Miten ystävän saisi rakastamaan itseään?
On siis pakonomainen tarve korostaa itseään ja esittää ulkokultaisesti menestyvää tyyppiä. Himoliikunta ja sairaalloinen painontarkkailu mukana. Epäilen, että pohjimmiltaan on vain tyytymätön itseensä eikä hyväksy itseään sellaisen kuin on. Miten voisi auttaa? :(
Kommentit (105)
Syketasot on jaettu kolmeen tasoon millä mikin harjoite mennään. Itselläni ne ovat 120-140 140-160 160-170.
Sykettä ei tunne itse kovin hyvin. Kellosta näkee millä tasolla mennään.
Treenaamisen ohella käytetään prpteiinijauheita. Ne kasvattavat lihasmassaa.
Omalla kohdalla huomasin selkeän muutoksen lisäravinteiden käytön aloitettua.
Lihas oikeastikin kasvaa jauheilla.
Muutoksen huomaa ehkä puolessa vuodessa käytön aloittua.
Urheiluhierojalla selkä joskus teipataan ylhäältä alas. En muista syytä. On ihan normaalia treenata teippien kanssa. Olen ollut koulussa teippien kanssa. Niitä pidetään joku vuorokausi ja revitään pois.
Teipit ovat joko sinisiä tai pinkkejä. Ne laitetaan ristiselästä hartian yläosaan kummallekin puolelle ja kyljestä kylkeen vaakatasossa.
Siihen yhdistetään sykemittarin remmi kehon ympäri sekä kello ranteeseen niin vartalo näyttää jännältä.
Ero nuorena treenaamisessa esim ylä-aste ja tåysi-ikäisenä, on palautumisessa. Jo 20 tienoilla palautuminen ei ole enää sama kuin teininä.
Tai sitten treenaa itsellesi liian kovia treenejä tai vastaavasti ei tee oikeita palautumisharjoitteita.
Nuorena palautuminen oli selkeästi tehokkaampaa.
Olen tottunut seuraamaan omaa sykettä, määrittämään sen tason. Seuraan rytmejä noin niinkun yleensä.
Arvioin omaa sykettä, tunnen sen välillä korvissa. Iltaisin tunnen sen korvissa aina ennen nukkumaanmenoa.
Koko kehoni on välillä yhtä sykettä.
Jokaisen treenin aikana syke käy 180ssä.