Miten pääsisin pysyvästi eroon treffimiehestä?
Kävin yhden kerran treffeillä ja chattailimme, mitä yritin lopettaa, kun en tosiaan kiinnostunut hänestä yhtään. Nyt en pääse hänestä eroon. Ilmeisesti ei saa muista naisista seuraa, niin "ihastui" sitten minuun. Ahdistaa. Pelkään, että hän alkaa uhkailla tai stalkkailla.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää ap, tuskin se sinun t ussu niin kiinnostava on, että mies alkaa stalkkaamaan. Kuvittelet itsestäsi liikoja.
Toivottavasti kuvittelen itsestäni liikoja. Ja jos pelkkä t ussu kiinnostaa, niin sittenhän hän voisi ottaa jonkun muunkin helposti, joten koko ongelmaa ei edes olisi.
En ymmärrä, miksi mies ei vain jätä minua rauhaan. En ole kiinnostunut hänestä tositarkoituksella yhtään. Enää en lähde ikinä kohteliaisuudesta, kaverimielellä tai kontaktien luomiseksi treffeille kenenkään muunkaan kanssa. Sen opin nyt kantapään kautta.
Laita vaikka estoon, älä jankkaa täällä. Miksi teet asiasta numeron, huomiotako haet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi ap ja opettele sanomaan suoraan ettet ole kiinnostunut. Ei se noin vaikeaa voi olla eikä tarvi olla töykeä, voi hyvin sanoa ihan kohteliastikin.
Monet miehet ei tykkää luovuttaa ellei nainen selvästi sano ei. Mies kun ei osaa lukea naisten ajatuksia, siksi päättää kokeilla vielä kun nainen ei ole sanonut ettei ole kiinnostunut.
Mulle on jopa suututtu, kun en ei:n jälkeen jatkanutkaan piiritystä.
Tuo riippuu varmaankin tapauksesta ja kokemuksesta. Nyt tajusin, miten h-vettiä se on, kun mies roikkuukin kuin iilimato. Sanoin hänelle erilaisin sanankääntein "ei" varmaan 50 kertaa. Ei mennyt vain jakeluun millään, eikä näköjään edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää ap, tuskin se sinun t ussu niin kiinnostava on, että mies alkaa stalkkaamaan. Kuvittelet itsestäsi liikoja.
Toivottavasti kuvittelen itsestäni liikoja. Ja jos pelkkä t ussu kiinnostaa, niin sittenhän hän voisi ottaa jonkun muunkin helposti, joten koko ongelmaa ei edes olisi.
En ymmärrä, miksi mies ei vain jätä minua rauhaan. En ole kiinnostunut hänestä tositarkoituksella yhtään. Enää en lähde ikinä kohteliaisuudesta, kaverimielellä tai kontaktien luomiseksi treffeille kenenkään muunkaan kanssa. Sen opin nyt kantapään kautta.
Laita vaikka estoon, älä jankkaa täällä. Miksi teet asiasta numeron, huomiotako haet?
Neuvoja, näkökulmia ja vertaistukea kyselen ja muutamia olen saanutkin. Opin senkin, että aion itsekin jatkossa olla todella jämäkkä, jos olisi tapaamisessa roolit toisinpäin kiinnostuksen osalta. Kerrasta poikki -menetelmä toimii näissä oikeasti. Eikös tämä ole keskustelupalsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on turvallisempaa olla estämättä, niin mies ei kerää mitään kaunaa. Nyt voi kertoa mulle suoraan, jos asia ahdistaa. Yleensä miehet tosin heittävät hanskat tiskiin ja etsivät parempaa seuraa. Tämä ilmeisesti ei ole saanut vastauksia/matcheja ym. muilta naisilta kuin minulta, niin piinaa sitten minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala puhua höpöjä ja ärsyttäviä juttuja. Pidä pitkä monologi tai kiusaa miestä pitkillä viesteillä esimerkiksi omista kuukautisista tms. Lopeta olemasta ihana nainen, johon mies ripustautuu. Miehenä olen karkottanut sitkeän roikkujan muuttumalla tylsäksi autofriikiksi ja teeskentelemällä känniääliötä.
Tuossa pitää olla taitava näyttelijä ainakin.
Viesteissä voi valehdella ilman näyttelijän lahjoja ja puhelimessakin. Ei ehkä moraalisesti oikein, mutta tehoaa lievissä tapauksissa ja deittailun alkuvaiheissa. Ei tarvita kuin yksi viesti, jossa valitettelee treffien unohtumista kännin vuoksi. Jos kumppani siis arvostaa kohtuukäyttöä ja luotettavuutta
Pistän harkintaan. Kiitos tästä ideasta, joka voisi auttaakin.
Kuukautisjutut esimerkiksi on miehelle aika turn off.. Tuossa taktiikassa on se hyvä puoli, että siinä ei loukata toista (esim. haukkumalla tai pilkkaamalla ulkonäköä), jolloin riski hylkäämisen aiheuttamalle vihalle saattaa olla pienempi. Älä yritä jättää miestä vaan anna miehen jättää sinut. Ja kyllä., naisissakin on roikkujia, jotka eivät tajua vihjeitä, eivätkä ei-sanaa, eivätkä edes vihaista kieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on turvallisempaa olla estämättä, niin mies ei kerää mitään kaunaa. Nyt voi kertoa mulle suoraan, jos asia ahdistaa. Yleensä miehet tosin heittävät hanskat tiskiin ja etsivät parempaa seuraa. Tämä ilmeisesti ei ole saanut vastauksia/matcheja ym. muilta naisilta kuin minulta, niin piinaa sitten minua.
Koskaan ei tiedä, minkälaisen tapauksen kanssa on tekemisissä, joten kannattaa yrittää olla kohtelias ja antaa toiselle mahdollisuus säilyttää ylpeytensä. Kasvonsa, itsekunnioituksensa, millä nimellä sitä nyt kutsuu. Mieluummin niin kuin saada verenhimoinen stalkkeri ja paskanlevittäjä kimppuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei tiedä, minkälaisen tapauksen kanssa on tekemisissä, joten kannattaa yrittää olla kohtelias ja antaa toiselle mahdollisuus säilyttää ylpeytensä. Kasvonsa, itsekunnioituksensa, millä nimellä sitä nyt kutsuu. Mieluummin niin kuin saada verenhimoinen stalkkeri ja paskanlevittäjä kimppuunsa.
Totta. Mutta olin ihan hävettävän tyhmä, kun menin hänet tapaamaan ja jatkoin juttuakin vielä. Enää en harrasta hyväntekeväisyyttä näissä asioissa, vaan opettelen pelurien keinoja itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala puhua höpöjä ja ärsyttäviä juttuja. Pidä pitkä monologi tai kiusaa miestä pitkillä viesteillä esimerkiksi omista kuukautisista tms. Lopeta olemasta ihana nainen, johon mies ripustautuu. Miehenä olen karkottanut sitkeän roikkujan muuttumalla tylsäksi autofriikiksi ja teeskentelemällä känniääliötä.
Viesteissä voi valehdella ilman näyttelijän lahjoja ja puhelimessakin. Ei ehkä moraalisesti oikein, mutta tehoaa lievissä tapauksissa ja deittailun alkuvaiheissa. Ei tarvita kuin yksi viesti, jossa valitettelee treffien unohtumista kännin vuoksi. Jos kumppani siis arvostaa kohtuukäyttöä ja luotettavuutta
Kuukautisjutut esimerkiksi on miehelle aika turn off.. Tuossa taktiikassa on se hyvä puoli, että siinä ei loukata toista (esim. haukkumalla tai pilkkaamalla ulkonäköä), jolloin riski hylkäämisen aiheuttamalle vihalle saattaa olla pienempi. Älä yritä jättää miestä vaan anna miehen jättää sinut. Ja kyllä., naisissakin on roikkujia, jotka eivät tajua vihjeitä, eivätkä ei-sanaa, eivätkä edes vihaista kieltoa.
Täydennän omaa viestiä. En itsekään uskaltaisi blokata ns. sitkeää ihailijaa, koska miettisin sitten mitä hän keksii seuraavaksi (tulee ovelle tms.). Nuo tyypit saattavat muuttua uhkaaviksi, jos he kokevat voimakkaan hylkäämisen ja mitätöivän kokemuksen. Ei kannata haukkua esimerkiksi rumaksi ja tyhmäksi miestä, joka on jo kuullut sitä oman kiintiönsä täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, kun mistään ei ikinä sanota päin naamaa suoraan, vaan aina sitten selän takana valitetaan ja pelataan tekstarien välityksellä?
En pysty käsittämään tällaista "muoti-ilmiötä", koska itse en harrasta sellaista. Mutta ei varmaan sitten tarvitsekaan tietää.
Isot aikuiset ihmiset....Sanoin puhelussa, että en jaksa kommunikoida hänen kanssaan. Sanoin, että jättäisi minut rauhaan. Muuten ollaan chattailty ja kerran nähty. Se tapaaminen oli sellainen turn-off, että hohhojaikkaa, tosin en sanonut suoraan ja kerroin, että oli kiva tapaaminen. Ajattelin, että hän ois ollut kaverina ok, mutta hän muuttui rasittavaksi ja alkoi kiristää, että pitäis olla suhde jne.
Mitä tapaamisessa siis tapahtui? Miten hän käyttäytyi?
Ei sinänsä mitään raportoinnin arvoista, mutta hän nyt vain ei vastannut minkään ominaisuutensa osalta miesmakuani, eikä edes tehnyt vaikutusta. Jutut eivät synkanneet ja oloni oli lievästi epämiellyttävä. Olen aika visuaalinen ja ulkonäkö ei napannut yhtään. Tiesin sen pitkälti etukäteen, mutta ajattelin, että voidaanhan sitä nähdä. Vaikka jonkun muun mielestä hän on varmaan ihan ok.
Miksi alapeukku? Mulle esim. tietty hiuksiin ja painoon liittyvä juttu on totaalinen turn-off. Hänessä oli useampi turn-off-piirre. En halua sellaista miestä tai olen mieluummin ilman vaikka loppuikäni.
On niitä vapaitakin miehiä, jotka edes pikkuisen kiinnostaisivat fyysisessä mielessä. En ole itse täydellinen, mutta miksi mun pitäisi suunnilleen avioitua vasten tahtoani yksien huonojen treffien perusteella epäkiinnostavan miehen kanssa?
Miksi ihmeessä sitten et siinä treffitilanteessa sanonut kohteliaasti, mutta selkeästi, että et halua enää mitään jatkoa jutulle???
Miksi jätit ja jäit roikkumaan jonninjoutavuuksia jonkun chattailun kautta?
Kun noin paljon oli epäkiinnastuvuutta tässä miehessä.
Jos treffailee niin pitää olla itsellä selkärankaa sanoa ettei halua jatkaa tuttavuutta eikä antaa luuloja jostain toiselle.
Vai hiveleekö jonkun itsetuntoa kun täysin epäkiinnostava ihminen jatkaa yhteydenpitoa?
Itselle se olisi rasite jonka torppaan heti ensi tapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydennän omaa viestiä. En itsekään uskaltaisi blokata ns. sitkeää ihailijaa, koska miettisin sitten mitä hän keksii seuraavaksi (tulee ovelle tms.). Nuo tyypit saattavat muuttua uhkaaviksi, jos he kokevat voimakkaan hylkäämisen ja mitätöivän kokemuksen. Ei kannata haukkua esimerkiksi rumaksi ja tyhmäksi miestä, joka on jo kuullut sitä oman kiintiönsä täyteen.
