Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin poistuu kirjautumispakko 23-07 vlle?

Vierailija
07.09.2015 |

Milloin. Minä en jaksa odottaa että voin kirjoitella 23 jälkeen kun pääsen silloin aina töistä .

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa piti lukea avlle. Ap

Vierailija
2/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan hyvä juttu. Toivottavasti ei poistu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:27"]Se on vaan hyvä juttu. Toivottavasti ei poistu!
[/quote]

Jatkan vielä et uskaltaa nykyään tulla yölläkin lukee juttuja. Ennen en uskaltanu ettei hyppää mikään hirvee pedo otsikko silmille!

Vierailija
4/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun porukat oppii käyttäytymään. Ehkä kanlaisopiston kannattaisi ruveta järjestämään puuttuvan kotikasvatuksen paikkaamiskursseja.

Vierailija
5/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kirjautumispakko siistinyt palstaa? Ei ole kiinnostanut tuon voimaan tulon jälkeen enää täällä iltaisin käydä. Eiköhän ne trollailijat ole just niitä, joilla on matala kynnys tehdä tunnukset ja samaa menoa jatkaa. En käsitä miten tuo kirjautumispakko siihen auttaisi. Tällaiset perusmammat sitten, jotka eivät halua mitään tunnuksia tehdä, mutta haluaisivat normaalisti täällä jutella, joutuvat kärsimän, kun ei voi kirjoittaa.

Vierailija
6/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako nuo alapeukut, että ei ole siistinyt palstaa?

Vierailija
7/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tulla päivälläkin.

Vierailija
8/8 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että kirjautumispakko poistuu päivittäin seitsemältä.
Meinasin kirjautua, mutta tahdoin vain tänne palstalle tunnuksen, niin olisi sitten hesarit ja tiede-lehti samalla tunnuksella.
Mulla kai sinne Tiede lehteen oli joskus olemassa tunnus, mutta hyysäriä en lue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi