Nanette tytölle nimeksi?
Ihastuin nimeen jo muutama vuosi sitten ja saimme viime perjantaina tietää, että esikoisemme on tyttö joten nimijutut ovat nyt enemmän ajankohtaisia kuin koskaan aiemmin.
Mitä mieltä olette tästä nimestä? Tuleeko mitään hankaluuksia mieleen?
Itse pidän nimestä, koska se on vähän erikoisempi, mutta kuitenkin sopii suuhun erittäin hyvin.
Kommentit (43)
Jotenkin tulee mieleen ranskanlainen hutsu.
Tulee mieleen Lunette, joka siis on se kuukautisten aikaan pimppiin tungettava muovihärpäke.
Onhan Janettekin tosi suosittu nimi Suomessa, enkä usko että siitä tulee ihmisille mieleen Danetet ja Lunetet.
ap
Janetella on vakiintunut mielikuva nimenä ihmisten mielessä, ekana mieleen siis naisen nimi. Nanettella eo ole, joten mielleyhtymät ovat jotain muuta?
Nanette tuo mieleen muumit. Jakson jossa Niiskuneiti on prinsessa ja Muumimamma hänen kamarineitonsa Nanette.
Tulee siis mieleen ranskalainen palvelustyttö.
Pikkutuhma ranskalainen sisäkkö. Siis mun eka mielikuva.
hassua, että kun olen ystäville, perheelle ja muille tutuille puhunut tästä nimivaihtoehdosta, niin en ole koskaan kuullut että kukaan olisi ajatellut ranskalaista hutsua tai palvelustyttöä :'D
ap
Ekana tulee mielikuva jostain korvikejauhemerkistä.
No ei kai ne tutut ja sukulaiset sitä sulle ääneen sano.
"Juu, ihana nimi.."
Tunnen yhden kauhean bitch Naneten, joten ei.
Suklaavanukas suzette tulee mulle mieleen.
Nanette on nimen Nanna diminutiivi ja jotenkin vielä ällömpi. Nanettea naitatattaa, nanette panette, trallallaa (koulunpihalta)
Lempinimeksi tulee kuitenkin Nane. Minkähän kanssa rimmaa :D
Ensimmäinen haukkumanimi jonka lapset keksivät - koska näitä pitää aina miettiä - on varmaan joku Panette tai vastaava.
Antaisin mieluummin nimeksi Nanna.
perheessäni tuolla on tarkoitettu palvelijaa
tulee vähän mieleen danonen danette jäkkiruoka :D muutenkin sopii mun mielestä vain lapselle, mutta voitko ottaa tosissaan aukuista Nanette nimistä naista?!