Miten ne ovelle osaisivat tulla? Ei kai kukaan kotiinsa päästä tai sano osoitettaan ennenkuin on tutustunut paremmin ihmiseen. Epäkiinnostavuuden huomaa miltei heti. Miksi sitten edes antaa lähempiä tietoja itsestään.
Ei kannata ketään ihmistä haukkua rumaksi ja tyhmäksi. Ellei tunne tätä tosi hyvin, ja miksi sittenkään.
Omaa järkeä kannattaa käyttää näissä treffailuissakin.
Kerrot miehelle tarinoita siitä miten olet liittynyt naisasiaunioon ja olet menossa lukemaan naissukupuolentutkimusta yliopistolle - siihen loppuu viestittely.
sano, että palasit yhteen lapsesi isän kanssa
Kyllä pitää olla sen verran selkärankaa että suoraan sanoo jos toisen ulkonäkö/pituus/tulotaso/mikä sitten kelläkin on kriteerinä miellytä.
Mitä olen miespuolisten kollegoiden juttuja kuunnellut niin aika suoraa nämä asiat sanotaan, eikä siitä normaalilla itaetunnolla varuatettu mies ota itaeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaa, ellei toimi niin blokkaa. Idiootimpikin tajuaa.
Yritin ghostata. Jätin blokkaamatta siltä varalta, että olisi jäänyt jotain hampaankoloon. Oli jäänyt. Kuulemma kirjoitin epäkohteliaasti hänestä. Totuus: en edes kirjoittanut ja sitä ennen yritin päästä hänestä eroon monen päivän ajan.
Nyt kirjoitat hänelle viestin, että valitettavasti et ole hänestä kiinnostunut, ja kerrot myös, että et halua enää häneltä yhteydenottoja, ja toivotat hyvää jatkoa, ja sitten blokkast.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla sen verran selkärankaa että suoraan sanoo jos toisen ulkonäkö/pituus/tulotaso/mikä sitten kelläkin on kriteerinä miellytä.
Mitä olen miespuolisten kollegoiden juttuja kuunnellut niin aika suoraa nämä asiat sanotaan, eikä siitä normaalilla itaetunnolla varuatettu mies ota itaeensä.
Ei tarvitse sanoa suoraan= loukata toista. Kertoo vain, että valitettavasti ei nyt kiinnosta, kiittää, ja toivottaa hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata haukkua esimerkiksi rumaksi ja tyhmäksi miestä, joka on jo kuullut sitä oman kiintiönsä täyteen.
Kyllä kannattaa totuudenmukaisesti kertoa jos miehen ulkonäöllä ei ole mitään saumaa. Muuten vain siirrät ongelman seuraavalle. Joskus miehenkin on opittava mitä edes kannattaa yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen miespuolisten kollegoiden juttuja kuunnellut niin aika suoraa nämä asiat sanotaan, eikä siitä normaalilla itaetunnolla varuatettu mies ota itaeensä.Ei tarvitse sanoa suoraan= loukata toista. Kertoo vain, että valitettavasti ei nyt kiinnosta, kiittää, ja toivottaa hyvää jatkoa.
Ehkäpä tämä "adonis" on sitten sinun kimpussasi seuraavaksi, kun kukaan ei ole kehdannut sanoa että kannattaisi laskea rimaa reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata haukkua esimerkiksi rumaksi ja tyhmäksi miestä, joka on jo kuullut sitä oman kiintiönsä täyteen.
Kyllä kannattaa totuudenmukaisesti kertoa jos miehen ulkonäöllä ei ole mitään saumaa. Muuten vain siirrät ongelman seuraavalle. Joskus miehenkin on opittava mitä edes kannattaa yrittää.
Tunneälyä ja harkintaa kannattaa käyttää. Ja itsesuojeluvaistoa. Kaikki roikkujat eivät ole vaarallisia, mutta juuri tuollaiset asiat voi pahimmillaan laukaista vihaa ja pahempaa vainoamista.