Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koskevatko hallituksen uudet leikkaukset sinua?

Vierailija
08.09.2015 |

Itse teen vain päivätyötä, joten ylityökorvausten leikaus ei kirpaise. Sairaana on mahdollista tehdä etätöitä tai sitten menen pariksi tunniksi töihin ja loput otan saldoista. En ole julkisella töissä joten ei vaikuta mun lomiin.
Loppiaisen ja helatorstain istun sitten töissä tai teen etänä. En mä rupea niihin saldojani tuhlaamaan. Niin olen joskus aikoianikin istunut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske. Asun ulkomailla ja saan kunnollista palkkaa + kaikki muut maan edut päälle.

Suomi on surkeä läävä.

Vierailija
2/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee. Ja pahasti.
Rekkakuski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja, joten loppiaisen ja helatorstain menetys koskettaa, mutta en valita. Pahinta on vuorotyötä tekevillä julkisen sektorin työntekijöillä, esim. hoitajilla.

Vierailija
4/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut, mitä leikkauksia on tulossa, joten en tiedä.

Vierailija
5/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee niin paljon, että aion lopettaa työt. Tulkoon joku muu orjaksi raatamaan tilalleni. Nautin tästedes työttömyyskorvauksesta, asumistuesta sekä vapaa-ajasta.

Vierailija
6/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee sillä tavalla, että flunssassa tulen aina töihin jatkossa. Varmasti ihmiset ovat sairaina enemmän kun kaikki tulevat kipeänä töihin muita tartuttamaan. Hoitoalalla potilaita varmasti kuolee enemmän tauteihin.

Vierailija
7/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, katsellaan tässä hoitsututtujen kesken uutta alaa, mille lähdetään kouluttautumaan. 

Vierailija
8/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisen ja helatorstain haluan olla töissä, ovat ihan turhia vapaapäiviä olleetkin. En käsitä, mitä tarkoittaa "palkaton vapaapäivä" tässä yhteydessä. 38 päivän lomat tulisivat täyteen parin vuoden päästä, kun on jo tottunut vähempään ei niin kirpaise. Omiin sairauslomiin ei tule vaikuttamaan. Toivottavasti motivaatiosaikkulaisten sijaistaminen vähenee.

Vierailija
9/9 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttämänä jo vuoden, joten eipä voisi paljoa kiinnostaa nämä säästöt.