Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa sekaisin nielaisemisesta?

Vierailija
06.09.2015 |

Arvon AV-mammat, nyt on loputtomalle viisaudellenne suuri tarve. Vaimoni nimittäin kivenkovaa väittää, että ejakulaattini nielaiseminen laittaa hänellä mahan kuralle. Ja hänellä todella menee, eikä mitään lievää löysää vaan kunnon vesiripulia. Pytty on kantta myöden kurassa, ja vessaan on pakko tehdä lattiasta kattoon ulottuva dekontaminointi. Minä olen kyllä 110 % varma, että tämä reaktio on täysin psykosomaattinen. Ei siemenneste voi sellaista reaktioita mitenkään aiheuttaa. Siis mitenkään. Kättä pystyyn nyt jos täällä on joku toinen, jonka ruuansulatusjärjestelmä ei kestä vasta puristettua man-juicea. En odota, että sellaisia löytyy. Olenkohan oikeassa...

- M40ynnä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin sperman nieleminen laittaa mahan sekaisin. Ei todellakaan noin rajusti, kuin vaimollasi, mutta sellaista vääntöä ja inhottavaa tunnetta aiheuttaa.

Vierailija
2/3 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menee myös ihan vesiripulille. Ei kiitos :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun vahvistettu arvioni oikeaksi. En epäile reaktiota per se, mutta se ei voi olla muuta kuin psyykkinen. Eikä nielaiseminen ei ole minulle erityisen tärkeääkään, voin aivan hyvin laukaista naamallekin. Siitä rouvan vatsa ei ole moksiskaan ;)

AP M40ynnä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi