Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TP:t lokakuun viikoilla 40-41

02.10.2006 |

Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet.Kaikki kahden lapsen äidit pinoon!

moikka!

Mulla on tökkineet nää vauvalehden sivut ja kiirustakin ollut.

Mulla aivan hirveet menkat,en jaksa näitä alkupäiviä.

Juhoon menee hermot kun uusi villitys on nousta tietokonetta vasten ja koittaa sammuttaa sitä napista ja modeemikin saa kyytiä.hohhoijaa ja mikä suuttumus kun sen ottaa siitä pois..sorry naapurit tää huuto=)

pojalla vaan ON tuota tempperamenttia.

Joululahjoja vois mennä jo kohta etsiin kun en koskaan halua viime tingassa=)

kun tietäis vaan mitä ja rahatilannekin näin hoitovapaalla aika heikko...

Juho nousee melkein mitä vaan vasten ylös nyt,kaappia,jääkaappia...mutta ei pääse pois eikä osaa laskeutua.

jeps,nyt se suuttuu kun ei saa avainta irti lukosta=)

äityliini ja Juho 10kk ja risat

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh...

oon nyt sitten kipeenä=(

illalla jumpassa ja yöllä sitten jo kipeenä...höh.

GALLUPPIA:kenellä TP:llä pikkukolmonen kuumetta?=) tuli vaan mieleen,mulla siis ei ja lapsiluku täysi mutta mulla on mahakuume,on sitä hullu=) se maha Juhostakin oli niin tukala ja vaikee!!

mun kurkku on niin kipee etten puhuakaan ees voi kun sattuu niin mutta pakkohan sitä on...

meillä eroahdistusta ja lahkeessa roikkumista,nyt lapset ihme kyllä leikkivät yhdessä=)

äityliini räkänokka ja Juho 281105

Vierailija
22/31 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksyin vahingossa tonne odotuspalstalle ja hyvä ettei itku päässyt kun tuli niin ikävä sitä masua ja raskaana oloa!

Muutenkin mulla on kamala masukuume, tosin vauvakuumetta ei löydy oikeastaan vielä... Sen verran on ollut rankkaa tää niklaksen vauva-aika.

Tosin se raskausaikakin oli aika kamalaa, sanoisin, ja silti ikävä sitä. MIKSI?!?!?

Alussa oli aivan kamala pahoinvointi ja sitten hetken aikaa ihan hyvää aikaa, mutta sitten ne ongelmat alkoikin... Ei ollut todellakaan kivaa aikaa.

Synnytyksestäkin jäi vähän kammo tällä kertaa, ekasta jäi niin hyvä mieli, mutta tästä ei.

Tapahtuikos kenelläkään muulla mitään inhottavaa synnytyksessä?

en muista enää niitä juttuja kun olen niitä lukenut sellaisen " kuplan" sisällä kun olin niin poikki niklaksen koliikista yms.

viivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, täällä vähän kolmosta kuumeillaan.. Mutta ei siis yritetä, sen verran järki sanoo, että pitäis vielä malttaa odottaa :) Ehkä puolen vuoden/ vuoden päästä. Tosiaan kun noilla kahdellakaan ei ole kun se 1,5v ikäeroa, niin tuntuu että kädet ei riitä vielä siihen kolmoseen :) Ja kun se remonttikin alkaa alkuvuodesta... Ehkä sen jälkeen, tai kesällä, tai syksyllä....

Viivi, täällä menee just niin päin, että voisin hypätä sen raskausajan ohi, vaikka suoraan synnytykseen ja vauva-aikaan. Itse ainakin koin, että pienen lapsen kanssa raskausaika on tosi rankka. Ja se on ihmeen hyvin muistissa pysynyt tuolla takaraivossa... :/

Nyt nukkuun! Pitäkää kaikki peukkuja että me saatais huomenna kirje sairaalasta, kun ei ole vielä saapunut (vaikka odotan postimiestä kuin kuuta nousevaa...).

Minsku, joka siis yrittää mennä nukkuun vaikka nukkui kahden tunnin päikkärit...

Vierailija
24/31 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillähän tuo ykkönen oli jo 3 vuotias (tai täytti silloin ennen kesää) kun odotin niklaksen, joten hänen puolesta oli helppoa olla raskaana. Toisin kuin varmaan nyt olisi kun niklas on vielä noin pieni ja tosiaan sitä vauvakuumetta ei oikeastaan edes ole... Jotenkin vain sitä masua ikävä!

Mutta mulla oli kyllä viimeksi niin kamala raskausaika, että en voi ymmärtää miten mieli tekee kepposet ja voin unohtaa sen?!

Synnytyskään ei tosiaan ollut mikään mieluisa kokemus ja sinne en välttämättä halua ihan heti uudestaan...

nyt aamupalalle!

V

Vierailija
25/31 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rauha kun molemmat tytöt nukkuu jo toista tuntia :)

Oltiin koko aamupäivä puistossa joten päikkäreille meno ei tuottanut mitään ongelmia edes esikoiselle.

Meidän pienempi neiti otti toissa päivänä pari askelta ilman tukea!!!

Ja nousee itse seisomaan ilman tukea mutta usein jää vaan siihen katselemaan... alkaakohan kohta kävelemään?!

Kolmosesta... mun mies jo ehdotti mulle TK-pinon perustamista (=tahtoo kolmosen...) sen verran vauvakuumetta mulla ollut ilmassa, mutta taidetaan antaa pienemmän vähän vielä kasvaa niin ei tule niin rankkaa. Meilläkin sama ikäero kuin viivillä eli vähän yli 3v. eikä ole kertaakaan ollut tosi rankkaa koska esikoinen jo niin reipas.

Samoin odotusaika oli ihan ok kun esikoinen osasi jo esim leikkiä yksin.

Nyt kahvin keittoon!

Vierailija
26/31 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollankohan me joeela sitten yhdessä siellä TK pinossa ;)

Ei tullut vieläkään kirjettä meille sairaalasta... Nyt täytyy odottaa piiitkä viikonloppu kun posti ei kulje :( Vaikka eihän siitä kirjeestä mitään vielä selviä, kun vasta ssadaan aika sinne lastenkirurgille.

Täytyy varmaan alkaa viikkosiivouksta ahertaan. Mies lähtee parin tunnin päästä saunailtaan, niin ei tarvi sitten ihan yksin siivoilla!

Viikonloppuja kaikille!

Minsku

Vierailija
27/31 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve!!!

menoa ollut meillä ja migreeniä kans välillä=(

Kylässä tänäänkin oltiin ja olipa vahtimista kun kaverin tytöillä lattialla vaikka mitä pientä sälää joita Juho hiukan innokaana konttasi tutkimaan.

meillä ei enää muuten ryömitä,konttaa lujaa joka paikkaan ja nousee mitä tahansa vasten ylös.

muutaman askeleen ottaa tukea vasten.

miten musta tuntuu että nää viikot vaan vilahtaa kauheeta vauhtia,huomenna taas maanantai...

äityliini ja Juho 10kk+viikko +risat

ja mulla ei taas mitään asiaa=) kunhan nostan meidät etusivulle ees hetkeksi!!!jaksamista kaikille!!!!!!!

Vierailija
28/31 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että miten kurjaa Minsku ja Viivi=(

Juholla oli kasvanut 2kk:dessa päänympärys vain 1/2 cm,sekin vähän mutta ei jouduta seurantaan silti.

Ja miten teillä voidaan noin paljon sairastaa Viivi=(

voi kun kurjaa!!!!!

kiva kun Nimbakin oli pinossa=)

Vierailija
29/31 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nyt kipeänä... verta vaan tulee kurkusta ja poskiontelontulehduskin...

Niklas taas rohisee vielä ihan yhtä paljon =( Yleiskunto ei ole ihan niin vaisu enää, mutta rohina on todella kamala. Tulee tosi kamala olo kun kuuntelee toista reppanaa!

Koirakin tänään meni koskemaan kuolleeseen rupisammakkoon.. Ja sain pelätä sen puolesta, että onko saanut jonkin myrkytyksen. No ei onneksi tullut mitään.

Eipä tällä muuta kuin tätä valitusta...

viivi

Vierailija
30/31 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän tämä pino oli tälle viikolle??! En jaksa nyt lähteä kalenteria katsomaan.. =)

Voih, paranemisia Viivi_lle ja Niklakselle!!! Varmaan rankkaa hoitaa pientä itsekin kipeänä.. =( Ja kiva, että teillä Minsku asiat etenee! Toivotaan parasta!!

Meillä tänään valokuvaus pojan kerhossa. Ihanaa, kun saa sisaruskuvan näistä lapsosista! Koko kuvapakettia en raaskinut tilata, siihen olisi yhteensä mennyt väh. 60¿..Ei tässä hoitovapaalla ole oikein varaa.. =( Onneksi miehellä sentään työt jatkuu, on ollut pätkätyöläinen viimeiset 10 vuotta, mutta nyt sai vakituisen paikan!! Koeaika tietysti on mutta eiköhän siitä selviä. =)

Osaiskohan muuten joku sanoa, mihin olisi tulossa seuraava/seuraavat hampaat, kun nyt tytöllä ylhäällä 4 ja alhaalla 2 hammasta?? Tuleeko alas lisää sitten vai?? Meillä nimittäin huudettiin viime yönä 1,5 tuntia..Voi olla kyllä, että oli masuvaivojakin, on ollut perjantaista lähtien hieman masu sekaisin tytsyllä..Ei oikein ruoka eikä juomakaan ole maistunut, ja paukuttelee paljon..Vatsa oli löysällä vain perjantain, mutta viikonloppunakin maha oikein purisi välillä.. =(

No, mukavaa maanantaita kaikille!! =)

Vierailija
31/31 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin nopeasti muutamia uusimpia viestejä ja oikein paljon voimia ja jaksamista niin Minskulle kuin Viivillekin :(

Oon aina sanonut, että musta arki on ihan " normaalinakin" välillä rankkaa niin saati silloin kun lapsi sairastaa tai on muuta ikävää ajateltavaa...

Minä olin yksin hyvän kaverin luona Oulussa pe-su ja tytöt&isi jäivät kotiin.

Ihana pieni irtiotto arjesta ja sai olla vaan. Erityisesti nautin aamukahvin juomisesta rauhassa ja tietty illalla oli kiva syödä hyvin ja juoda vähän viiniä ihan rauhassa :) Ei viitsitty baariin lähteä kun oli kiva jutella kuulumiset ihan koti sohvalla.

Tänään oltiin puistossa, esikoisellakin vapaa päivä kun halusin pitää kotona kun olin viikonlopun pois. Puistossa (on sellanen asukaspuisto jossa sisätilat) oli nyyttärit ja kaikki oli leiponu ihania suolasia ja makeita juttuja. Nyt on tän viikon pulla- ja kakkukiintiö syöty!

Nyt syömään.

j