Jos ostoskärryt ovat juuttuneet yhteen ja tarvitset niistä toiset
...alatko ryskäämään niitä vai katsotko mistä ne ovat jumissa, ja irrotat kenties yhdellä sormenliikkeellä?
Kommentit (16)
Sen verran insirööri olen, että tutkin, mistä kiikastaa ja irrotan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:29"]
Jos on vain nämä kaksi Ap
[/quote]
No ekaks yritän ravistella ja sitten katson tarkemmin ja kolmanneksi pyydän henkilökuntaa avuksi tai mietin pärjäisinkö sittenkin korilla.
Miksi kysyt näin kiinnostavaa asiaa :D
No ensin rynkytän ja jos ei irtoa niin sitten alan tutkia tarkemmin enkä luovuta ennen kuin saan kärryt irti.
Vetäisen raivokkaasti kädellä, jolloin ne irtoavat. Samoin kohtelen ovia, jotka temppuilevat, niitä yleensä potkaisen terävästi.
Masennun, itken kolme päivää kotona ilman ruokaa ja sitten ryhdistäydyn ja haen apua kuntani mielenterveystoimistosta.
Mietin vain kun jouduin käydä kolmen lapsen kanssa kaupassa, yleensä käyn silloin kun pääsen yhden tai kahden kans. Kaksi pienintä on pakko laittaa kärryihin, toinen ei osaa kävellä ja toinen karkaa.
Tarvitsin siis sellaiset kaksostenkärryt, topakkana niitä menin hakemaan. Pienin sylissä ja keskimmäistä pidin kädestä, vanhin käveli itse.
Siinä oli kahdet kärryt ja jumissa tietenkin. Päästin keskimmäisen kädestä ja nykäisin, rynkytin. Otin jalalla tukea toisista kärryistä ja riuhtaisin raivokkaasti-ei vaikutusta. Lapset karkasivat sellaiseen kolikkoautoon istumaan. Rynkytin kärryjä vauva sylissä naama punaisena ja otsahiessä. Vihdoin katsoin mikä siellä jumitti, se liikkuva etulaita oli jäänyt jumiin. Sain kärryni ja lastasin lapset kyytiin.
Ap
Olisin säästynyt paljolta jos olisin heti katsonut mikä on vialla.
Ap
Hauska kuvaus ap! Vastaus kysymykseesi, rynkytän, aina ovat lähteneet niin, eikä mieleenikään ole tullut mikään muu. Olen ammatiltani insinööri, mutta ilmeisesti minussa ei ole insinöörin vikaa.
en kehtais rynkyttää saati kysellä apua kiireiseltä henkilökunnalta, pokkana raahaisin kahta kärryä. voin kuvitella että toisessa vähintään olisi se etupyörä jumissa. niin mulle aina käy. hiki päässä työntäisin, vakavalla naamalla "näin tässä kuuluukin tehdä"
Laittaisin euron siihen kolikkopesään niin kärryt irtoavat toisistaan.
Mua ärsyttää nuo rynkyttäjä tyypit, varsinkin lapset jotka rikkoo toisten lelut ja tavarat tuolla taktiikallaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:57"]Mua ärsyttää nuo rynkyttäjä tyypit, varsinkin lapset jotka rikkoo toisten lelut ja tavarat tuolla taktiikallaan.
[/quote]
Eiköhän ne kärryt sen kestä, lelut tietenkin eri juttu.
Ryskytän niin että irtoaa. Kertaakaan en ole vielä ilman kärryjä jäänyt.
Siirryn seuraavaan kärryrivistöön. Käyn sen verran suuressa kaupassa, että kärryt ovat monessa rivissä.