Hottis-Jonna on 165cm pitkä
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 10:31"]
[quote author="tsingis kaani" time="08.09.2015 klo 00:38"]
Vaikea kuvitella jonkun olevan hottis nykyään ja alle 169.
[/quote]
Heh heh, valtavan monet miesten kuolaamista filmitähdistä ovat 155-165-senttisiä...
[/quote]
Ja se johtuu osaltaan myös siitä, että iso osa miespuolisista filmitähdistä on melko lyhyitä, 170 - 175 cm pitkiä. Eiväthän he halua näytellä naisen kanssa joka on heitä huomattavasti pidempi.
[/quote]
Ja osaltaan siitä, että lyhyemmät naiset ovat yleensäkin miesten mieleen, siinä missä pidemmät miehet ovat naisten mieleen. Missi ja mallimaailmaa pyörittää sitten naiset ja ihan eri aiheista kiinnostuneet miehet.
[/quote]just joo. Ja lyhyt mies ottaa sitten tosi lyhyen eukon ja lapset on sitten lyhyitä. Ei se mua haittaa mutta murkku-ikäisten äitinä kuulen paljon puhetta, että kun poika on lyhyt yms. Jos äiti on 150 cm ja isä 165 cm niin koripallon voi unohtaa
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:03"]
[/quote]
Heh heh, valtavan monet miesten kuolaamista filmitähdistä ovat 155-165-senttisiä...
[/quote]
Ja se johtuu osaltaan myös siitä, että iso osa miespuolisista filmitähdistä on melko lyhyitä, 170 - 175 cm pitkiä. Eiväthän he halua näytellä naisen kanssa joka on heitä huomattavasti pidempi.
[/quote]
Ja osaltaan siitä, että lyhyemmät naiset ovat yleensäkin miesten mieleen, siinä missä pidemmät miehet ovat naisten mieleen. Missi ja mallimaailmaa pyörittää sitten naiset ja ihan eri aiheista kiinnostuneet miehet.
[/quote]just joo. Ja lyhyt mies ottaa sitten tosi lyhyen eukon ja lapset on sitten lyhyitä. Ei se mua haittaa mutta murkku-ikäisten äitinä kuulen paljon puhetta, että kun poika on lyhyt yms. Jos äiti on 150 cm ja isä 165 cm niin koripallon voi unohtaa
[/quote]
Jaa ja kaikkien pitkien ihmisten lapsistako sitten kasvaa pitkiä? Mulla molemmat vanhemmat yli 180cm, samaten veljet, joista toinen yli 200cm. Ja minä 155cm, eipä tullut koripalloiljaa vaikka oli hyvin valitut pituusgeenit ;) Ei siinä, itse olen törmännyt vain miehiin joiden mielestä "lyhyys" on ihanaa ja söpöä. Ja korkkareitakin voi pitää huoletta :)
Sehän on pelkkä tuotannon keksimä nimitys, että te idiootit puhutte siitä ohjelmasta ja se saa katsojia. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:12"]Joku amatsooni tehnyt aloituksen. Pittuuta varmaan löytyy miehekkäät 180 ja on nainen. hahaha :DD
[/quote]
En tiedä aloittajasta, mutta yllättävän moni pygminainen on tähän provoon tarttunut, eli ei huono.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:42"]
Sehän on pelkkä tuotannon keksimä nimitys, että te idiootit puhutte siitä ohjelmasta ja se saa katsojia. Huoh.
[/quote]
Niinpä, minä tosin puhun katsomatta, tai katsoin minä sen mainoksen, siitä selvisi kaiken mitä tarvitsee tietää. Love to hate konsepti toimii.
Aika lyhyt. Entäs muut hottikset? Onko heidän pituus ja paino jossain saatavilla?
Ahaa hassua että joku nainen on keskimääräisen naisen pituinen :)) keskipituus suomessa 165-167cm
miehellä toi ois jo aika pätkä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]