Kuivaatteko naamanne samalla pyyhkellä kuin takapuolenne?
Ei aki kukaan sentään noin tee? Minulla aina kaksi pyyhettä saunassa. Toisella pyyhin kasvoni.
Kommentit (31)
Montako pyyhettä kuljetat, kun viet lapsesi uimahalliin?
Neuroosinsa kullakin.
Pyyhin ensin kakin pyllystäni ja sitten hieron pyyhettä naamaani.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:46"]
Neuroosinsa kullakin.
[/quote]
Lapsille omat ja itselle omat. Minulla on viisi lasta, eli pyyhkeitä on mukana 14 silloin kun mies on mukana uimassa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:11"]
Neuroosinsa kullakin.
[/quote]
Lapsille omat ja itselle omat. Minulla on viisi lasta, eli pyyhkeitä on mukana 14 silloin kun mies on mukana uimassa.
Ap
[/quote]
ootko sä tosissas? mitä väliä sillä on oma perseeni se on enkä mä nyt siihen pasko jos suihkusta tulin enkä tunge sit suuhuni.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:24"]
Neuroosinsa kullakin.
[/quote]
Ap
[/quote]
ootko sä tosissas? mitä väliä sillä on oma perseeni se on enkä mä nyt siihen pasko jos suihkusta tulin enkä tunge sit suuhuni.
[/quote]
No ei nyt normaali ihminen pyyhi naamaansa takapuolipyyhkeellä! Sehän on melkeen sama jos pyyhkii nenänsä käytettyn vessapaperiin. Tsiisus sentään!
Joo. Kun peilistä katsoo, niin eipä noilla ole kummoistakaan eroa...siis takapuolella ja naamalla. Molemmissa on reikä, joka suoltaa paskaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:24"]
Neuroosinsa kullakin.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
No ei nyt normaali ihminen pyyhi naamaansa takapuolipyyhkeellä! Sehän on melkeen sama jos pyyhkii nenänsä käytettyn vessapaperiin. Tsiisus sentään!
[/quote]
enpäs sinun pyyhkeestäsi tiedä mutta minun pyyhkeessäni ei ole tapana olla paskaa... enkä tiedä ketään joka tekisi sinun tavallasi mutta ihan miten vaan...
Käytättekö samaa kättä pitelemään pyyhkeitä jolla kuivaatte pyllyn ja naaman? Siinähän menee pyllybakteereja herkästi naamaan. Meillä mies kuivaa pyllyni niin omat käteni jäävät naaman kuivaamiseen.
Miulla on vessasssa naulakko jokaiselle perheenjäsenelle, kaikissa lukee oma paikkansa: pillu, pylly, kädet, jalat, kasvot, hiukset, selkä, vatsa. Meitä on 2 aikuista ja 5 lasta. Vieraalle on sitten oma naulakkonsa. Meinaa tila loppua ja kauhean kalliiksi tulee pyyhkeet. Joskus pillupyyhe ja kasvopyyhe väkisin törmäävät. Mutta mitä sitä ei puhtautensa eteen tekisi?
^nii ja miespuolisilla lukee toki kikkeli tuossa pillun paikalla.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:28"]
välillä kuivaan naamani pillupyyhkeeseen, jos ei ole puhdasta naamapyyhettä käsillä. ja joo, joskus kyllä haisee pillu naamassa kuivaamisen jälkeen.
[/quote]Ja sitten mies epäilee sinun pettävän naisen kanssa?
-Mies 29v + 1v-