Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tarpeeksi vaalea meikkivoide?

Vierailija
08.09.2015 |

Taas tuli tehtyä hutiostos myyjän avulla. Useimmilta sarjoilta ei löydy tarpeeksi vaaleaa sävyä. Esim Chanelin mat lumier 010 on liian tumma, samoiten Diorin 010. Ihoni on punapohjainen. Kertokaas, miltä (selektiiviseltä) sarjalta löytyy tarpeeksi vaaleita meikkivoidesävyjä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenella on kohtalaisen uusi mattameikkivoide, jonka 0 sävy on todella vaalea. Itselläni myös sama ongelma, tarpeeksi vaaleita löytyy todella harvoin, mutta tämä Lumene oli yllätys! Myös L'Oréalin True Match sarjassa on yksi todella vaalea sävy, ja jopa punapohjaisena. Käy tutkimassa :) Selektiiviset merkit voit unohtaa, Suomeen harvoin tulee niitä vaaleimpia sävyjä. Netti on ystävä.. :)

Vierailija
22/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä vinkeistä kaikille!:) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:16"]lumene cc voide light aika hyvä. 
[/quote]

Mulle se on liian tumma... Lumenen blur meikkivoiteesta 0 sävy taas on sopiva.

Vierailija
24/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuterimaisista mineraalimeikkipohjista löytyy yleensä todella vaaleita sävyjä. Lily Lolo ainakin.

Vierailija
25/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen Lily Loloa, Porcelain on vaalein. Olen myös tilannut BB-voiteita koreasta, cosmeticlove -kaupasta. Sieltä löytyy oikeasti vaaleita sävyjä, ja kokeilupakkauksissa joissa on esim. 10 eri testeriä. 

Lumenen "vaaleat" sävyt on kyllä oikeasti vaaleaihoiselle lähinnä vitsi. En ymmärrä miten suomalainen brändi ei osaa tehdä suomalaiselle iholle sopivia sävyjä, vaan kaikki on jollekin puolineekereille.

Vierailija
26/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:58"]

Mulla on myös vitivalkoinen punapohjainen iho, Lancômen 010 (huom ei 01) on niitä harvoja, joka sopii. Sitä vaan ei nykyään tahdo joka hyllystä löytyä.

[/quote]

Lancomella on ainakin osassa meikkivoiteista vielä vaaleampikin sävy 005. Esim. Teint Idolesta löytyy tuo ja on saatavilla Suomessakin.

Vierailija
27/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on Lumenen Natural Code, sävy Ivory.

Vierailija
28/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki valkoinen meikkivoide, jota sekoitat sitten varsinaiseen meikkivoiteeseen. Punanaamiosta löytyy useampia eri vaihtoehtoja. Erityisesti olen pitänyt Mehronin Celebre Pro HD -meikkivoiteesta. Sen lisäksi Manic Panicilla, Stargazerilla ja Illamasqualla on valkoisia meikkivoiteita tarjolla. Näistä kokemusta on vain Stargazerista, josta en pahemmin välitänyt.

Mineraalimeikkejäkin kannattaa kokeilla! Aiemmin mainittu Lily Lolon Porcelain on todella hyvä sävy kalpealle henkilölle, mutta peittokyky ei pääse samalle tasolle kuin valkoinen meikkivoide + peittävä meikkivoide -kombossa.

Vierailija
29/29 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Everyday Minerals on kokeilemisen arvoinen, itse olen heidän tuotteitaan käyttänyt lähes kymmenen vuotta. Sävyjä ja peittoasteita löytyy jokaiselle. Näytteitä saa postimaksun hinnalla.