Oletko sairastanut Koronan? Mikä on veriryhmäsi?
Luin että o- veriryhmälaiset eivät saa tartuntaa helposti.
Kommentit (78)
Kyllä, veriryhmä O- Sairastin korona lievänä, ilman rokotuksia.
En tietääkseni ole sairastanut. Veriryhmä A+, puolisoni B+ sai oireettoman tartunnan.
En ole sairastunut. Altistunut vahvasti useita kertoja, niin töissä kuin myös omassa perheessä.
Veriryhmä O-
Kyllä olen, mutta todella lievänä. Otin vastoin virallista ohjetta kotitestin nielusta kun kurkku oli vähän kipeä ja sain positiivisen tuloksen. Siitä viralliseen testiin, mutta sieltä tuli negatiivinen. Kurkkukipu meni parissa päivässä ohi. Vieriryhmä O+ ja 2 rokotusta, kolmatta en halunnut enää ottaa.
Perheessä muilla A-veriryhmä, kaikilla suht lievät oireet, mutta minulla selkeästi oireettomin.
Kai te tajuatte, että suurin osa ihmisistä on A+. Siksi A+ ja korona korreloivat. Samoin kuin korona ja oikeakätisyys.
B+, kolme rokotusta ja juuri sairastin astetta pahempana flunssana, pitkään jatkuvat oireet sairauden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, mutta todella lievänä. Otin vastoin virallista ohjetta kotitestin nielusta kun kurkku oli vähän kipeä ja sain positiivisen tuloksen. Siitä viralliseen testiin, mutta sieltä tuli negatiivinen. Kurkkukipu meni parissa päivässä ohi. Vieriryhmä O+ ja 2 rokotusta, kolmatta en halunnut enää ottaa.
Perheessä muilla A-veriryhmä, kaikilla suht lievät oireet, mutta minulla selkeästi oireettomin.
Sinulla ei ollut koronaa. Kotitesti oli virheellinen. Virallisen testin negatiivinen tulos on ainoa luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eihän sulla edes ollut koronaa.
AB ja testi näytti epävarmaa tulosta, ei kirjattu koronaksi, otettiin kun kumppani sairastui
Perheessämme 5 x A+ ja emme ole kukaan sairastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Kai te tajuatte, että suurin osa ihmisistä on A+. Siksi A+ ja korona korreloivat. Samoin kuin korona ja oikeakätisyys.
Ei kun on todettu A.n sairastuvan helpoimmin ja jos on vielä APOE4 geeni, jota suomalaisilla on paljon
AB+ ja en toistaiseksi. Aikuinen lapsi sairastanut ja olen altistunut muutaman kerran muutoinkin useamman kerran. Kolme rokotusta ja influenssapiikki otettu. En sairasta muutoinkaan flunssia edes joka vuosi
Vierailija kirjoitti:
En ole sairastunut vaikka altistunut olen tosi paljon. O-veriryhmä
Sama täällä. Rokottamaton.
En ole sairastunut enkä edes altistunut. Veriryhmä O
Lähipiirissä ja työyhteisössä on ollut koronaa, mutta itsellä ei. AB-
En tietääkseni, vaikka lapsella oli. Olen O+.