Onko kissalla kaikki hyvin?
Heippa! Meillä on kaksi poika kissaa. Vanhempi kissa on todella hellyyden kipeä. Hän on muutaman kuukauden ajan koko ajan hakenut huomiota ja paljon. Kun pääsen töistä, kissa odottaa jo ovella minua, hän pörrää jaloissa ja maukuu kunnes otan syliin. Kissa nuolee naamaa, änkee oikein syliin aina kun on mahdollista. Ja nukkuu joka yö kainalossa. Miehelleni kissa ei tee tätä samaa mitä minulle. Esim. Kissani seuraa minua aina vessaan, jos en päästä kissaa mukaani hän alkaa mouruamaan ja raapimaan ovea. Miehelleni kissa ei tee mitään tuollaista. Onko tämä normaalia, onko kissalla kaikki hyvin?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 04:33"]http://keskustelu.suomi24.fi/t/843672/liian-seurallinen-kissa
[/quote]
Jollakin toisella siis sama mietityttää. Mutta minä en kyll koskaan ole ajatellutkaan heittävät kissaa seinään koska on seurallinen.. >:(
Kissasi yksinkertaisesti rakastaa sinua.
Aww, kissa on rakastunut. Olet hänelle tärkeä.
Meidän kissa muuttui tuollaiseksi, kun oli vakavasti sairas, eikä heti tajuttu. Lopetettiin sitten el toimesta, kun oli munuisissa iso kasvain.
Mun 5 kk pentu on just tollanen ja ihan terve on. Onko se sun kissa ollut ennen´erilainen sitten?
Jostain luin että liika seurallisuus viestii sairaudesta? En tiedä.