Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtä asiaa eronneet, tahtomattaan sinkkuna pysyvät miehet eivät tajua

Vierailija
25.03.2022 |

He ovat eronneet ajatellen, että voivat pitää eksän, eli lapsiensa äidin kuvioissa mukana ystävänä jne. Suurimmalle osalle naisista tämä ei vain sovi - eivät he halua kilpailla huomiosta eksän kanssa. Miehen pitäisikin reilusti erota entisestä ennen kuin haikailee uutta. Ei itseä kunnioittavalle naiselle sovi, että hän jakaa henkisellä tasolla miehensä toisen naisen kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla naisilla on huono itsetunto.

Vierailija
2/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisilla naisilla on huono itsetunto.

Oli tai ei, eivät halua jakaa miestä eivätkä tyydy siihen, että eksä pyörii nurkissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Monet naiset eroavat mielummin kuin sanovat, että eksä on ongelma.

En muuten tajua miksi tällaiset pariskunnat edes eroavat jos haluavat pysyä ystävinä. Vääriä eron syitä, veikkaan

Vierailija
4/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Minua ei ex haittaa, mutta en koskaan aio olla hänen ystävänsä. Ex-,vaimolla on ihme hinku ystävystyä. Sori mutta ei kiinnosta. Luulen, että ainoa tavoite on, että hän voi helpommin käyttää hyväkseen lastensa hoitajana. Niin pääsee itse viihteelle.

Vierailija
5/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Monet naiset eroavat mielummin kuin sanovat, että eksä on ongelma.

En muuten tajua miksi tällaiset pariskunnat edes eroavat jos haluavat pysyä ystävinä. Vääriä eron syitä, veikkaan

Niinpä, huono seksielämäkin kyllä korjattavissa

Vierailija
6/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän totuuksia

Vierailija
7/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee äitiin. Kukaan ei halua olla vasta toiseksi tärkein nainen miehen elämässä.

Vierailija
8/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miesten yleistämistä. :)

Vierailija
9/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän tuollaisessa kuviossa jaetakaan sitä miestä uuden naisen kanssa, vaan jaetaan vanhemmuus lasten isän kanssa?

Vierailija
10/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän tuollaisessa kuviossa jaetakaan sitä miestä uuden naisen kanssa, vaan jaetaan vanhemmuus lasten isän kanssa?

Voin korjata: olet väärässä. Noin se markkinoidaan, mutta todellinen symbioosi ei katkea ilman kunnollista pesäeroa. Kyllä sen vähänkin järkevä nainen tajuaa ja näkee, että napanuora on vielä tiukasti kiinni

Vierailija
11/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta olisi kyllä aika kurja olo, jos mun pitäisi rupea komentelemaan miestä, että hän ei saa olla hyvissä väleissä LASTENSA ÄIDIN kanssa. Siis ihan miehen lasten kannalta tulee sääli. 

Vierailija
12/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin korjata: olet väärässä. Noin se markkinoidaan, mutta todellinen symbioosi ei katkea ilman kunnollista pesäeroa. Kyllä sen vähänkin järkevä nainen tajuaa ja näkee, että napanuora on vielä tiukasti kiinni

Miten se pesäero sitten tehdään ilman että lapset kärsii? Pakkohan vanhempien on tulla keskenään toimeen.

Vierailija
13/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta olisi kyllä aika kurja olo, jos mun pitäisi rupea komentelemaan miestä, että hän ei saa olla hyvissä väleissä LASTENSA ÄIDIN kanssa. Siis ihan miehen lasten kannalta tulee sääli. 

OK. KIVAT SULLE.

Ps. Viestistäsi huokuu elämäkokattomuus

Vierailija
14/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee myös miehiin, joiden paras ystävä on nainen (eli elämänsä rakkaus, joka on friendzonettanut hänet)

Vierailija
15/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä päivityksestä AP. Nyt voitkin sitten painua vit..

Vierailija
16/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan se on kyllä juurikin päinvastoin, naiset haluavat hakea jotain outoa ystävyyskuviota eron jälkeen. Mutta eihän se enää onnistu, jos on joskus oikeasti ollut rakastunut toiseen. Lasten takia toki pitää olla asiallisissa väleissä.

Vierailija
17/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus että on äkäistä sakkia linjoilla, syökää jotain niin ei niin kiukuta o_O

Vierailija
18/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla exän ystävä, sehän vain pitkittää eroprosessia. Eräs mies kuvitteli saavansa pitää jopa avaimet entiseen kotiin, vaikka hänet oli maksettu ulos.

Ero tarkoittaa eroa. Se pitäisi sisäistää, kun aikoo erota ja ennen kun pettää jne. Niin makaa kuin petaa eikä takaisin ole paluuta. Myös suhteet lapsiin pitäisi osata itse hoitaa jatkossa, mutta kaikista ei siihen valitettavasti ole.

Miehissä on näitä mielestäni enemmän kuin naisissa, mutta enemmän kiinni luonteesta kuin sukupuolesta.

Vierailija
19/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan se on kyllä juurikin päinvastoin, naiset haluavat hakea jotain outoa ystävyyskuviota eron jälkeen. Mutta eihän se enää onnistu, jos on joskus oikeasti ollut rakastunut toiseen. Lasten takia toki pitää olla asiallisissa väleissä.

Minäkään en aloituksen tilannetta tunnista mutta tämän ^kyllä. Miehelläni ja exällään oli näennäisen hyvät välit, mutta kun vähän aikaa katseli sitä touhua, niin huomasi että exä käytti törkeästi miestä hyväkseen. Exän uusi ukko on reissutöissä, ja aina kun miehensä lähti reissuun, niin alkoi minun mieheni puhelin soida, kun "pitäisi tulla tekemään lumityöt että lapset pääsee kouluun", ja aina olisi ollut jotain hommaa kun mieshaki tai palautti lapsia. 

Lopultahan jouduttiin käydä oikeuden sovittelun kautta kun exä ei millään uskonut että hän ei kertakaikkiaan enää päätä ex-miehensä tekemisistä eikä elämästä.

Vierailija
20/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin arvelen itsekin asian olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme