olevansa sinkku? (Katso yltä.)
Miksi kaikki muu kuin ajan viettäminen parisuhdehalukkaan miehen kanssa tuntuu olevan tärkeämpää, vaikka selvästi samaan aikaan vaikuttaa olevan kiinnostunut, nauttii seurasta ja sanoo olevansa sinkk
Voin vastata kaikkiin: olet suht' turvallinen seurakaveri, fb tai fwb. Et ole tarpeeksi kiinnostava parisuhteeseen. Sovit ulkoisilta puitteiltaan kumppanuusvanhemmaksi, mutta et aviopuolisoksi. On sinkku ja pitää muistakin ihmisistä, kuten sinkut saa tehdäkin, se ei ole heiltä kielletty. Lisäksi olet takertua. Siksi hän ei halua paljoakaan sinua kotiinsa, ettet hivuttuisi sinne "unohtuneen" hammasharjan varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata kaikkiin: olet suht' turvallinen seurakaveri, fb tai fwb. Et ole tarpeeksi kiinnostava parisuhteeseen. Sovit ulkoisilta puitteiltaan kumppanuusvanhemmaksi, mutta et aviopuolisoksi. On sinkku ja pitää muistakin ihmisistä, kuten sinkut saa tehdäkin, se ei ole heiltä kielletty. Lisäksi olet takertua. Siksi hän ei halua paljoakaan sinua kotiinsa, ettet hivuttuisi sinne "unohtuneen" hammasharjan varjolla.
No... pääsi taas unohtumaan, että täällä haetaan aina se syyllinen jostain muualta kuin naisesta (ja mehän tiedämme, kuka jää silloin jäljelle). Kiitokset kuitenkin kommenteista.
Tämä taitaa olla muunnelma niin sanotusta "alpha widow" -naisesta?