Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut naiseni ei halua seksiä

Vierailija
07.09.2015 |

Alkaa korpeamaan tämä puutteessa kärvistely, vaikka toki rakastan häntä muuten. En silti pysty olemaan ajattelematta, kauanko tilanne jatkuu näin ja kauanko minä jaksan katsella tätä meininkiä. Haluaisin naistani usein, ja haluaisin että hänkin haluaisi minua. Olen ollut henkisenä tukena, ollaan puhuttu paljon, olen yrittänyt ymmärtää, muutenkin tehnyt paljon kotitöitä jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun tarvitsee miettiä välillä itseäsi ja omaa jaksamistakin. Naisesi voi parantua pitkäksi aikaa, masennus voi uusia koska vain tai sitten voi olla, että tilanne on samanlainen vielä kuukausia tai kauemminkin. Pelkkä seksi ei ole varmasti sinullekaan se pääasia, mutta se on tärkeä juttu muiden muassa. Tulevaisuutta on vaikea lähteä suunnittelemaan masentuneen kanssa kun koskaan ei tiedä mistä päin milloinkin tuulee. Rakkaus voi hiipua hyvinkin vähiin ja toinen saattaa alkaa lähinnä ärsyttämään, joten mieti tarkkaan mitä haluat sinun elämälläsi tehdä. Mitä haluaisit vuoden päästä? Tai viiden vuoden päästä? Loputtomiin toista ei voi ja ei tarvitsekaan ymmärtää, sen asian pitäisi jokainen, myös masentunut, ymmärtää. Sinun elämäsi on nyt ja mennyttä aikaa et takaisin saa. En kehota sinua jättämään naistasi, mutta se voisi olla yksi vaihtoehto.

Vierailija
2/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille sähkäshokkeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lähteä huoriin. Ota sihteeriopistolta joku kiva kiimainen tsekkityttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme