Millaista on olla uskollisen ja rehellisen miehen kanssa?
Itse en ole sitä vielä saanut kokea. Sen sijaan valehtelua ja jopa pettämistä ollut jokaisen kanssa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö ehkä haluttomuudesta tai pysytkö mieluusti fyysisesti etäällä kumppanista?
No en todellakaan. Sitäpaitsi seksillä miehen saa pysymään kuvioissa mutta ei muuten sitoutettua. Olen huomannut ettei sillä ole mitään vaikutusta miehen rehellisyyteen/ uskollisuuteen vaikka sais aina kun haluaa ja miten haluaa. Oikeastaan mitä seksuaalisempi mies niin sen todennäköisemmin sitä kiinnostaa muutkin naiset.
Ei pidä paikkaansa. Seksuaalinen mies ei petä, huonon itsetunnon omaava mies pettää.
Ilmeisesti sitten miehillä, joilla on eniten vientiä, on myös huonoin itsetunto.
Aika monesti näin on. Ihminen jolla on hyvä itsetunto pystyy ottamaan muutkin ihmiset huomioon kuin itsensä ja tarpeensa, eikä hänen tarvitse moisiin toimiin ryhtyä. Suuri ego huonolla itsetunnolla on yleisin piirre minkä olen huomannut ainakin omassa lähipiirissä näillä naisten miehillä. Siitä huonosta itsetunnosta johtuu se tarve iskeä aina uusi saalis. Ja yleensä nämä piirteet johtaa väkivaltaankin, koska ihminen heikolla itsetunnolla ei kestä minkäänlaista kritiikkiä tai muuta.Tätä naisten tuntuu olevan kovin vaikea huomata.
Missään suhteessani ei ole ollut väkivaltaa ikinä. Enkä todellakaan tiedä mistä voisi erottaa rehdin ja ei rehdin miehen. Ei se epärehtiys heti alussa ilmene, vaan tulee jostain puskista sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tylsää ja siksi valitsette aina pettäjiä.
No miksi rehellisen ja uskollisen miehen pitäisi olla tylsä? En usko että asia on noin.
Koska se on luotettava ja rehellinen. Tiedät etukäteen jokaisen asian mitä se tulee tekemään eikä tule mitään yllätyksiä.
No kuka nyt mitään ikäviä pettämis 'yllätyksiä' haluakaan... Kyllä mun mies järjestää kaikkia kivoja yllätyksiä kuten matkoja, pieniä lahjoja, kirjoittaa lauluja, kokkailee mulle romattisen aterian jne.
On ihanaa olla uskollisen, rehellisen, sitoutuvan, luotettavan ja huomioivan miehen kanssa.
Osaan arvostaa häntä, kun menneisyydessä oli niitä muita.
Ero kannattaa, ei pidä jäädä huonon miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö ehkä haluttomuudesta tai pysytkö mieluusti fyysisesti etäällä kumppanista?
No en todellakaan. Sitäpaitsi seksillä miehen saa pysymään kuvioissa mutta ei muuten sitoutettua. Olen huomannut ettei sillä ole mitään vaikutusta miehen rehellisyyteen/ uskollisuuteen vaikka sais aina kun haluaa ja miten haluaa. Oikeastaan mitä seksuaalisempi mies niin sen todennäköisemmin sitä kiinnostaa muutkin naiset.
Ei pidä paikkaansa. Seksuaalinen mies ei petä, huonon itsetunnon omaava mies pettää.
Ilmeisesti sitten miehillä, joilla on eniten vientiä, on myös huonoin itsetunto.
Aika monesti näin on. Ihminen jolla on hyvä itsetunto pystyy ottamaan muutkin ihmiset huomioon kuin itsensä ja tarpeensa, eikä hänen tarvitse moisiin toimiin ryhtyä. Suuri ego huonolla itsetunnolla on yleisin piirre minkä olen huomannut ainakin omassa lähipiirissä näillä naisten miehillä. Siitä huonosta itsetunnosta johtuu se tarve iskeä aina uusi saalis. Ja yleensä nämä piirteet johtaa väkivaltaankin, koska ihminen heikolla itsetunnolla ei kestä minkäänlaista kritiikkiä tai muuta.Tätä naisten tuntuu olevan kovin vaikea huomata.
Missään suhteessani ei ole ollut väkivaltaa ikinä. Enkä todellakaan tiedä mistä voisi erottaa rehdin ja ei rehdin miehen. Ei se epärehtiys heti alussa ilmene, vaan tulee jostain puskista sitten myöhemmin.
Ei se tietenkään suoraan ilmene mutta kyllä monenlaisia merkkejä voi lukea. Esim. kun katsoo miten se ihminen toimii sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa on jo pitkään ollut ja joille ei enää mitään esitä kuten perheensä, kavereiden jne. Onko heitä kohtaan auttavainen, pitääkö sanansa heille vai kiemurteleeko selityksin jne.
Aina tulee.