poikaystävän kulmakarvat häiritsevät
tai oikeastaan yksi yhteen kasvanut kulmakarva. Oonko pinnallinen, jos pyydän nyppimään? Tai miten oikeestaan pyydän nyppimään ilman, että loukkaan häntä?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:28"]
Jätä se sika!
[/quote]
en
ap
Ikää on...?
Hyväky sellaisena tai vaihda karvattomampaan kaveriin. Sou simple.
Minä aina nypin poikaystäväni kulmat, eivät kasva yhtwen, mutta jotkut karvat on tajuttoman pitkiä ja näyttää vähän typeriltä. Poikaystävääni ei haittaa tämä ollenkaaneli ehdota nyppimistä!
Parempi yksi iso kulmakarva, kuin ei kulmakarvoja ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:30"]
Ikää on...?
Hyväky sellaisena tai vaihda karvattomampaan kaveriin. Sou simple.
[/quote]
Ikää on 15 vuotta ja never :)
ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:31"]
Minä aina nypin poikaystäväni kulmat, eivät kasva yhtwen, mutta jotkut karvat on tajuttoman pitkiä ja näyttää vähän typeriltä. Poikaystävääni ei haittaa tämä ollenkaaneli ehdota nyppimistä!
[/quote]
riippuu kai missä kohdassa kasvaa... Eiks ne voi ruveta rehottamaan, kun nyppii?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:32"]
Parempi yksi iso kulmakarva, kuin ei kulmakarvoja ollenkaan.
[/quote]
Ai niinku tolla mun poikakaverilla joka on niin blondi, että kulmakarvat näkyy vaan jos meet 10cm päähän kattomaan.
Minä nypin poikaystäväni kulmakarvoja ja hoidan sen kynsiä :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:31"]
[/quote]
riippuu kai missä kohdassa kasvaa... Eiks ne voi ruveta rehottamaan, kun nyppii?
[/quote] voi olla, mutta rehottaa kyllä ilmankin. Lähinnä siellä joukossa yksittäisiä pitkiä karvoja jotka rehottelee sinne tänne. En nyt usein tätä harrasta, ehkä kerran kuussa.
Jätä se sika!