Miksi tuon sarjan nimi on Hottikset? Ei siltä näytä...
Itse ohjelma ei kiinnosta, mutta tuossa on pyörinyt ohjelmaan osallistuvien naamatauluja ja suurin osa osallistujista näyttää irvistävältä lehmältä. Onko rimani korkealla vai ovatko nuo osallistujat oikeasti mielestänne kuumia?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:34"]
Minua ei tuo 'Martta' ainakaan hulluksi tee ja hulluhan jo olisin, jos edes antautuisin kuvittelemaan,että tekisi-paremminkin pidän aika hulluna laukoa tuollaisia omahyväisiä kaikkivoipaisuus-kuvitelmiaan koko Suomen luettavaksi. Mikähän hänkin oikein kuvittelee olevansa? Painuisi vaan jonnekin 'Seiskan' sivuille halukkaiden tiirailtavaksi-minuun tuo ei tehnyt tekstilauseensa kera kuin korkeintaan tympäisevän vaikutuksen-mokomakin itseään täynnä oleva tyhjäpää diiva ! (tyyliin :'Hääää...Tässä Mä Oon!')
M/35
[/quote]Yhdestä lauseesta vedit tuon kaiken...aika helpostipa sinut saa suunniltaan.
Höttikset taitais olla parempi nimi, kun aikamoisia höttöpäitä taitavat olla...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:53"]Höttikset taitais olla parempi nimi, kun aikamoisia höttöpäitä taitavat olla...
[/quote]
hattarapiät :-D
No aina löytyy näitä yksinkertaisia typeryksiä, jotka janoaa julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Ja saavathan siitä vähän rahaakin varmaan. Eivät vaan onnettomat tajua, miten tyhmänä heitä pidetään ja heille nauretaan, koska ovat niin koomisia ja ihan tahattomasti.