Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit saunassa

Vierailija
06.09.2015 |

Olenko minä tiukkapipoinen, vai onko ihan normaalia että 15 v teinipariskunta päästetään "saunomaan" keskelle järveä kahdestaan?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441498625923.html

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kehittyy seksuaalisesti tosi nuorina ja seurustelevat jo täyttäpäätä tuon ikäisenä(15v). Itse olin myöhään kehittyvää lajia ja onneksi jälkikasvu on samaa maata. Tuntuu tosi hurjalta,että kaksi noin nuorta on keskellä yötä saunomassa jossain saunalautalla keskellä järveä. En kyllä ymmärrä miten estääkään jos nuori jonkun kanssa seurustelee?Onneksi en ole joutunut tilanteeseen jossa tuonikäinen lapseni seurustelisi. Seksi ei oikein kuulu tuon ikäisen elämään.

Vierailija
22/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomaan keskelle pimeää järveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan päästäisin, tyttöä en :)

Vierailija
24/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPETTAKAA LAPSILLENNE JA NUORILLENNE SUKUPUOLI NEUTRAALIA ELÄMÄÄ JA ANTAKAA KAIKKIEN SAUNOA YHDESSÄ SUKUPUOLESTA RIIPPUMATTA!

Vierailija
25/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:41"]

Joo mullakin kiinnittyi huomio tuohon ikään. Ilmeisesti yömyöhään keskellä järveä saunomassa keskenään.

[/quote]

Missä se ikä mainitaan? Ei ainakaan tuossa linkin takana olevassa tekstissä. Kerrotaan vain teini-ikäisistä.

Vierailija
26/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:32"]Samaa mietin ja meinasin tehdä aloituksen tästä. T. Toinen tiukkapipo [/quote] Toivottavasti sulla ei oo lapsia.. tiukkapipot on perseestä! Elämästä pitää nauttia eikä niputtaa.. relaa heii [/quote] On kaksi tyttöä kasvamassa ja saavat saunoa tulevaisuudessa kaveriporukalla mutta eivät kyllä kahden kesken jonkun jätkän kanssa vaikka kuinka seurustelisivat. Ehtiihän tuota täysikäisenäkin. T. Se tiukkapipo

[/quote]

Ei ole sulla koskaan käynyt mielessä, että seksijuttuja voi harrastaa myös päiväaikaan ja ties missä. Ei siihen yökyläilyä tai saunaa tarvita. Vai etkö ole koskaan itse kokeillut? Pieni hetki omaa aikaa jossakin, sopiva nurkka, niin johan siellä pystyy mihin tahansa.

Että jos seksiltä haluat teinejäsi varjella, niin onnea yritykseen. Ehkäisyasiat kuntoon ja rehtiä puhetta seksistä ja siihen liittyvistä vastuukysymyksistä, niin pääset paljon pidemmälle.

Mikä olikaan lopulta se, miltä yrität teiniä varjella? Elämä?

Vierailija
27/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:45"]

Liian aikaisin aloitettu seksielämähän ei ole iha pikkujuttu. Googlella löytyy helposti lisätietoja t. Ap jonka 13 v poika ei todellakaan tule pääsemään "saunareissulle" vielä pitkään aikaan.

[/quote] Sauna, tuo ainoa paikka jossa seksiä voi harrastaa. Onhan se turvallinen, mutta jos todella aiot estää seksiharrastelut alaikäisenä niin:

Vaihe 1. Osta tukevat kalterit ja asenna ne poikasi huoneen ikkunoihin

Vaihe 2. Osta murtovarma ovi ja asennuta se poikasi huoneen vanhan, jo ehkä säpäleinä olevan oven tilalle

Vaihe 3. Hautaa oven avain metsään

Vaihe 4. Soita kouluun ja sano Tuomaksen olevan kipeä

Vaihe 5. Osta sipsidippilimpparit ja iloitse toimintaelokuvan äärellä, sopii hyvin luonteeseesi. Näin olet saanut pojallesi vähintään viikon seksitöntä aikaa

Vierailija
28/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä saunomisessa ei mitään vikaa ole, mutta kieltämättä tuo kahdestaan lautalla järvelle lähteminen kuulostaa vähän hurjalta mun korvaan

Vierailija
29/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ IÄT KERROTAAN????? VASTATKAA!!!!

