Tykkäävätkö kaikki miehet nuolla sitä kokeiltuaan?
Minulla miesystävä, joka ei ole tainnut sitä koskaan tehdä, mutta se on ainut, mistä saisin orgasmin. Miten saada hänet siis nuolemaan?
Kommentit (16)
Pyydät miestä kokeilemaan ja käyt pesemässä värkkis hyvin ennen toimitusta. Jos ei pidä niin ei pidä ja sitten etsitte toisen keinon sulle saada orgasmi
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:19"]
Ei tietenkään. Tykkääkö kaikki naiset imeä penistä?
[/quote]
Luulisin, etä tykkää? Eikö vai? ap.
Kyllä useimmat tykkää. Mitä siis on tullut poikain kanssa juteltua.
Tykkää. Jätin nuoleminenhan on kivaa! Varsinkin kuumana kesäpäivänä
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:22"]
Pyydät miestä kokeilemaan ja käyt pesemässä värkkis hyvin ennen toimitusta. Jos ei pidä niin ei pidä ja sitten etsitte toisen keinon sulle saada orgasmi
[/quote]
Tottakai. Pitäisköhän karvatkin ajella melkein kokonaan? Oon jo 40+. Mies on uusi kun ex jätti. Ex nuoli aina ja rakasti sitä. Kaipaan ihan sairaasti nuolua kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:24"]Tykkää. Jätin nuoleminenhan on kivaa! Varsinkin kuumana kesäpäivänä
[/quote]
*jätskin
[/quote]
Minä en tykkää. Teen sitä joskus kun mies pyytää.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:27"]
[/quote]
Minä en tykkää. Teen sitä joskus kun mies pyytää.
[/quote]
Mä nyt kuitenkin tarkoitan sitä, että mies nuolee naista. ap.
Ei kaikki miehet tykkää. Esim. minä en ole saanut omaltani koskaan suuseksiä. Tosi harmi.
Nappaa miestä hiuksista kiinni ja istu kasvoille
Mitä miehiä ja naisia ne sellaiset ovat jos ei nuolemiset ja imut kiinnosta? Vittu mitä kalkkiksia.
Kannattaa pyytää kuukautisten aikaan. Ei tarvitse pestä pariin päivään. Myös paskaa voisit jättä perseenreikään.
Mun mies ei tykkää, se on aika bakteerikammoinen. Kokeillut se on. On siinä kai jotain totuusperääkin, papilloomavirus voi tarttua kurkkuun?
Hoitelee se mut kuitenkin sormilla, jos en tule yhdynnässä. Orgasmin saaminen ei ole mulle ongelma. Mutta kivahan se olisi, jos joskus lipaisisi. Minä nyt kuitenkin annan hänelle suuseksiä ja pidän siitä.
hyi saatana. kuka haluaa kurkkusyövän? pysykää reijistä kaukana.
Ei tietenkään. Tykkääkö kaikki naiset imeä penistä?