Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatus, jonka avulla ”pysyt järjissäsi” tänä ahdistavana aikana?

Vierailija
25.03.2022 |

Minulla: että saisin hankittua pienen talon/mökin jostain rauhalliselta ja ehkä turvalliseltakin alueelta, jonne voisi laittaa kasvimaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nytkö elämme ahdistavia aikoja??

Minua ei ahdista yhtään. Ihan normaalia elämää elän. Pelkopo***a eli uutisia katson max yhden lähetyksen päivässä.

Vierailija
2/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sota leviää tänne, niin olisihan se tavallaan ihan kivaakin päästä näyttämään mistä kana pissii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt on ahdistava aika? Älä viitsi olla tuollainen hysteerinen tärisijä. Mikä ihme sulla nyt ahdistaa? Oletko Ukrainassa/ukrainalainen?

Vierailija
4/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauseita: Aurinko paistaa. Suomessa on rauha nyt. Otetaan rauhallisesti. On mahdollisuus muuttoon (rauhallisempaan paikkaan). Jäniksiä juoksee ulkona, kiva katsoa niitä. Hyviä kirjoja voi lukea. Kohta näkee järven aaltoja (jäät sulavat). Hyvä musiikki rauhoittaa.

Vierailija
5/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen draamaqueen. Ah, olen niin ahdistunut ja haluan huomiota!

Vierailija
6/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä lähenee ja kohta pääsee moottoripyörällä tien päälle. 

Vierailija
7/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rauhoittanut jo pitkään, kun olen jo ajat sitten päättänyt mennä junan alle, jos elämä käy liian sietämättömäksi.

Vierailija
8/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahdista ollenkaan, tuntuu että sota Ukrainassa ja sodan uhka Suomessa on saanut mut heräämään eloon.

Vierailija
9/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on voittanut maailman.

Vierailija
10/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä?

Vierailija
11/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha jengi vaan vittuilee kun toinen yrittää jakaa jotain keinoja ahdistukseen. Perus some

Vierailija
12/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia. Jotain ei ahdista ja jotain taas voi ahdistaa. Onhan nyt kaikenlaista ahdistavaa maailmassa meneillään. Mitä voittaa ilkeilemällä toisille? Ei mitään. Myötätunto luo hyvää henkeä. Ihan asiallinen avaus Ap.

Vierailija
13/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihanaa lapsenlastani ❤️hän pikkuinen antaa hyvää energiaa.

Vierailija
14/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltä?

"Päihittänyt" tässä yhteydessä. Tiedätkö, kuka on tämän maailman ruhtinas?

Vierailija
15/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rauhoittanut jo pitkään, kun olen jo ajat sitten päättänyt mennä junan alle, jos elämä käy liian sietämättömäksi.

Osa ihmisistä jää henkiin jopa junan alta vammautuneena, joten kannattaa miettiä jotain inhimillisempää elämään.

Vierailija
16/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanne Päivärinta sanoi ohjelmassaan, että elämme nyt pelottavia ja ahdistavia aikoja. Onko Susanne teidän mielestä joku surkea reppana?

Vierailija
17/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen ihanaa lapsenlastani ❤️hän pikkuinen antaa hyvää energiaa.

Minulle lapseni aiheuttavat päinvastaisen tunteen. Tämän pallon tulevaisuus näyttää erittäin synkältä ja sen vuoksi olisi paljon helpompaa, jos olisi jättänyt lapset tekemättä. 

Vierailija
18/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu tämä mitä omituisin elämä... saa virikettä aivoille kun alkaa tapahtua epätavallisia asioita... sovin luultavasti paremmin kriisiaikoihin kuin tämmöiseen 'epämääräisen ja omituisen rauhan aikaan'...

Vierailija
19/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanne Päivärinta sanoi ohjelmassaan, että elämme nyt pelottavia ja ahdistavia aikoja. Onko Susanne teidän mielestä joku surkea reppana?

On? Jäätävä pallinaama. Juuri tyyppi, joka pelkää materian hajoavan. Pinnallinen:

Vierailija
20/51 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että nämä toisten ahdistukselle ilkeilevät ovat itse niitä, joita ahdistaa todella paljon, mutta eivät osaa kanavoida sitä muuhun, kuin toisten pilkkaamiseen vrt. koulukiusaajat. Mitä se ketään häiritsee jos jotain toista ahdistaa? Hyvä jos itseä ei ahdista. Silloinhan pitäisi olla hyvinvoiva ja onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä