Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin pysyvästi eroon treffimiehestä?

Vierailija
25.03.2022 |

Kävin yhden kerran treffeillä ja chattailimme, mitä yritin lopettaa, kun en tosiaan kiinnostunut hänestä yhtään. Nyt en pääse hänestä eroon. Ilmeisesti ei saa muista naisista seuraa, niin "ihastui" sitten minuun. Ahdistaa. Pelkään, että hän alkaa uhkailla tai stalkkailla.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako etunimi M kirjaimella?

Vierailija
2/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun helmasyntini on kirjoitella ja puhua liikaa. Jos ahdistun, puhun vain lisää. Mies ei ole YHTÄÄN makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako etunimi M kirjaimella?

Ei ala. Kaipa tuollaisia miehiä on enemmänkin.

Vierailija
4/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut jämäkästi, että et halua enää mitään yhteydenpitoa?

Vierailija
5/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut jämäkästi, että et halua enää mitään yhteydenpitoa?

Yritin sanoa. Poistin somekavereista. Sanoin, että minua ahdistaa yhteydenpito ja että en halua jutella. Sanoin, että voi olla "kaveri" ensin, mutta se oli virhe.

Vierailija
6/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa, ellei toimi niin blokkaa. Idiootimpikin tajuaa.

Vierailija
7/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaa, ellei toimi niin blokkaa. Idiootimpikin tajuaa.

Yritin ghostata. Jätin blokkaamatta siltä varalta, että olisi jäänyt jotain hampaankoloon. Oli jäänyt. Kuulemma kirjoitin epäkohteliaasti hänestä. Totuus: en edes kirjoittanut ja sitä ennen yritin päästä hänestä eroon monen päivän ajan.

Vierailija
8/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, kun mistään ei ikinä sanota päin naamaa suoraan, vaan aina sitten selän takana valitetaan ja pelataan tekstarien välityksellä?

En pysty käsittämään tällaista "muoti-ilmiötä", koska itse en harrasta sellaista. Mutta ei varmaan sitten tarvitsekaan tietää.

Isot aikuiset ihmiset....

Vierailija
9/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin pitää yhteyttä?

Vierailija
10/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, kun mistään ei ikinä sanota päin naamaa suoraan, vaan aina sitten selän takana valitetaan ja pelataan tekstarien välityksellä?

En pysty käsittämään tällaista "muoti-ilmiötä", koska itse en harrasta sellaista. Mutta ei varmaan sitten tarvitsekaan tietää.

Sanoin puhelussa, että en jaksa kommunikoida hänen kanssaan. Sanoin, että jättäisi minut rauhaan. Muuten ollaan chattailty ja kerran nähty. Se tapaaminen oli sellainen turn-off, että hohhojaikkaa, tosin en sanonut suoraan ja kerroin, että oli kiva tapaaminen. Ajattelin, että hän ois ollut kaverina ok, mutta hän muuttui rasittavaksi ja alkoi kiristää, että pitäis olla suhde jne.

Vierailija
11/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin pitää yhteyttä?

Chattaa.

Vierailija
12/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ap ja opettele sanomaan suoraan ettet ole kiinnostunut. Ei se noin vaikeaa voi olla eikä tarvi olla töykeä, voi hyvin sanoa ihan kohteliastikin.

Monet miehet ei tykkää luovuttaa ellei nainen selvästi sano ei. Mies kun ei osaa lukea naisten ajatuksia, siksi päättää kokeilla vielä kun nainen ei ole sanonut ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
13/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat numeron estoon.

Vierailija
14/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin puhelussa, että en jaksa kommunikoida hänen kanssaan. Sanoin, että jättäisi minut rauhaan. Muuten ollaan chattailty ja kerran nähty. Se tapaaminen oli sellainen turn-off, että hohhojaikkaa, tosin en sanonut suoraan ja kerroin, että oli kiva tapaaminen. Ajattelin, että hän ois ollut kaverina ok, mutta hän muuttui rasittavaksi ja alkoi kiristää, että pitäis olla suhde jne.

Mitä tapaamisessa siis tapahtui? Miten hän käyttäytyi?

Vierailija
15/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä kerran painokkaasti, että et haua pitää millään tavalla yhteyttä ja jos ei mene jakeluun estät sen joka paikassa.

Vierailija
16/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä suoraa puhetta miehelle tarpeeksi vakuuttavasti, tarvittaessa vihan ilmentämistä hermojen menetyksen kautta. Älä ole tossukka. Tuollaisesta iilimadosta ja maanvaivasta pitääkin päästä eroon, tavalla tai toisella.

Vierailija
17/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapaamisessa siis tapahtui? Miten hän käyttäytyi?

Ei sinänsä mitään raportoinnin arvoista, mutta hän nyt vain ei vastannut minkään ominaisuutensa osalta miesmakuani, eikä edes tehnyt vaikutusta. Jutut eivät synkanneet ja oloni oli lievästi epämiellyttävä. Olen aika visuaalinen ja ulkonäkö ei napannut yhtään. Tiesin sen pitkälti etukäteen, mutta ajattelin, että voidaanhan sitä nähdä. Vaikka jonkun muun mielestä hän on varmaan ihan ok.

Vierailija
18/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää todisteita kiristyksestä, ja mene poliisilaitokselle. Neuvovat siellä eteenpäin paremmin kuin aihevapaalla.

Vierailija
19/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitä suoraa puhetta miehelle tarpeeksi vakuuttavasti, tarvittaessa vihan ilmentämistä hermojen menetyksen kautta. Älä ole tossukka. Tuollaisesta iilimadosta ja maanvaivasta pitääkin päästä eroon, tavalla tai toisella.

Vika oli siinä, että ilmeisesti kukaan muu nainen ei edes jaksa chattailla hänen kanssaan ja treffit menevät aina pieleen, vuosi toisensa jälkeen. Mä sitten kohteliaisuudesta menin treffeille ja juttelin nätisti, joten hän alkoi kuvitella, että oon kiinnostunut. Mua kiinnosti lähinnä kaveruus/kontaktien luominen, ei mikään muu.

Vierailija
20/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiität kauniisti, oli mukava tutustua ja hyvät jatkot.

Sitten blokkaat, jos ei jätä rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän