Miksi toi rekisteröinti alkaa jo klo 23???
Jotenkin ihan älytön aika.
Ymmärrän sinänsä yöaikaisen rekkarihommelin, varsinkin viikonloppuna. Mutta että klo 23?
Mä olen ihan kiltti ja tavallinen, työssäkäyvä perheenäiti, joka menee yleensä nukkumaan about klo 00 tai 23.30.
Illalla on just se paras hetki omaa aikaa ja minä haluan sen aivojen nollauksen ennen nukahtamista. joko kirjan kanssa tai vaikka sitten av:lla. Nyt sitten siis sen kirjan kanssa.
Ei, en kirjoita tänne mitään kamalaa, enkä rasistista. Olen jopa aika suvaitsevainen. En vaan halua avoimelle keskustelupalstalle kirjoittaa rekisteröityneenä ja antaa yhteystietojani Sanoman käyttöön. Muistan aikanaan, kun oli av:n ekat rekisteröintipakot, alkoi puhelin soida ihan taukoamatta Vauvan, Meidän Perheen ja Me Naisten myyjien toimesta. Vaikka en edes siihen laittanut puhelinnumeroa. Vaikka en ruksannut niitä "haluan tarjouksia blaa, blaa, blaa. Sanoma oli pahin kaikista, olen vuorenvarma, että johtui tuosta rekisteröitymisestä. Asuimme ulkomailla pari vuotta sen jälkeen ja kun keskellä yötä soi puhelin tarjoten Me Naisia, meinasi hermo todella pettää!
Voisko sen rekisteröitymisen vaihtaa esim. alkamaan klo 01, jolloin on yön pimeät tunnit alkaneet!
Kommentit (22)
Mäkin toivoisin että loppuis klo 6. Vois sängystä aamulla kirjoitella ennen ylösnousemistaan. Rekisteröidyn silloin joskus, mutta en enää muista sitä sähköpostiosoitetta, jonka silloin annoin.
Suomessa on aina joku pakko oltava. :DD