Miten pääsisin pysyvästi eroon treffimiehestä?
Kävin yhden kerran treffeillä ja chattailimme, mitä yritin lopettaa, kun en tosiaan kiinnostunut hänestä yhtään. Nyt en pääse hänestä eroon. Ilmeisesti ei saa muista naisista seuraa, niin "ihastui" sitten minuun. Ahdistaa. Pelkään, että hän alkaa uhkailla tai stalkkailla.
Kommentit (68)
Onpa naiset nirsoja.. vain komea mies kelpaa.. miksei tämä mies kelvannut. ai niin koska ol iruma?
Sitten jos mies haluaa suht nätin naisen niin pitäs laskee rimaa.. on tämä jotenki niin naurettavaa. Parempi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa naiset nirsoja.. vain komea mies kelpaa.. miksei tämä mies kelvannut. ai niin koska ol iruma?
Miksi tämä aina vedetään ulkonäköasiaksi? Itse kyllä jätän väliin esim. tunnekylmän tai muuten kusipäisen miehen, vaikka olisi miten komea.
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos mies haluaa suht nätin naisen niin pitäs laskee rimaa.. on tämä jotenki niin naurettavaa. Parempi olla yksin.
Jos miehen rahkeet ei riitä suht nättiin naiseen eikä halua laskea rimaa, niin sitten on yksin. Ei se sen vaikeampaa ole
No jos nyt sanoisit edes kerran kunnolla jämäkästi (ei mitään mua ahdistaa juttuja) , vaan suoraan, ettet ole kiinnostunut hänestä, eikä ole kiinnostusta pitää yhteyttä muussakaan mielessä (kaveruus). Hyvää jatkoa. jos kysyy miksi, voit vastata siihen vielä, mutta älä jää enempiä selittämään tai jankkaamaan vaan toivotat taas näkemiin ja hyvää jatkoa. Jos hän jää jankkaamaan niin lyhyesti vastaan vielä vaikka: "Et vain ole tyyliseni ihminen, en halua jatkaa yhteydenpitoa. Hyvää jatkoa." Jos tämä ei tepsi niin tule sitten vaikka kysymään lisää neuvoja. Itse voi olla jämäkkä ja kohtelias samaan aikaan. Jonkun selityksen voi myös antaa, se on ihan kohteliasta jos toinen sitä kysyy, ja kun pakit saanut saa jonkin selityksen, niin hänen on myös helpompi jatkaa eteenpäin.
Mikä ihmisiä vaivaa, että normaali selkeä kommunikointi on niin hakusessa tarvittaessa? Sillä selviää useimmissa tapauksissa. Sitten on tietenkin niitä oikeasti häiriintyneitä, joihin ei normaali puhe auta. Sellaisessa häirintätapauksessa sitten poliisin juttusille.
Sano, että olet rakastunut naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää ap, tuskin se sinun t ussu niin kiinnostava on, että mies alkaa stalkkaamaan. Kuvittelet itsestäsi liikoja.
Toivottavasti kuvittelen itsestäni liikoja. Ja jos pelkkä t ussu kiinnostaa, niin sittenhän hän voisi ottaa jonkun muunkin helposti, joten koko ongelmaa ei edes olisi.
En ymmärrä, miksi mies ei vain jätä minua rauhaan. En ole kiinnostunut hänestä tositarkoituksella yhtään. Enää en lähde ikinä kohteliaisuudesta, kaverimielellä tai kontaktien luomiseksi treffeille kenenkään muunkaan kanssa. Sen opin nyt kantapään kautta.
Laita vaikka estoon, älä jankkaa täällä. Miksi teet asiasta numeron, huomiotako haet?
Mielestäni on turvallisempaa olla estämättä, niin mies ei kerää mitään kaunaa. Nyt voi kertoa mulle suoraan, jos asia ahdistaa. Yleensä miehet tosin heittävät hanskat tiskiin ja etsivät parempaa seuraa. Tämä ilmeisesti ei ole saanut vastauksia/matcheja ym. muilta naisilta kuin minulta, niin piinaa sitten minua.
Koskaan ei tiedä, minkälaisen tapauksen kanssa on tekemisissä, joten kannattaa yrittää olla kohtelias ja antaa toiselle mahdollisuus säilyttää ylpeytensä. Kasvonsa, itsekunnioituksensa, millä nimellä sitä nyt kutsuu. Mieluummin niin kuin saada verenhimoinen stalkkeri ja paskanlevittäjä kimppuunsa.
Totta. Mutta olin ihan hävettävän tyhmä, kun menin hänet tapaamaan ja jatkoin juttuakin vielä. Enää en harrasta hyväntekeväisyyttä näissä asioissa, vaan opettelen pelurien keinoja itsekin.
EI ole mikään pelurin keino sanoa tarvittaessa kohteliaasti (jos ei hienovaraisempi ilmaisu riitä), ettei kiinnosta tavata tai pitää yhteyttä enää. Se on ihan reilua jos asia on kerran niin. Ei pelurit näin toimi, päinvastoin.
Siinäkin on eroa kertooko toisen olevan ruma vai vihjaako esimerkiksi että kannattaisi katsella isompiakin tyttöjã sillä silmällä jos deitti on vaikkapa hieman tanakampi tapaus.