Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa nutraus!

Vierailija
07.09.2015 |

Mitat nyt 164cm/105kg. Aloitan nyt nutrauksen. Teen niin, että kotona nutraan ja töissä syön kasvissosekeittoa ja salaattia. Ajattelin olla näin kaksi viikkoa ja sitten jatkaa vähähiilarisella ja vähäkalorisella ruokavaliolla. Saisin näitä laardeja vähän sulamaan ja saisin ostaa istuvia vaatteita enkä olisi koko ajan väsynyt, hikinen ja vaivalloinen :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl!

Vierailija
2/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun paino saattaa tippua reippaastikin ja sitten vauhti taantuu. Älä luovuta, jokainen gramma on alaspäin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain laihduta punnitsemalla normaaliruoasta oikeat kalorimäärät? Esim. Kalorilaskuri. Tuo nutraus sekoittaa elimistön ihan kokonaan. Edes Jutta ei suosittele sitä.

Vierailija
4/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin easy dieetillä 3viikkoa. Aikalailla sama idea kuin nutrauksessakin.

Ensimmäinen viikko oli ärsyttävä ja turhauttava. Mutta sitten paino alkoi tippumaan ja olo oli kevyempi. Nyt olen jättänyt leivän ja muut hiilari höttöset pois. Vatsa toimii ja kiloja on tippunut.

Tsemppiä ap!

Vierailija
5/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai Jutta sitä suosittele, kun ei ole itse mukana siinä bisneksessä. Jutta suosittelee kyllä oman merkkinsä tuotteita melko auliisti ;)

Vierailija
6/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt vähähiilarisesti, et voi syödä vähäkalorisesti. Sairastut.

Vierailija
7/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nutraisit vaan kaksi viikkoa? jos noinkin paljon ylipainoa, niin nutraisin kyllä jonkun 10 vkoa ainakin. Perustelen sillä, että jos siihen pystyy kaksi viikkoa, niin pystyy pidempäänkin ja kilot karisee vauhdilla + oli aivan euforisen ihana. Ite nutrasin 10 vkossa 18 kg ja sen jälkeen vähähiilarisella vielä 5 kg ja pääsin painoindeksiin 21.

Vierailija
8/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Jutta kiroaa sen alimpaan manalaan...Kuka sitä nyt omaa leipäänsä muille antaisi. Kalliilla myy omia tuotteitaan. Kyllä jokaisen on itse kokeiltava se, mikä on itselleen hyväksi.

Vierailija
9/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:32"]

Mikset vain laihduta punnitsemalla normaaliruoasta oikeat kalorimäärät? Esim. Kalorilaskuri. Tuo nutraus sekoittaa elimistön ihan kokonaan. Edes Jutta ei suosittele sitä.

[/quote]

Jutta myy kuitenkin itse kaikenmaailman jauhoja? Hmmmh.. Taitaa nutrilett-tuotteet olla aikamoinen kilpailija?

Vierailija
10/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rankkaa. Toki tuloksia tulee, mutta itse en vaan kykene. Olin aikanaan melkein yhtä paksu kuin sinä ja jaksoin nutrailla 15kg pois parissa kuukaudessa. Sitten tuli totaallinen läsähdys. Olin kurkkuani myöten täynnä sitä, etten saa syödä mitään hyvää, en nauttia mistään jne. Aloin syödä hiukan ja ajattelin jatkaa normaalilla dieetillä, sitten söin enemmän jne. Lopulta kaikki 15kg oli tullut takaisin puolessa vuodessa.

Nyt olen ollut 4kk dieetillä ja ekan kuukauden kiristelin. Sen jälkeen olen ottanut rennosti. Painoa lähtee 2-3 kg/kk, joka on oikeasti todella hidasta ja tavoite on todella kaukana. Olisihan se ihanaa sisuunnuttua saada nopeita tuloksia, mutta en vaan oikeasti jaksa kiduttaa itseäni. Ehkä tätä kautta tulisi pysyvämpiä tuloksia. Syön kuitenkin useamman kerran viikossa kaikkea hyvääkin. Esimerkiksi lauantaina syötiin ulkona, join illalla kolme sidukkaa ja eilen söin neljä palaa suklaata + sokerijugurtin yli dieettiruokavalion. Ei mitään älyttömiä mässyjä, mutta relaan 2-3 päivää viikossa. Hidasta tämä on, mutta toisaalta jaksaa olla tiukempi, kun tietää, että sitten taas välillä saa ottaa sen siiderin tai syödä muutaman palan suklaata. Aikalailla se 0,5kg on lähtenyt vähintään joka viikko.

Vierailija
11/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama millä sen painon saa tippumaan. Aloittajalla ihan fiksu ajatus eli ei ajatellut olla pelkällä nutri-kuurilla VAAN syö lisäksi oikeaa ruokaa.

Vierailija
12/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lisää:

Ajattelin itse, että jos alussa päätän olla vain kaksi viikkoa nutrilla,  niin sitä pystyy sitten jatkamaan jos olo sen sallii. Alkuun tuntuu aika hurjalta sitoutua nutraukseen vaikka 3 kk. Päivä kerrallaan tässä mennään :)

ap

Vierailija
13/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:39"]

Se on ihan sama millä sen painon saa tippumaan. Aloittajalla ihan fiksu ajatus eli ei ajatellut olla pelkällä nutri-kuurilla VAAN syö lisäksi oikeaa ruokaa.

[/quote]

No olet oikeassa siinä, mikä kellekin sopii. Tosin jos haluaa ketoosiin ja olla tuntematta nälkää niin pelkillä nutreilla on helpompi olla.

Vierailija
14/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap. pystyt olemaan viikon pelkillä nutreilla niin pystyt vaikka kuinka pitkään. Vaikeinta on ensimmäiset 4 päivää, kunnes olosi muuttuu ihan tosi tosi hyväksi.

Vierailija
15/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:39"]

[/quote]

No olet oikeassa siinä, mikä kellekin sopii. Tosin jos haluaa ketoosiin ja olla tuntematta nälkää niin pelkillä nutreilla on helpompi olla.

[/quote]

Ketoosiin pääsee myös syömällä ruokaa, ei siihen noita pusseja tarvitse.

Vierailija
16/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan nyt. Tänään minulla on vapaapäivä ja jaksan kyllä olla nutreilla koko päivän. Huomenna töihin ja katsotaan mikä tuntuu sitten parhaimmalta.

ap

Vierailija
17/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi nutrata  niin että töissä syö normaalia ruokaa. Ei voi nutrata edes niin että syö vain nutraustuotteita mutta kerran päivässä vääränlaista. Kun pointti on ketoosiin pääsy, minkä jälkeen sitä kestää jatkaa pitemmän aikaa ilman että olo on koko ajan helvetillinen. Mä itse tein sen mokan että pussikeittojen sijaan söin yhden sellaisen suklaapatukan. Kalorit pysyi 800 tai alle, mutta hiilaria tuli liikaa tms., jolloin ketoosi ei päässyt koskaan alkamaan. Päivänä 5 makasin itkien sohvalla kun olisi pitänyt jaksaa tehdä jotain ja pyykin laitto koneeseenkin oli ylivoimainen tehtävä. Oli pakko lopettaa. Se on kyllä aika lailla kaikki tai ei mitään jos aikoo kunnolla nutrata ja saada tuloksia.

Vierailija
18/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Hölmö! Voihan siinä syödä kurkkua, tomaattia, salaattia yms eikä tipahda ketoosista. Kuka nyt käskee patukoita vetämään. 

Vierailija
19/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan. Eikö kannattais syödä vaan normaalisti ruokaympyrästä, mutta vain vähemmän? Nykyihminen tuntee todella harvoin näläntunnetta. Siihen ei todellakaan kuole.

Vierailija
20/23 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Älä ala tuohon. Ei ole pitkäaikainen apu. Liity vaikka Kilo clubiin ja osta kunnon keittiövaaka ja mittskupit. Noi nutrit on vaan sokeria ja lisäsineita. Kunnon ruokaa oikea määrä ja liikuntaa. Sillä se lähtee. Tsemppiä!