Onko tämä normaalia, että joka päivä jää sukista
pienet painaumat nilkkoihin? Pohkeita siis selvästi hiukan turvottaa, mutta onko se ihan normaalia joka päivä? En seiso pitkiä aikoja vaan ennemminkin istun aika paljon (olen työtön). Vähän väliä kuitenkin joutuu tekeen jotain, kun lapsiakin on, että en nyt ihan aamusta iltaan kuitenkaan istu paikoillaan.
Jääkö teillä sukista painaumia? Olenko mä tulossa vanhaksi vai mitä tämä on?
Kommentit (11)
Kenen valmistamat sukat? Vai tapahtuuko kaikilla? Joillakin valmistajilla liian tiukat "resorit".
En mä muista mistä nämä sukat on. Ehkä h&m:ltä ja aika tiukat kyllä on. En osaa sanoa tuleeko muista sukista, kun ei mulla taida muita ollakaan... Tuntuu, että ei nämä kuitenkaan mitenkään normaalia paljoa tiukemmat ole.
Voisiko joku katsoa, onko itsellä just nyt painaumia?
ap.
Itselläni tulee aina. Mutta varmaan aina sitä turvotustakin on sitten.
On pienet resorijäljet joo. Mutta ei mulla ole turvotusta nilkoissa
Aina on rannut jaloissa, vaikka olisi ihan resorittomatkin sukat. Kuumalla ilmalla ja jalkojen päällä koko päivän oltua tietysti isommat painaumat, kuin muuten. Ei ole mitään vakavaa, jos nyt ei ihan yllättäen ala turvottelut ja kovin massiivisina.
Kiitos. Kai tämä sitten on ihan normaalia. Olen ehkä viimeisen vuoden ajan huomannut tämän. Ei ole aiemmin tullut edes katsottua...
ap.
On se normaalia. Nosta aina välillä jalat ylös ja tee pumppaavia jalkalihasliikkeitä. Vältä pitkäkestoista istumista ja tiukkoja sukkia.
Ei jää jälkiä, tosin en osta halpoja sukkia koska ne ei muutenkaan ole kestäviä, noissa halvoissa on aivan liian joustamaton reuna joka sitten painuu ihoon jättäen painaumat.
On ihan normaalia.
Vaikka vain istuisit sohvalla koko päivän niin turvotusta tulee kyllä aina jonkin verran.
Mäkään en ole mitään ihmeellistä tänää touhuillu kotona ja näköjään sukista jää painaumajälet nilkkoihin.
Kannattaa ostaa sukkia, joissa on kiristämätön reuna.
Onko teillä NYT jälkiä nilkoissa, jos on sukat ollut päivän jalassa?