Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua iho-ongelmiin ruokavaliosta tai luontaistuotteista?

Vierailija
07.09.2015 |

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta mikä voisi auttaa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillu kaikenlaisia ruokavalioita ja kosmetiikkaa. Akneni on hormoniperäistä. Ainoa, minkä olen huomannut auttavan, on juuston poisjättäminen ja suolasaippuan käyttö. Nämäkin vain hillitsevät aknea, eivät poista sitä. N21

Vierailija
2/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"]

Olen kokeillu kaikenlaisia ruokavalioita ja kosmetiikkaa. Akneni on hormoniperäistä. Ainoa, minkä olen huomannut auttavan, on juuston poisjättäminen ja suolasaippuan käyttö. Nämäkin vain hillitsevät aknea, eivät poista sitä. N21

[/quote]

Syöty ruoka vaikuttaa hormoneihin.

Vierailija
4/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkki! Söin sitä kipeänä ollessani, mutta se paransikin herkästi finnejä puskevan ihoni paljon parempaan kuntoon. Älä syö tyhjään mahaan niitä kuitenkaan, tulee huono olo. 45-60mg päiväannoksella olen toistaiseksi mennyt ja ajattelin lähiaikoina kokeilla, että pysyykö iho kunnossa myös 30-45mg annoksella.

Vierailija
5/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"]

[/quote]

Syöty ruoka vaikuttaa hormoneihin.
[/quote]
Vaan eipä vaikuta minulla. N21

Vierailija
6/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"] Olen kokeillu kaikenlaisia ruokavalioita ja kosmetiikkaa. Akneni on hormoniperäistä. Ainoa, minkä olen huomannut auttavan, on juuston poisjättäminen ja suolasaippuan käyttö. Nämäkin vain hillitsevät aknea, eivät poista sitä. N21 [/quote] Syöty ruoka vaikuttaa hormoneihin. [/quote] Vaan eipä vaikuta minulla. N21

[/quote]

Et ole sitten syönyt sellaista ruokaa, joka niihin hormoneihin vaikuttaa positiivisesti.

Vierailija
7/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:12"]Sinkki! Söin sitä kipeänä ollessani, mutta se paransikin herkästi finnejä puskevan ihoni paljon parempaan kuntoon. Älä syö tyhjään mahaan niitä kuitenkaan, tulee huono olo. 45-60mg päiväannoksella olen toistaiseksi mennyt ja ajattelin lähiaikoina kokeilla, että pysyykö iho kunnossa myös 30-45mg annoksella.
[/quote]
Minä syön myös sinkkiä. Kannattaa kuitenkin olla hyvin varovainen sen kanssa eikä syödä yhtäjaksoisesti suurta annosta. Sinkki haittaa magnesiumin imeytymistä. Mulla oli yli kuukauden suurta lihasheikkoutta, voimattomuutta ja särkyä, kunnes tajusin pitää taukoa sinkistä. Suosittelisin pitämään aina välillä parin kuukauden taukoja. N21

Vierailija
8/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"] Olen kokeillu kaikenlaisia ruokavalioita ja kosmetiikkaa. Akneni on hormoniperäistä. Ainoa, minkä olen huomannut auttavan, on juuston poisjättäminen ja suolasaippuan käyttö. Nämäkin vain hillitsevät aknea, eivät poista sitä. N21 [/quote] Syöty ruoka vaikuttaa hormoneihin. [/quote] Vaan eipä vaikuta minulla. N21

[/quote]

Et ole sitten syönyt sellaista ruokaa, joka niihin hormoneihin vaikuttaa positiivisesti.
[/quote]
Neuvo minua sitten. N21

Vierailija
9/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"]

[/quote] Miten käytät suolasaippuaa? Tai siis käytätkö sen kanssa muita aknea helpottavia tuotteita esim. kasvovettä ja kosteusvoidetta jne.? Monethan sitä kehuu, mutta itse en oo oikein tajunnu miten sais parhaan tehon... Ja käytätkö päivittäin?

Vierailija
10/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:14"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"] Olen kokeillu kaikenlaisia ruokavalioita ja kosmetiikkaa. Akneni on hormoniperäistä. Ainoa, minkä olen huomannut auttavan, on juuston poisjättäminen ja suolasaippuan käyttö. Nämäkin vain hillitsevät aknea, eivät poista sitä. N21 [/quote] Syöty ruoka vaikuttaa hormoneihin. [/quote] Vaan eipä vaikuta minulla. N21 [/quote] Et ole sitten syönyt sellaista ruokaa, joka niihin hormoneihin vaikuttaa positiivisesti. [/quote] Neuvo minua sitten. N21

[/quote]

Miten nyt syöt?

Vierailija
11/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:12"]Sinkki! Söin sitä kipeänä ollessani, mutta se paransikin herkästi finnejä puskevan ihoni paljon parempaan kuntoon. Älä syö tyhjään mahaan niitä kuitenkaan, tulee huono olo. 45-60mg päiväannoksella olen toistaiseksi mennyt ja ajattelin lähiaikoina kokeilla, että pysyykö iho kunnossa myös 30-45mg annoksella. [/quote] Minä syön myös sinkkiä. Kannattaa kuitenkin olla hyvin varovainen sen kanssa eikä syödä yhtäjaksoisesti suurta annosta. Sinkki haittaa magnesiumin imeytymistä. Mulla oli yli kuukauden suurta lihasheikkoutta, voimattomuutta ja särkyä, kunnes tajusin pitää taukoa sinkistä. Suosittelisin pitämään aina välillä parin kuukauden taukoja. N21

[/quote]

Otan magnesiumia myös lisänä, mutta kiitos varoituksesta, en sattunut tuosta tietämään. Onko sinulle ollut siis apua sinkistä?

Vierailija
12/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni on lievästi atooppinen & keratosis pilaris-tyyppinen iho, sekä psoriasis (ei onneksi mistään pahimmasta päästä, ainakaan toistaiseksi). Iho allergisoi ja kutiaa herkästi.

Haluaisin todella alkaa panostamaan enemmän parempiin elämäntapoihin, jos siitä olisikin helpotusta vaivoihin. - Ap

Vierailija
13/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkki ja vihreä tee auttoi mulla

Vierailija
14/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljat ja sokeri pois joksikin aikaa. Vältä turhia lisäaineita ja valmisruokia. Luultavasti ero entiseen alkaa näkyä jo kuukaudessa.

Vierailija
15/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:20"]

Mulla itselläni on lievästi atooppinen & keratosis pilaris-tyyppinen iho, sekä psoriasis (ei onneksi mistään pahimmasta päästä, ainakaan toistaiseksi). Iho allergisoi ja kutiaa herkästi.

Haluaisin todella alkaa panostamaan enemmän parempiin elämäntapoihin, jos siitä olisikin helpotusta vaivoihin. - Ap

[/quote]

Syöty ruoka vaikuttaa koko sun elimistöön. Ja sinä valitset, mitä syöt.

Vierailija
16/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"]

[/quote] Miten käytät suolasaippuaa? Tai siis käytätkö sen kanssa muita aknea helpottavia tuotteita esim. kasvovettä ja kosteusvoidetta jne.? Monethan sitä kehuu, mutta itse en oo oikein tajunnu miten sais parhaan tehon... Ja käytätkö päivittäin?
[/quote]
Käytän päivittäin. Yleensä hieron sitä kasvojenpesun jälkeen ja kosteutan ihon öljyllä. Joskus saatan jopa jättää sen vaikuttamaan yön yli. Ei kannata tehdä niin ihan aluksi, jos vaikka iho ärtyy siitä. Olen huomannut, että suolasaippua estää uusien finnien syntymistä ja kutistaa vanhoja. Ei se kuitenkaan välttämättä kaikilla toimi, kuten ei mikään muukaan. Täytyy vain kärsivällisesti kokeilla eri kikkoja. N21

