Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostat salaa puolisoltasi, etkä myöhemminkään halua kertoa ostoksesta?

Vierailija
24.03.2022 |

Piilotat tai muuten hävität jäljet, huolehdit että kuittikaan ei koskaan tule löytymään mistään.

Minä suklaata. Jos en hoitaisi asiaa salaa, hän söisi hetkessä ne kaikki. Lisäksi peräpukamavoidetta, en kehtaa kertoa että minulla on sellaisia.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, voin ostaa mitä haluan.

Tämä. Miksi ihmeessä pitää olla parisuhteessa, jos omia rahojaan pitää käyttää salaa. Ehkä joskus hieman pyöristän hankitojeni hintoja alaspäin keskusteluissa, mutta eipä se vaimolle kuulu kuinka paljon käytän rahaa esimerkiksi työkaluihin. 

Miksi pyöristät alaspäin? Eikö vain voisi sanoa totuutta, jos hinta sattuu tulemaan puheeksi. Usein kai ei edes tule puheeksi.

En jaksa kuunnella sitä marmastusta, kun hänellä olisi ollut jotain hänelle tärkeitä projekteja, joihin ne rahat olisi hänen mielestä pitänyt laittaa. 

Mutta muuten olet ihan oikeassa, eikä nyt joka välissä kysele eri työkalujen yms. hintoja.

Vierailija
42/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna kuulostaa varsin epäterveeltä parisuhteelta, jos ostoksia pitää salailla. Itse voin huoletta kertoa kaikista ostoksistani. Vaikka olisin ostanut kilon suklaata ja syönyt sen kerralla tms. 

Ei tämä parisuhteen ”terveyteen” liity, että mieheni on niin perso suklaalle, että syö kaiken minkä näkee ja jos aavistaa jossain olevan, niin penkoo sen esiin. Ja syö kaiken silmänräpäyksessä ennen kuin muut ehtii kissaa sanoa. Itse taas haluan, että suklaata on saatavilla aina jossain niin, että voin pikkupalan hitaasti nautiskella. Siksi ostan salaa. Tietenkin ostan välillä kotiin myös ruokakaupasta kaikille avoimesti suklaata. Mutta erikseen sitten vielä ne salaa ostetut. Ap

Kuulostaa siltä, että molemmilla on jotain ongelmia suklaan suhteen.

Ap:n ongelma on suklaata ryöstelevä mies :D . Syököhän se ukko lasten vanukkaatkin?

Mutta ap on ihan pakko saada suklaata jatkuvasti? Tai ainakin sitä pitää olla koko ajan saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miksi ihmeessä pitää olla parisuhteessa, jos omia rahojaan pitää käyttää salaa. Ehkä joskus hieman pyöristän hankitojeni hintoja alaspäin keskusteluissa, mutta eipä se vaimolle kuulu kuinka paljon käytän rahaa esimerkiksi työkaluihin. 

Minäkin pyöristän alaspäin vaate- ja meikkiostosteni hinnat. Ei se sinulle kuulu paljonko käytän rahaa esimerkiksi vaatteisiin ja meikkeihin.

T. Vaimosi

Juuri näin. Mutta miksi ihmeessä ne vaatteet pitäisi viedä salaa huoneeseen? Meikeistä ei ole hajuakaan ja hän saa käyttää niihinkin ihan niin paljon rahaa kuin haluaa.

Teillä vissiin on hyvät tulot. Meillä rahoista todella tiukkaa ja vaimo työttömänä. Todellakaan en anna sen törsätä vaatteisiin. Toivottavasti ei tee niin salaa.

Aikalailla keskiarvoilla mennään. Ja tietysti vaatteisiin yms. menevä raha on ylimääräistä. Eli ensin hoidetaan pakolliset maksut ja ruoka sun muut.

Vierailija
44/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oma mies ei tietäisi peräpukamista?

Vierailija
45/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En toki välttämättä kerro, vaikka osakeostoista, mutta en myöskään piilottele mitään. Omat rahat, joten kumpikin saa käyttää niitä miten haluaa.

Vierailija
46/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään lähetyssaarnaajameininkiä pimeässä peiton alla?

Vierailija
47/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pyöristän alaspäin vaate- ja meikkiostosteni hinnat. Ei se sinulle kuulu paljonko käytän rahaa esimerkiksi vaatteisiin ja meikkeihin.

T. Vaimosi

Ihan sama mihin pyöristää, koska minä niistä kuintekin suurimman osan maksan. Osa on ihan tolkuttoman hintaisia minun mielestä, mutta jos haluaa 250€ hintaisen pellavamekon, niin sitten sellainen ostetaan.

Vierailija
48/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne sisäiset nyt niin näkyisi?

Vierailija
49/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kohtalaisen paljon koruja, toisinaan myös uutena. Yleensä käytettyjä. Olen tosi pienituloinen, joten jos haluan ostaa jotain ylimääräistä itselleni, pitää myydä jotain ja ostaa sitten sillä rahalla. Näissä pyörittelyissä liikkuva rahamäärä on joskus satoja euroja ja summia en koskaan kerro miehelle. Ei sitä kyllä kiinnostakaan. Joskus löydän kirppareilta pilkkahintaan arvokkaita juttuja, jotka sitten myyn, jolleivat osu omaan makuun. Näistäkin kertyy aina vähän ikiomaan virkistyskassaani.

