Mitä ostat salaa puolisoltasi, etkä myöhemminkään halua kertoa ostoksesta?
Piilotat tai muuten hävität jäljet, huolehdit että kuittikaan ei koskaan tule löytymään mistään.
Minä suklaata. Jos en hoitaisi asiaa salaa, hän söisi hetkessä ne kaikki. Lisäksi peräpukamavoidetta, en kehtaa kertoa että minulla on sellaisia.
Kommentit (63)
Mulla on aika mittava kokoelma japanilaista antiikkitavaraa, en kehtaa tunnustaa kuinka paljon joten kuljetan ostokset salaa huoneeseeni ja piilotan kaappeihin. En ihan itsekään ymmärrä miksi, omilla rahoilla ne on ostettu... en taida vaan jaksaa sitä ihmettelyä että mitä sä noilla kaikilla teet.
Big Mac aterian. Me tykätään kokata eikä oikeastaan tilata roskaruokaa kovin usein. Miehen mielestä Mäkkäri on kaikista pahin roskaruokapaikka - eikä oikeastaan ole väärässä.
Mä tilaan yksin ollessani Mäkkäriä, koska äiti vei mut pienenä kerran kuussa uimaan ja mäkkäriin. Nostalgia maistuu hyvältä :’)
Osakkeita, aloin ostamaan salaa kun mieskin jätti kertomatta omista ostoistaan. Piilotan myös joskus suklaan ettei söisi. Muuten ei taida salaisuuksia olla.
Ei tuu mieleen muuta kuin satunnaiset röökit. En siis polta salaa, mutta ehkä useammin kuin kerron.
Olen ostanut vuosien varrella ostanut vajaalla kymppitonnilla hajusteita, puoliksi pimittäen ostokset vaimoltani. Ei sillä, että vaimoa asia sinänsä edes kiinnostaisi mutta silti. Pulloja on vain "ilmestynyt" mancaveni hyllyyn. Vaimo ei siellä yleensä edes käy.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu mieleen muuta kuin satunnaiset röökit. En siis polta salaa, mutta ehkä useammin kuin kerron.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut vuosien varrella ostanut vajaalla kymppitonnilla hajusteita, puoliksi pimittäen ostokset vaimoltani. Ei sillä, että vaimoa asia sinänsä edes kiinnostaisi mutta silti. Pulloja on vain "ilmestynyt" mancaveni hyllyyn. Vaimo ei siellä yleensä edes käy.
Mitä ihmeen hajusteita…? Jotain huonetuoksuja?
Ostan kohtalaisen paljon koruja, toisinaan myös uutena. Yleensä käytettyjä. Olen tosi pienituloinen, joten jos haluan ostaa jotain ylimääräistä itselleni, pitää myydä jotain ja ostaa sitten sillä rahalla. Näissä pyörittelyissä liikkuva rahamäärä on joskus satoja euroja ja summia en koskaan kerro miehelle. Ei sitä kyllä kiinnostakaan. Joskus löydän kirppareilta pilkkahintaan arvokkaita juttuja, jotka sitten myyn, jolleivat osu omaan makuun. Näistäkin kertyy aina vähän ikiomaan virkistyskassaani.
Elämässä täytyy olla jotain iloa ja kauneutta
Suklaa. Tykkään että käsilaukussa on jemmassa ja jos mies tietäisi niin ne häviäisi. Lapsien kohdalla sama.
Joskus myös viherkasvit, piilotan ne jonkun toisen kasvin taakse. Tämä siksi että olen ammatiltani puutarhuri mutten saa kasveja elämään, mies rakastaa vitsailla tuosta. Muutama on jäänyt eloon hoidosta huolimatta.
Suoraan sanottuna kuulostaa varsin epäterveeltä parisuhteelta, jos ostoksia pitää salailla. Itse voin huoletta kertoa kaikista ostoksistani. Vaikka olisin ostanut kilon suklaata ja syönyt sen kerralla tms.
En mitään.
Jäin pohtimaan aiempaa vastausta lääkkeiden ostosta salaa. Miksi ihmeessä? Kyllä meillä avoimesti puhutaan mahdollisista sairauksista ja lääkityksestä. Olisi hurjaa, kun jompikumpi saisi jonkun sairauskohtauksen, eikä toinen osaisi mitään kertoa soittaessa häkeen.
Lääkkeet varmaan on ainoat sellaiset ostokset. Eikä niiden tarvitse olla edes mitään "noloja" lääkkeitä. Kaikki terveydentilaani koskevat asiat ovat minulle niin tiukasti yksityisiä, että en kerro niistä edes puolisolleni. Siis siinä tapauksessa tietenkin, ettei kyseessä ole mikään tarttuva mikä vaikuttaisi häneenkin.