Kyläpaikassa huijattiin: lasagne olikin kasvista
Ei reilua. Meille kerrottiin vasta aterian jälkeen, että ei ollut jauhelihaa vaan jotain soijarouhetta.
Kommentit (29)
Turahtiko kakki pöksyyn kun kuulit?
Oliko sulle luvattu jauheliha-ateria vai mikä on ongelma?
Kyllä nyt yleensä jo mausta luulisi erottavan onko soijaa vai lihaa.
Etukäteen puhuttiin vain lasagnesta, ei mistään KASVISlasagnesta
Vierailija kirjoitti:
eipä sitä erota kun sen maustaa hyvin :D
Moni on soijapas.. allerginen. Mitä lie kuraa ja missä lie kasvatetaan myrkyillä. Karjanrehunaha sitä on käytetty.
Ottaa päähän nämä, jotka ei kerro, välitä mitä muille syöttävät.
Sairaita.
Yhyy.
Ps. Nämä kasvissyönti- ja vegaaniprovot oli vanhoja ja väsyneitä juttuja jo kymmenen vuotta sitten.
Taitava kokki! Minäkin haluan sinne kylään
Olet näemmä toksisen maskuliininen ja kyläpaikassa ajateltiin vain kohottaa naisellista hormoonitoimintaasi gmo-soijalla.
Miehellesi kasvaa nyt tissit ja sinulle parta.
Minulle kävi vastaavassa tilanteessa niin, että toisen haarukallisen jälkeen oli pakko todeta, että kiitos, mutta kylläpä olen kylläinen, enää en jaksa suupalaakaan. Soijarouhe tuntui suussa inhottavalta ja maku oli kelmeä. En kehdannut sanoa, että tässä maistuu soija mausteiden läpi.
Tulen soijasta kipeäksi.
Tontut ruuantarjoajat. Ikäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Etukäteen puhuttiin vain lasagnesta, ei mistään KASVISlasagnesta
No ei vissiin mainittu LIHAlasagneakaan?
Munakoiso-lasagne on loistava jos sen osaa tehdä.
Jos tämä nyt olisi totta (leikitään että on), niin mua olisi kuskattu pillit vinkuen ensiapuun ruuan jälkeen. Tai ainakin vääntäisin pian veriripulia vieraiden sohvalle. No ihan aikuisten oikeasti näin ei pääsisi tapahtumaan, koska valitettavasti allergioiden vuoksi joudun olemaan älyttömän tarkka syömisistäni ja joudun kysymään tarkkaan ainesosat mitä käytetään.
Ja osaan kyllä erottaa soijan ja lihan toisistaan ulkonäön ja rakenteen ja mun puolesta ...
Joten vähän laimea aloitus ja huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy.
Ps. Nämä kasvissyönti- ja vegaaniprovot oli vanhoja ja väsyneitä juttuja jo kymmenen vuotta sitten.
Jo 20 vuotta sitten.
T. Kasvissyöjä vuodesta -93.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä sitä erota kun sen maustaa hyvin :D
No todellakin erottaa. Jos on makuaistinsa pilannut niin ei kai sitten.
Ja sen grillimauste-natriumglutamaatti-yms. sotkun käyttö ei ole "hyvää maustamista".
Mitä valitat, kun ilmeisesti maistui kuitenkin?