Elämässä täytyy olla jotain iloa ja kauneutta

Kultakorut; sijoita ja käytä. Eli sijoituksista voi samalla nauttia, käytettynä ostettu koru säilyttää arvonsa ja nousee.

Vierailija
50/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja. Sipsejä, jätskiä, karkkeja ja leivoksia. Olen kuitenkin hoikka, mutta joku noissa hävettää.

Vierailija
51/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pelitili jossa voittoja vedonlyönnistä vähän reilu 100.000€.

Vaimo ei siitä tiedä. En ole ottanut sieltä mitään ulos.

Vierailija
52/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. En toki välttämättä kerro, vaikka osakeostoista, mutta en myöskään piilottele mitään. Omat rahat, joten kumpikin saa käyttää niitä miten haluaa.

Sama juttu meillä.

Vierailija
53/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet varmaan on ainoat sellaiset ostokset. Eikä niiden tarvitse olla edes mitään "noloja" lääkkeitä. Kaikki terveydentilaani koskevat asiat ovat minulle niin tiukasti yksityisiä, että en kerro niistä edes puolisolleni. Siis siinä tapauksessa tietenkin, ettei kyseessä ole mikään tarttuva mikä vaikuttaisi häneenkin.

Mutta jos sinulle sattuu jotakin ,olisi hyvä jos joku tietäisi lääkityksestäsi.Se on tärkeä tieto esim.jossain sairauskohtauksessa.

Vierailija
54/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakoita. Ovat miehen mielestä yksi pahimmista asioista maailmassa - ainakin saa ne tuntumaan sellaisilta.

Vierailija
55/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista... Mutta eniten salaan Eurojackpottia... En nimittäin aio  kertoa, jos voitan pääpotin.

Vierailija
56/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslakkaa. Jos pullo on avoimesti saatavilla, käyttäisi päivittäin, muttei ostaisi itse. Kun itse tarvitsen sitä pari kertaa vuodessa, niin haluan, että sitä myös on silloin jäljellä.

Vierailija
57/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan kohtalaisen paljon koruja, toisinaan myös uutena. Yleensä käytettyjä. Olen tosi pienituloinen, joten jos haluan ostaa jotain ylimääräistä itselleni, pitää myydä jotain ja ostaa sitten sillä rahalla. Näissä pyörittelyissä liikkuva rahamäärä on joskus satoja euroja ja summia en koskaan kerro miehelle. Ei sitä kyllä kiinnostakaan. Joskus löydän kirppareilta pilkkahintaan arvokkaita juttuja, jotka sitten myyn, jolleivat osu omaan makuun. Näistäkin kertyy aina vähän ikiomaan virkistyskassaani.

Elämässä täytyy olla jotain iloa ja kauneutta

Kultakorut; sijoita ja käytä. Eli sijoituksista voi samalla nauttia, käytettynä ostettu koru säilyttää arvonsa ja nousee.

Ei minulla kultaa ole, sillä pidän suurista ja näyttävistä koruista. Suomalainen vanha design  on minun juttuni. Lähinnä 70-luvun oudot korutaideteokset. Ja tietysti Kalevala korut . Ei nykypiiperrykset vaan vanhat mallit

Vierailija
58/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä mitään. Kaalimatotilauksenikin esittelin ihan innoissani. :D

Vierailija
59/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna kuulostaa varsin epäterveeltä parisuhteelta, jos ostoksia pitää salailla. Itse voin huoletta kertoa kaikista ostoksistani. Vaikka olisin ostanut kilon suklaata ja syönyt sen kerralla tms. 

Ei tämä parisuhteen ”terveyteen” liity, että mieheni on niin perso suklaalle, että syö kaiken minkä näkee ja jos aavistaa jossain olevan, niin penkoo sen esiin. Ja syö kaiken silmänräpäyksessä ennen kuin muut ehtii kissaa sanoa. Itse taas haluan, että suklaata on saatavilla aina jossain niin, että voin pikkupalan hitaasti nautiskella. Siksi ostan salaa. Tietenkin ostan välillä kotiin myös ruokakaupasta kaikille avoimesti suklaata. Mutta erikseen sitten vielä ne salaa ostetut. Ap

Meillä on aivan sama tilanne: jos ostan suklaata/makeisia ja mies löytää ne, kaikki menee nopeasti. Aktiivisesti liikkuvalle miehelle esim. suklaapatukka on kiva pikku snack, kun taas minä hankin niitä leivontaan/erikoisherkuksi. On todella kivaa aloittaa leipominen ja mennä kaapille hakemaan reseptiin vaadittava suklaa ja huomata, että herra on taas vetänyt joka murun kitusiinsa! Myös ne vähemmän herkut leivontasuklaat katoavat, joten kyllä, ostan salaa suklaata ja makeisia ja piilotan ne, kunnes on aika käyttää ne rakkaan suklaarosvoni vuoksi.

Mies siis tietää, että suklaisiin ei kannattaisi koskea, mutta niin vain pääsee välillä käymään. On hän kyllä vastaavasti välillä myös tuonut kilon levyjä korvaukseksi. =D

Vierailija
60/63 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta salaa mitään, mutta jokaisesta ostoksestani ja hankinnastani en miehelle toitota. Täysin avoimesti ostan omalla rahallani mitä haluan, ja niin hänkin omallaan.

Meillä on yhteiset rahat joista maksetaan huushollin kulut ja isot hankinnat, laskut yms. ja kummallakin oma tili jota kumpikin hallitsee itse.