Mies jolla on pienet kädet: voiko kuitenkin olla
iso penis? Kokemuksia aiheesta? :) Kysyn tosissani.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:55"]
Itselleni menee esim. näppylähanskoista pienin koko ja muna on 17 senttiä. Kengännumero 40.
Et en tiedä et paljonko tuo mahtaa merkitä.
M22
[/quote]
Entäs ympärysmitta? Anteeksi, kun olen näin suorasukainen ja kiitos kun vastaat :D ap
On kokemusta ja käsien eikä minkään muunkaan koko kerro peniksen koosta.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:59"]
On kokemusta ja käsien eikä minkään muunkaan koko kerro peniksen koosta.
[/quote]
Hyvä näin. ap
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:55"]
Itselleni menee esim. näppylähanskoista pienin koko ja muna on 17 senttiä. Kengännumero 40.
M22
[/quote]
Entäs ympärysmitta? Anteeksi, kun olen näin suorasukainen ja kiitos kun vastaat :D ap
[/quote]
No en mittaillut ole, mutta mitä nyt muiden vehkeisiin vertaa, niin aika keskimääräinen tuo on seisokissa.
Oon pannu pienikätistä jolla oli tosi pieni nakkimakkara. Toisella sirokätisellä oli yli 20;) oonkin vähä tällainen lorttopillu ku kokemusta nii monesta miehestä
Minä olen ihastunut mieheen jolla on pienet kädet. Eivät kuitenkaan naiselliset ohuet vaan ihanat söpöt ja sopivan paksut. Pienet jalatkin on hänellä, veikkaisin 39-40. Olet ihana P ♡
Mun miehellä on pienet kädet ja pienehköt jalat (42), muna kuitenkin jotain 16-17cm. Kauhean paksu ei se ei kyllä ole.
M22