Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin pysyvästi eroon treffimiehestä?

Vierailija
25.03.2022 |

Kävin yhden kerran treffeillä ja chattailimme, mitä yritin lopettaa, kun en tosiaan kiinnostunut hänestä yhtään. Nyt en pääse hänestä eroon. Ilmeisesti ei saa muista naisista seuraa, niin "ihastui" sitten minuun. Ahdistaa. Pelkään, että hän alkaa uhkailla tai stalkkailla.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, kun mistään ei ikinä sanota päin naamaa suoraan, vaan aina sitten selän takana valitetaan ja pelataan tekstarien välityksellä?

En pysty käsittämään tällaista "muoti-ilmiötä", koska itse en harrasta sellaista. Mutta ei varmaan sitten tarvitsekaan tietää.

Isot aikuiset ihmiset....

Sanoin puhelussa, että en jaksa kommunikoida hänen kanssaan. Sanoin, että jättäisi minut rauhaan. Muuten ollaan chattailty ja kerran nähty. Se tapaaminen oli sellainen turn-off, että hohhojaikkaa, tosin en sanonut suoraan ja kerroin, että oli kiva tapaaminen. Ajattelin, että hän ois ollut kaverina ok, mutta hän muuttui rasittavaksi ja alkoi kiristää, että pitäis olla suhde jne.

Mitä tapaamisessa siis tapahtui? Miten hän käyttäytyi?

Ei sinänsä mitään raportoinnin arvoista, mutta hän nyt vain ei vastannut minkään ominaisuutensa osalta miesmakuani, eikä edes tehnyt vaikutusta. Jutut eivät synkanneet ja oloni oli lievästi epämiellyttävä. Olen aika visuaalinen ja ulkonäkö ei napannut yhtään. Tiesin sen pitkälti etukäteen, mutta ajattelin, että voidaanhan sitä nähdä. Vaikka jonkun muun mielestä hän on varmaan ihan ok.

Miksi alapeukku? Mulle esim. tietty hiuksiin ja painoon liittyvä juttu on totaalinen turn-off. Hänessä oli useampi turn-off-piirre. En halua sellaista miestä tai olen mieluummin ilman vaikka loppuikäni.

On niitä vapaitakin miehiä, jotka edes pikkuisen kiinnostaisivat fyysisessä mielessä. En ole itse täydellinen, mutta miksi mun pitäisi suunnilleen avioitua vasten tahtoani yksien huonojen treffien perusteella epäkiinnostavan miehen kanssa?

Vierailija
22/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuvastaa hyvin naisten ajattelua tinderissä. Kun miehillä on LinkedIn ja sen kautta mahdollisesti ammatillisia verkostoja, niin nainen laittaa tinderprofiilin ja alkaa luoda parisuhde verkostoa. Heh, ei hyvää päivää.

Sitä kun voisi ajatella että sieltä deittiäpsistä etsisi itselleen kumppania mutta ööööeeei kun verkostoa verkostoa, 'täs on mun ig ja onlyfans, sähä voisit seuraa mua' facepalm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala puhua höpöjä ja ärsyttäviä juttuja. Pidä pitkä monologi tai kiusaa miestä pitkillä viesteillä esimerkiksi omista kuukautisista tms.  Lopeta olemasta ihana nainen, johon mies ripustautuu.  Miehenä olen karkottanut sitkeän roikkujan muuttumalla tylsäksi autofriikiksi ja teeskentelemällä känniääliötä.

Vierailija
24/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muu auta kuin sanoa suoraan, että sorry, mutta en halua minkäänlaista yhteydenpitoa enää ja blokata. Säästä kaikki viestit siltä varalta, että tulee ongelmia ja joudut hakemaan lähestymiskieltoa.

Tärkeää: älä enää vastaa mitään mihinkään edes yhtä ainoaa kertaa sen jälkeen kun olet ilmoittanut, että et halua yhteyksiä. Älä selittele muutenkaan vaan sano suoraan.

Vierailija
25/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, taas tämä sama tyyppi! Sählää eri ukkojen kanssa ja valittaa, kun ne ei mukamas jätä rauhaan. Ihan itse heittää bensaa liekkeihin ja sitten marttyyrinä kirjoittelee tänne.

Vierailija
26/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala puhua höpöjä ja ärsyttäviä juttuja. Pidä pitkä monologi tai kiusaa miestä pitkillä viesteillä esimerkiksi omista kuukautisista tms.  Lopeta olemasta ihana nainen, johon mies ripustautuu.  Miehenä olen karkottanut sitkeän roikkujan muuttumalla tylsäksi autofriikiksi ja teeskentelemällä känniääliötä.

Tuossa pitää olla taitava näyttelijä ainakin.

Vierailija
27/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, taas tämä sama tyyppi! Sählää eri ukkojen kanssa ja valittaa, kun ne ei mukamas jätä rauhaan. Ihan itse heittää bensaa liekkeihin ja sitten marttyyrinä kirjoittelee tänne.

En sählää eri ukkojen kanssa. Edelliset treffit oli joskus 1,5 vuotta sitten. Olen vain niin kiireinen ja toisaalta mukavuudenhaluinen, etten ehdi tai jaksa kirjoitella kenenkään kanssa.

Vierailija
28/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap muka heitti bensaa liekkeihin? Eikö kohteliaisuus ole hyve?

Vierailija
29/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, kun mistään ei ikinä sanota päin naamaa suoraan, vaan aina sitten selän takana valitetaan ja pelataan tekstarien välityksellä?

En pysty käsittämään tällaista "muoti-ilmiötä", koska itse en harrasta sellaista. Mutta ei varmaan sitten tarvitsekaan tietää.

Soittoon ei välttämättä vastata ja pelimies pitää yhteydenotot minimissä.

Vierailija
30/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihan suoraan että saat paremman näköisiä miehiä koska tahansa. Jos ei usko linkkaa tämä keskustelu.

Vierailija
31/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesteissä voi valehdella ilman näyttelijän lahjoja ja puhelimessakin. Ei ehkä moraalisesti oikein, mutta tehoaa lievissä tapauksissa ja deittailun alkuvaiheissa. Ei tarvita kuin yksi viesti, jossa valitettelee treffien unohtumista kännin vuoksi. Jos kumppani siis arvostaa kohtuukäyttöä ja luotettavuutta

Vierailija
32/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ihan suoraan että saat paremman näköisiä miehiä koska tahansa. Jos ei usko linkkaa tämä keskustelu.

Tuo on itse asiassa faktakin (toki ulkonäkö on subjektiivinen ominaisuus, mutta tiedän, että saisin omasta mielestäni paremman näköisiä miehiä ilman suurta vaivannäköä). Pakko käyttää tuo sinänsä julma kortti, jos vänkääminen jatkuu.

Vierailija
33/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesteissä voi valehdella ilman näyttelijän lahjoja ja puhelimessakin. Ei ehkä moraalisesti oikein, mutta tehoaa lievissä tapauksissa ja deittailun alkuvaiheissa. Ei tarvita kuin yksi viesti, jossa valitettelee treffien unohtumista kännin vuoksi. Jos kumppani siis arvostaa kohtuukäyttöä ja luotettavuutta

Pistän harkintaan. Kiitos tästä ideasta, joka voisi auttaakin.

Vierailija
34/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, oon pahoillani että oon pommittanu sua snäpissä. Oot kyllä vakuutellu että haluat edelleen nähdä ja sinulle sopi ensiviikolla illanvietto. Ihan vinkkinä, että sanomalla asiat suoraan teet elämästäsi paljon helpompaa. Mutta hyvä tietää nyt tämä.

Terveisin kyseinen treffimies

Vierailija
35/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on itse asiassa faktakin (toki ulkonäkö on subjektiivinen ominaisuus, mutta tiedän, että saisin omasta mielestäni paremman näköisiä miehiä ilman suurta vaivannäköä). Pakko käyttää tuo sinänsä julma kortti, jos vänkääminen jatkuu.

Eipä tuossa ole mitään julmaa, on varmasti saanut pahempaakin palautetta.

Vierailija
36/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittoon ei välttämättä vastata ja pelimies pitää yhteydenotot minimissä.

Kyseinen tapaus ei ole pelimies, vaan sellaisen vastakohta. Lähinnä sellainen, joka voisi olla jossain 1980-luvun kotimaisessa sketsisarjassa ja joka taatusti saa käytännössä lähes aina pakit. En vain voi ruveta hyväntekeväisyyttä tekemään säälistä parisuhdeasioissa. Kyllä hänkin jonkun löytää.

Vierailija
37/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, oon pahoillani että oon pommittanu sua snäpissä. Oot kyllä vakuutellu että haluat edelleen nähdä ja sinulle sopi ensiviikolla illanvietto. Ihan vinkkinä, että sanomalla asiat suoraan teet elämästäsi paljon helpompaa. Mutta hyvä tietää nyt tämä.

Terveisin kyseinen treffimies

Et ole sama henkilö.

Vierailija
38/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuvastaa hyvin naisten ajattelua tinderissä. Kun miehillä on LinkedIn ja sen kautta mahdollisesti ammatillisia verkostoja, niin nainen laittaa tinderprofiilin ja alkaa luoda parisuhde verkostoa. Heh, ei hyvää päivää.

Sitä kun voisi ajatella että sieltä deittiäpsistä etsisi itselleen kumppania mutta ööööeeei kun verkostoa verkostoa, 'täs on mun ig ja onlyfans, sähä voisit seuraa mua' facepalm.

Aina valitetaan että naisten pitäisi antaa mahdollisuus miehille joilla on vaatimattomampi ulkonäkö ja muutenkaan ei ihan unelmamies. Sitten kun näin tehdään ja mennään treffeille tutustumaan livenä, niin sekin on väärin?

Vierailija
39/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää ap, tuskin se sinun t ussu niin kiinnostava on, että mies alkaa stalkkaamaan. Kuvittelet itsestäsi liikoja.

Vierailija
40/68 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi ap ja opettele sanomaan suoraan ettet ole kiinnostunut. Ei se noin vaikeaa voi olla eikä tarvi olla töykeä, voi hyvin sanoa ihan kohteliastikin.

Monet miehet ei tykkää luovuttaa ellei nainen selvästi sano ei. Mies kun ei osaa lukea naisten ajatuksia, siksi päättää kokeilla vielä kun nainen ei ole sanonut ettei ole kiinnostunut.

Mulle on jopa suututtu, kun en ei:n jälkeen jatkanutkaan piiritystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän