Miksi Oreo keksejä kehutaan?
Domino keksit on paljon parempia. Juuri söin ekan Oreo keksini.
Kommentit (95)
Mä tykkään enemmän oreoista, nää on makuasioita :)
Mä tykkään myös Oreoista enemmän kuin Doninoista ja ne valkosuklaalla päällystetyt Oreot ovat taivaallisia!
Mä löysin viikko sitten Lohjan Kookkarista Oreoita. Olikohan Supermarket, en ole aivan varma.
Doris-keksit on parhaita ikinä.
-ap
Doris-keksit on kunnon mummokeksejä. =D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:57"]
Doris-keksit on kunnon mummokeksejä. =D
[/quote]Eikä oo!!!! :p
Ovat kuin vegaaninen versio Dominoista, siksi ostan kun ostan.
Kai ootte dipannu ne oreot sinne maitoon? Se on se juju. Sama ku niissä dops-kekseissä. Tykkään noista kaikista, ovat kaikki erilaisia :)
Oreo? En ole kuullutkaan moisista kekseistä. No, naisilla on aina näitä ihme juttuja, joista miehet ei voi tietää. Yleensä ne on jotain tuotemerkkejä, ihme fetissi kyllä naisilla kaikkiin tuotemerkkeihin. Nyt siis Oreo.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:01"]
ne olis ne valkosuklaalla päällystetyt oreot ollu varmaan parempia.
[/quote]
Järkyn äkkimakeita! Nykyisin saan vain Oreoita, ei ole kaupassa muita meilläpäin, ja on Dominoja ikävä. Ainakin niitä, mitä vielä 10 vuotta sitten Suomesta sai. Suklaisia. Mmm.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:57"]
Miksi toiset kehuu Skodaa ja toisten mielestä se on edelleen Lada?
Makuasioita.
[/quote]
Väärä analogia. Menisi oikein esim. Miksi toiset kehuu Dodgea, vaikka Skoda on oikeasti parempi.
Aina huvittavaa kun jossain tädin tai mummon luona on kahvipöydässä mariskooliin muka hienosti katettu dominoita. Kuinkahan moni jenkeissä tekis niin. Kannattaa aina vähän kattoo maailmaa isommalla spektrillä.
Oreo on liian imelä mun makuuni. En pystynyt syömään kuin yhden.
Dopsit monta kertaa parempia kuin nämä oreot ja dominot. Niissä vähän makua sentään.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:26"]
Kiitos muistutuksesta, kielioppi joskus unohtuu. Olenko minäkin amerikkalaistunut? :D
[/quote]Se yksi ei ole Amerikkaa nähnytkään. Oikeen Ameriggalainen, yeah!
Lennän kotiin aika usein JFK:n kautta, niin lasten eka kysymys on että toinhan tuliaiseksi sen JFK Traveller's Packin Oreoita. Se on niin iso traveller's pack, että riittää aina seuraavaan reissuun. Taitaa olla se must-juttu nykyään tämä Oreo.
Samaiset teinit ei taasen siitä Milkan Oreo-suklaasta tykänneet.
Yleensäkään en ymmärrä keksinmussuttajia. Ylimakeita kaloripaukkuja. Sitten itketään liikakiloja. Mieluummin voileipä tai rahkaa pähkinöillä välipalaksi
Siksi kun hömppäsarjoissa yms turhakkeissa syödään niitä, ja pissikset tekevät mitä vaan, mikä on julkisuudessa. eihän aikuinen ihminen juokse keksien perässä.
DOMINOT OVAT PAHOJA