Vierailija
17/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:14"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"] Olen kokeillu kaikenlaisia ruokavalioita ja kosmetiikkaa. Akneni on hormoniperäistä. Ainoa, minkä olen huomannut auttavan, on juuston poisjättäminen ja suolasaippuan käyttö. Nämäkin vain hillitsevät aknea, eivät poista sitä. N21 [/quote] Syöty ruoka vaikuttaa hormoneihin. [/quote] Vaan eipä vaikuta minulla. N21 [/quote] Et ole sitten syönyt sellaista ruokaa, joka niihin hormoneihin vaikuttaa positiivisesti. [/quote] Neuvo minua sitten. N21

[/quote]

Miten nyt syöt?
[/quote]
Normaalien ruokasuositusten mukaan muuten paitsi punaista lihaa ja maitotuotteita käytän vähemmän. Leipää syön erittäin harvoin. N21

Vierailija
18/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:12"]Sinkki! Söin sitä kipeänä ollessani, mutta se paransikin herkästi finnejä puskevan ihoni paljon parempaan kuntoon. Älä syö tyhjään mahaan niitä kuitenkaan, tulee huono olo. 45-60mg päiväannoksella olen toistaiseksi mennyt ja ajattelin lähiaikoina kokeilla, että pysyykö iho kunnossa myös 30-45mg annoksella. [/quote] Minä syön myös sinkkiä. Kannattaa kuitenkin olla hyvin varovainen sen kanssa eikä syödä yhtäjaksoisesti suurta annosta. Sinkki haittaa magnesiumin imeytymistä. Mulla oli yli kuukauden suurta lihasheikkoutta, voimattomuutta ja särkyä, kunnes tajusin pitää taukoa sinkistä. Suosittelisin pitämään aina välillä parin kuukauden taukoja. N21

[/quote]

Otan magnesiumia myös lisänä, mutta kiitos varoituksesta, en sattunut tuosta tietämään. Onko sinulle ollut siis apua sinkistä?
[/quote]
On ehkä hiukan. Hankala sanoa. Mutta auttaahan sen muuhunkin kuin ihoon, niin jatkan syöntiä. Ennen söin siis 30 mg päivässä, tauon jälkeen jatkoin 15 mg annoksella. N21

Vierailija
19/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo viisastella, mutta ruoka vaikuttaa moneen asiaan ihoonkin. Lääkkeiden sivuvaikutuksena voi olla iho ongelmia, syöin yhtä sellaista lääkettä ja vain niitä iho oireita siis ihottumaa tms. piti tarkkailla, koska se iholla näkyvä ihottuma oli oire jostain vaarallisesta. En saanut iho oireita vaan aloin nähdä kahtena ja sain kovan päänsäryn. Lopetin heti ilman että otin yhteyttä lääkkäriin hän sai ditten suostuteltua minut uuteen yrityksiin ja nuo kokemani oireet joista lääkäri sanoi että tuskin johtuvat kyseisestä lääkkeestä olivat melko tavanomaisia sivuvaikutuksia, henkilöille, jotka söivät samanaikaisesti xx tyyppisiä lääkkeitä. Minähän söin koska sama lääkäri oli minulle ne xx lääkkeet määrännyt.

Vierailija
20/36 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"]

[/quote]
Käytän päivittäin. Yleensä hieron sitä kasvojenpesun jälkeen ja kosteutan ihon öljyllä. Joskus saatan jopa jättää sen vaikuttamaan yön yli. Ei kannata tehdä niin ihan aluksi, jos vaikka iho ärtyy siitä. Olen huomannut, että suolasaippua estää uusien finnien syntymistä ja kutistaa vanhoja. Ei se kuitenkaan välttämättä kaikilla toimi, kuten ei mikään muukaan. Täytyy vain kärsivällisesti kokeilla eri kikkoja. N21
[/quote]
Oho. Vastasin vain osittain. Käytän siis joskus myös pesunestettä kasvoille, mutta yleensä pelkkä vesi riittää. En käytä meikkiä. N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi