Yhtä asiaa eronneet, tahtomattaan sinkkuna pysyvät miehet eivät tajua
He ovat eronneet ajatellen, että voivat pitää eksän, eli lapsiensa äidin kuvioissa mukana ystävänä jne. Suurimmalle osalle naisista tämä ei vain sovi - eivät he halua kilpailla huomiosta eksän kanssa. Miehen pitäisikin reilusti erota entisestä ennen kuin haikailee uutta. Ei itseä kunnioittavalle naiselle sovi, että hän jakaa henkisellä tasolla miehensä toisen naisen kanssa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta olisi kyllä aika kurja olo, jos mun pitäisi rupea komentelemaan miestä, että hän ei saa olla hyvissä väleissä LASTENSA ÄIDIN kanssa. Siis ihan miehen lasten kannalta tulee sääli.
Näin minäkin ajattelin nuorena ja rakastuneena.
Miehen ex aiheuttikin melkoisia ongelmia kaikille, mukaan lukien omat lapsensa, kun hääräsi kutsumatta ex-miehensä elämässä.
Ja mieheni oli ja on sellainen vässykkä, joka ei osannut vetää rajoja uuden ja entisen elämänsä välille.
Näistä asioista tuli osaksi syy siihen miksi ero on tulossa. Ex kummittelee kaikessa vieläkin lastensa varjolla ja lapset ovat kuitenkin jo täysi-ikäisiä.
Lapset, olivatpa ne kenen tahansa osapuolen, sinun, minun tai yhteiset, hoidetaan asiallisesti ja tasapuolisesti, mutta kaikilla on omat velvollisuudet, ei pelkkiä oikeuksia. Nyt miehen ja exän lapset ovat olleet rajattomia, huonosti käyttäytyviä jne, exän suorastaan innostettua heidät tähän.
Mieheni taas ei katso peiliin vieläkään, kaikki naiset ovat sitä ja tätä ja tuota, n pian kahdesti eronnut, pian viisikymppinen ukko, on ihan viaton naisten uhri.
Huh. Enpä taida ikinä enää edes mieheen päin katsoa kun tämä liitto saadaan tästä paketoitua.
Niinpä, ei vielä tarpeeksi elämänkokemusta
Normaalin järjen omaavalle asia ei ole ongelma.
M35
Vierailija kirjoitti:
M35
Noin kun ajattelet pysyt sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Noin kun ajattelet pysyt sinkkuna.
Mieluummin sinkkuna kuin elämän edessä kyynistyneenä.
M35
Mustasukkainen kumppaniehdokas on minulle aika pian ex-kumppaniehdokas.
Hyvällä itsetunnolla varustetun naisen ei tarvitse sekaantua ihmissuhteisiini, enkä voisi kuvitellakaan parisuhdetta itsetunto-ongelmaisen ripustautujaressukan kanssa.
Näin minäkin ajattelin nuorena ja rakastuneena.
Miehen ex aiheuttikin melkoisia ongelmia kaikille, mukaan lukien omat lapsensa, kun hääräsi kutsumatta ex-miehensä elämässä.
Ja mieheni oli ja on sellainen vässykkä, joka ei osannut vetää rajoja uuden ja entisen elämänsä välille.
Näistä asioista tuli osaksi syy siihen miksi ero on tulossa. Ex kummittelee kaikessa vieläkin lastensa varjolla ja lapset ovat kuitenkin jo täysi-ikäisiä.
Lapset, olivatpa ne kenen tahansa osapuolen, sinun, minun tai yhteiset, hoidetaan asiallisesti ja tasapuolisesti, mutta kaikilla on omat velvollisuudet, ei pelkkiä oikeuksia. Nyt miehen ja exän lapset ovat olleet rajattomia, huonosti käyttäytyviä jne, exän suorastaan innostettua heidät tähän.
Mieheni taas ei katso peiliin vieläkään, kaikki naiset ovat sitä ja tätä ja tuota, n pian kahdesti eronnut, pian viisikymppinen ukko, on ihan viaton naisten uhri.
Huh. Enpä taida ikinä enää edes mieheen päin katsoa kun tämä liitto saadaan tästä paketoitua.