Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla uskollisen ja rehellisen miehen kanssa?

Vierailija
25.03.2022 |

Itse en ole sitä vielä saanut kokea. Sen sijaan valehtelua ja jopa pettämistä ollut jokaisen kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö ehkä haluttomuudesta tai pysytkö mieluusti fyysisesti etäällä kumppanista?

Vierailija
2/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää ja siksi valitsette aina pettäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö ehkä haluttomuudesta tai pysytkö mieluusti fyysisesti etäällä kumppanista?

No en todellakaan. Sitäpaitsi seksillä miehen saa pysymään kuvioissa mutta ei muuten sitoutettua. Olen huomannut ettei sillä ole mitään vaikutusta miehen rehellisyyteen/ uskollisuuteen vaikka sais aina kun haluaa ja miten haluaa. Oikeastaan mitä seksuaalisempi mies niin sen todennäköisemmin sitä kiinnostaa muutkin naiset.

Vierailija
4/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ei ole.

Vierailija
5/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi rehellisen ja uskollisen miehen pitäisi olla tylsä? En usko että asia on noin.

Vierailija
6/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi rehellisen ja uskollisen miehen pitäisi olla tylsä? En usko että asia on noin.

Koska se on luotettava ja rehellinen. Tiedät etukäteen jokaisen asian mitä se tulee tekemään eikä tule mitään yllätyksiä.

Vierailija
7/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Sitäpaitsi seksillä miehen saa pysymään kuvioissa mutta ei muuten sitoutettua. Olen huomannut ettei sillä ole mitään vaikutusta miehen rehellisyyteen/ uskollisuuteen vaikka sais aina kun haluaa ja miten haluaa. Oikeastaan mitä seksuaalisempi mies niin sen todennäköisemmin sitä kiinnostaa muutkin naiset.

Ei pidä paikkaansa. Seksuaalinen mies ei petä, huonon itsetunnon omaava mies pettää.

Vierailija
8/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa. Oma mies ei ole kaavoihin kangistunut vaikka hän on uskollinen ja rehellinen. Kyllä minä luotan puolisooni.

Vierailija
9/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Seksuaalinen mies ei petä, huonon itsetunnon omaava mies pettää.

Ilmeisesti sitten miehillä, joilla on eniten vientiä, on myös huonoin itsetunto.

Vierailija
10/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivaa. Oma mies ei ole kaavoihin kangistunut vaikka hän on uskollinen ja rehellinen. Kyllä minä luotan puolisooni.

Hyvä :)

Vierailija
11/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Tuntuu, että itse pystyy vihdoin etenemään elämässä ja pystyy saavuttamaan omia tavoitteita. Ei tarvitse joka asiassa miettiä omaa kelpaamista tai pelätä että toinen tekee jotain ikävää, jos on vaikkapa tullut ristiriitoja. Asiat saadaan sovittua ilman draamaa ja voi luottaa siihen että toinen pitää isoista jutuista kiinni. Ei tarvitse odotella toista ryyppyreissuilta ja voi luottaa siihen, että toinen ottaa myös vastuuta elämästä ja menoista. Itselle jää paljon enemmän rahaa käteen, kun toinen maksaa puolet kaikesta. Aiemmin oli niin, ettei esim. talvellakaan saanut laittaa sähköpattereita päälle, koska siitä tuli 100 euron lasku kuussa. Minähän sen olisin maksanut, mutta sitä oli niin tossun alla. Molemmilla on nyt omat elämät, eikä yhtään jännitä lähteä vaikka tyttöjen iltaan. Joskus piti miettiä paljonkin tulevaa "kostoa" siitä. Eli on hyvä olla nyt.

Vierailija
12/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Ja jos en luottaisi häneen niin en olisi hänen kanssaan.

Vierailija
13/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseesi on vaikea vastata tyhjentävästi. Sellaisen miehen kanssa on

@ turvallista

@ onnellista

@ tasapainoista

@ on helppo suunnitella tulevaisuutta

@ on helppo säilyttää läheisyys vuodesta toiseen

@ tuntee itsensä arvostetuksi ja halutuksi

@ saa kasvaa ihmisenä rauhassa, kun aika ja energia ei mene erilaisten ongelmien ratkomisiin

jne, jo 27 vuotta <3

Vierailija
14/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ei ole.

Miehissä on samoin kuin naisissakin suurin osa uskollisia ja rehellisiä. Sulla on vaan ollut huono tuuri. Kaksi kolmesta suhteestani ovat olleet tällaisen miehen kanssa. 

Vierailija
15/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen sitten varmaksi voi tietää, että oma puoliso on rehellinen ja uskollinen? Uskon, että omani on ja elän siinä omassa luottamuksessani. Toisaalta en ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä enkä koskaan ajattele, että mieheni pettäisi minua, jos lähtee esim.työmatkalle. Mutta jos sitä lähtee oikein ajattelemaan, niin enhän minä siitä voi täysin varma olla.

Meillä on ihan hyvä liitto. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Minä olen edelleen nätti ja hoikka. Mies on vähän kerännyt elopainoa, mutta on sellainen hauska seuramies. Seksiä on muutaman kerran viikossa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Vierailija
16/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen sitten varmaksi voi tietää, että oma puoliso on rehellinen ja uskollinen? Uskon, että omani on ja elän siinä omassa luottamuksessani. Toisaalta en ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä enkä koskaan ajattele, että mieheni pettäisi minua, jos lähtee esim.työmatkalle. Mutta jos sitä lähtee oikein ajattelemaan, niin enhän minä siitä voi täysin varma olla.

Meillä on ihan hyvä liitto. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Minä olen edelleen nätti ja hoikka. Mies on vähän kerännyt elopainoa, mutta on sellainen hauska seuramies. Seksiä on muutaman kerran viikossa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Ehkä pointti on siinä, ettei asialla ole mitään merkitystä. Kunhan parisuhde toimii ja mies pitää seikkailut tiukasti piilossa.

Vierailija
17/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista. Eikä tarvitse miettiä missä se on. Jos se lähtee jonnekin, kysyy lähetkö mukaan. Useamman kerran. Jos en halua, menee lopulta ittekseen. Tämä yksilö on omanlaisensa mörrimurri,  ja on tosi introvertti. Pysyy siis mielellään kotona ja seurassani, eikä harrasta katoiluja, ei omista älyluuria ja pitää jopa omaa malli kivikausi-luuriaan suljettuna ettei vaan kukaan soita. Sillä on yksi hyvä kaveri, joka sekin soittaa mun luuriin kun sillä on asiaa, samoin puolison perhe. Olen muutaman saarnan pitänyt että voisi sen omankin luurin pitää auki....Tekee myös kotitöitä, imuri, tiskiharja ja pyykkikone on käytössään, ei ole valittamista sillä saralla. Joskus me ollaan yhdessä patalaiskoja, käytän koiran lauantai-aamuna ulkona, ja jatketaan unia pitkälle iltapäivään saman peiton alla. Meitä kiinnostaa samat jutut lehdissä. Käydään yhdessä kävelyillä, kirppareilla, huutokaupoissa ja kuntosalilla. Ja mökillä. Enkä mäkätä, jos se haluaa perjantaisin juoda muutaman kaljan ja pelata pojan vanhalla pleikalla sotapeliä. Mä meen oman maalaustelineeni ääreen. 

Mitä taas seksiin tulee, niin se kyllä kelpaa vaikka joka päivä :) Puoliso tykkää halailla mua ja eilen tanssittiin olohuoneessa. Lapsetkin on isoiksi kasvatettu....

Naimisissa 23 vuotta. 

Vierailija
18/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pointti on siinä, ettei asialla ole mitään merkitystä. Kunhan parisuhde toimii ja mies pitää seikkailut tiukasti piilossa.

Tottakai sillä olisi merkitystä, jos sellaista tulisi ilmi. Ero välittömästi, koska luotto menisi ja sitähän ei takaisin saa.

Vierailija
19/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sillä olisi merkitystä, jos sellaista tulisi ilmi. Ero välittömästi, koska luotto menisi ja sitähän ei takaisin saa.

niin jos tulisi. Se on sitten miehen häpee, jos on huolimaton ja naisen häpee, jos alkaa asiaa tonkimaan.

Vierailija
20/25 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sitten miehillä, joilla on eniten vientiä, on myös huonoin itsetunto.

Aika monesti näin on. Ihminen jolla on hyvä itsetunto pystyy ottamaan muutkin ihmiset huomioon kuin itsensä ja tarpeensa, eikä hänen tarvitse moisiin toimiin ryhtyä. Suuri ego huonolla itsetunnolla on yleisin piirre minkä olen huomannut ainakin omassa lähipiirissä näillä naisten miehillä. Siitä huonosta itsetunnosta johtuu se tarve iskeä aina uusi saalis. Ja yleensä nämä piirteet johtaa väkivaltaankin, koska ihminen heikolla itsetunnolla ei kestä minkäänlaista kritiikkiä tai muuta.Tätä naisten tuntuu olevan kovin vaikea huomata.