Älkää vastailko trollialoituksiin. Jättäkää huomioimatta!
Älkää provosoituko, vaan ilmoitelkaa ketjut asiattomiksi ja jättäkää kommentoimatta.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:29"]Mistä tulee käsitys, että näiden mamukriittisten ketjujen takana on yksi tai kaksi kirjoittajaa? Olen laskenut peukutusten määriä ja suhde mamukriittisten hyväksi on aina lähes kymmenkertainen? Selvästi mietittyjä viestejä tulee muutamassa minuutissa kymmennen. Eli selkeä enemmistö on sillä kannalla, että asioista pitää saada puhua ja siihen on aihetta.
Neuvostoliitossa päätti sadan miljoonan ihmisen mielipiteestä sata ihmistä, mutta se ei olut demokratia.
[/quote]
Jossain vaiheessa ylläpito tiedotti että ip-osotteiden perusteella iso osa tulee muutamalta tyypiltä. Ja tietty kirjoitustyylinkin perusteella
[/quote]
Sori, karkasi. Kirjoitustyylinkin perusteella välillä näkee että sama hetsu asialla. Ylläpito myös kertoi että usein ne samat vielä vastailevat itselleen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:29"]Mistä tulee käsitys, että näiden mamukriittisten ketjujen takana on yksi tai kaksi kirjoittajaa? Olen laskenut peukutusten määriä ja suhde mamukriittisten hyväksi on aina lähes kymmenkertainen? Selvästi mietittyjä viestejä tulee muutamassa minuutissa kymmennen. Eli selkeä enemmistö on sillä kannalla, että asioista pitää saada puhua ja siihen on aihetta.
Neuvostoliitossa päätti sadan miljoonan ihmisen mielipiteestä sata ihmistä, mutta se ei olut demokratia.
[/quote]Ainakaan viimepäivinä lisääntynyt aloitusten ja aihepiirin viestien määrä ei tue tätä näkemystä.
Jossain vaiheessa ylläpito tiedotti että ip-osotteiden perusteella iso osa tulee muutamalta tyypiltä. Ja tietty kirjoitustyylinkin perusteella
[/quote]
Sehän näissä rajoituksissa just on ylläpidon puolelta pointtina että muutama ihminen häiriköi palstaa ja joissain ketjuissa voi olla kaikki kommentit ketjun aloittajan itsensä kirjoittamia. Itse olen kiinnittänyt huomiota siihen kuinka ylä- ja alapeukut tuntuu olevan usein kummallisen lähellä toisiaan. Alapeukkuja on aina yksi tai kaksi enemmän kuin yläpeukkuja, tyyliin 14 alapeukkua ja 15 yläpeukkua. Ei ole vaikea arvata kuka tätä "tasapainoa" ylläpitää keinotekoisesti, kun nää tyypit ovat itse kehuneet kuinka bannin jälkeen ovat kymnenessä sekunnissa takaisin ja kaikki tietää että peukkuja voi manipuloida. Joku tätä demonstroi yläpeukuttamalla omaa aloitustaan 120 kertaa.
Mä luulen että osa näistä ihmisistä on aspergereita. Yritän ottaa sairautena, niin rasittavaa kuin tuo onkin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:29"]Mistä tulee käsitys, että näiden mamukriittisten ketjujen takana on yksi tai kaksi kirjoittajaa? Olen laskenut peukutusten määriä ja suhde mamukriittisten hyväksi on aina lähes kymmenkertainen? Selvästi mietittyjä viestejä tulee muutamassa minuutissa kymmennen. Eli selkeä enemmistö on sillä kannalla, että asioista pitää saada puhua ja siihen on aihetta.
[/quote]