Vierailija
30/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottava ajatus, ovathan he siellä pimppi ja pippeli paljaana!

Vierailija
31/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin mietiskellä tuota ajatusta jumiutuneesta ovesta ja totesin, että saunalautta on aivan helvetin vaarallinen paikka loppujen lopuksi. Jos ovella on riski jumiutua, ja kiuas päästää vaikkapa savut sisälle, syttyy tulipalo tai lauttaan tulee vettä sisään, niin aikamoinen riski tuo on.

Vierailija
32/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:00"]

Aloin mietiskellä tuota ajatusta jumiutuneesta ovesta ja totesin, että saunalautta on aivan helvetin vaarallinen paikka loppujen lopuksi. Jos ovella on riski jumiutua, ja kiuas päästää vaikkapa savut sisälle, syttyy tulipalo tai lauttaan tulee vettä sisään, niin aikamoinen riski tuo on.

[/quote] No eiköhän sieltä saa ikkunaa hajalle tilanteen mukaan. Ja jos nyt henki olisi todella vaarassa niin kyllä jostain saunalautalta aina pois pääsee.

Vierailija
33/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, ettei noim nuorten ole hyvä seurustella liian vakavasti. Minulla meni vuosia päästä yli ensirakkaudesta ja käyttäydyin kuin mikäkin eron jälkeen. Halusin teiniäidiksi ja ties mitä kun vakava suhde loppui, enkä kestänyt aloittaa alusta rauhassa tutustumista. Onneksi sain lapsen vasta hoitojen jälkeen aikuisiällä.
15 vuotiaan maailman ei kuulu kaatua liian vakavan suhteen ja eron aiheuttamasta masennuksesta, joka vie holtittomaan käyttäytymiseen myöhemmin.

Vierailija
34/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite miehenä kanssa kiinnitin huomion tuohon hirveen pieneen ikään, 15v. En mä ainakaaan tossa iässä edes olisi pystynyt olemaan naisen kanssa vaan kyl kaverti vei 100-0 voiton. Sama homma myös mun muilla kavereilla tai tutuilla. :o m25 

Vierailija
35/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 16v., poikaystäväni minua vuoden vanhempi. Ollaan seurusteltu päälle vuosi ja koko aikana kyllä saunottu yhdessä ihan vanhempien luvalla ja nukutaan samassa sängyssä yms. En voi ymmärtää mitä ihmeellistä tuossa on?

Vierailija
36/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:56"]MISSÄ IÄT KERROTAAN????? VASTATKAA!!!!
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441500999337.html

Vierailija
37/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin 16-vuotiaana saunoin poikaystävän kans ja nukuttii samassa sängyssä. Oli kiva kun luotettiin. Toisinaan laitettiin ruokaa yhdessä ja rehtiin pihatöitä. Myöhemmin muutettiin yhteen. Ja erottiin vähän yli parikymppisinä. En näe mitään pahaa.
T. Kolmen lapsen äiti joka myös joissain asioissa tiukkapipo, esim jos on tehty jotain väärää.

Vierailija
38/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin kiinnittyi huomio tuohon ikään. Ilmeisesti yömyöhään keskellä järveä saunomassa keskenään.

[/quote] Meillä on sauna järven rannalla eikä keskellä järveä! 

Vierailija
39/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:42"]

Kyllä minustakin  olisi kurjaa jos omat lapseni olisivat seurustelleet tuossa iässä(15v) ja käyneet saunassa poikakaverin kanssa. Ajattelen kyllä samoin kun AP:kin, mutta kai se sitten on epänormaalia ja vanhanaikaista.

[/quote]

mutta sinkku seksteilee sitten

Vierailija
40/47 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:40"]

[/quote] Meillä on sauna järven rannalla eikä keskellä järveä! 

[/quote]Joo mutta te ootteki köyhiä, näillä oli kelluva saunalautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä