Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain tietää että miesystävä pettää

Vierailija
06.09.2015 |

Oltu yhdessä yli vuosi, tänään sain tietää että pettänyt mua kokoajan. Voi vittu. En oikeasti tiedä mitä tehdä, nyt ei vastaa viesteihinkään. Olen tosi rakastunut tohon, varmaan eka mies jota olen koskaan oikeasti rakastanut syvästi. Noh, eikai muu auta kuin erota. Sattuu vaan niin perkeleesti....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku että teillekin on käynyt näin ja pääsitte asiasta yli:/

Vierailija
2/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiole käynyt noin ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja

Vierailija
4/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo nyt vähän lisää

Vierailija
5/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:32"]eiole käynyt noin ikinä
[/quote]
Kiitos tästä lohduttavasta viestistä:D
Ap

Vierailija
6/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä päästy yli.

Vierailija
7/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:33"]Eikä päästy yli.
[/quote]
://

Vierailija
8/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyny on, on. Kaikki paska on nähty ja koettu. Yks horo tuli jopa silmille hyppimään ja lähetteli joulukortteja. Minkäs noille teet? Anna paskan olla ja huuda neeext!

Vierailija
10/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:37"]On käyny on, on. Kaikki paska on nähty ja koettu. Yks horo tuli jopa silmille hyppimään ja lähetteli joulukortteja. Minkäs noille teet? Anna paskan olla ja huuda neeext!
[/quote]
Oispa niin helppoa!

Vierailija
11/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä menojaan, jos hän kerran valehteleva kusipää on. Voimia!

Vierailija
12/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:37"]On käyny on, on. Kaikki paska on nähty ja koettu. Yks horo tuli jopa silmille hyppimään ja lähetteli joulukortteja. Minkäs noille teet? Anna paskan olla ja huuda neeext! [/quote] Oispa niin helppoa!

[/quote]

No eihän se rakastuneena mitenkään helppoo ole, tietenkään, mutta kannattaa katsoa kaikki kortit tässä elämässä. KUN ei koskaan voi tietää, milloin/jos sieltä kolahtaa se kunnollinen edes sen yhden kerran tyrkylle?

Ja se on sitten siinä :) Oppirahat kantsii maksaa, jotta viisaampana tulevaisuuteesi katselisit...

Vierailija
13/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. :/ Kamala kuulla tollasta. Kyllä sä siitä yli pääset, varaudu vaan että siihen menee aikaa. Lopulta varmaan helpottaa kun pääset eroon ihmisestä, joka ei kunnioittanut sua.

Vierailija
14/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti! 99% miehistä pettää tilaisuuden tullen, nyt laput silmiltä!

Vierailija
15/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi miehen pettäminen tänä kesänä. Yhteisiä vuosia takana useita ja oltiin rakastuneita ja naimisiin menossa. Selvisi, että mies pitänyt toista naista useamman kuukauden ajan ja tuo nainen on nyt niin helpottunut ja ääriään myöten rakastunut, kun nyt voi julkisesti olla yhdessä ilman salailua. Päivittää jatkuvasti somessa, kuinka ihana mies ja kuinka ihana loppuelämä tulossa. Valvoin kaksi yötä ja päätin jatkaa elämää. Olen puhunut tästä kaikille ja tehnyt mukavia asioita. Mies paljastui kompostiluokan arvoiseksi ja minunlaiseni nainen olisi hänen kanssaan mennyt täysin hukkaan. Oikeesti ap, päästä irti ja ryhdy elämään.

Vierailija
16/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt yli siitä kun ex mies petti ex parhaan ystävän kanssa. Kaikki oli tiennyt tästö ja nähnyt heidän julkiset hellyyttelyt yms. mutta kukaan ei ollut kertonut minulle. Säälivät eikä halunneet minun murtuvan. Eron jälkeen näytän nyt parhaimmalta kuin koskaan. Pirun paljon paremmalta kuin koskaan kyseisen sian kanssa seurustellessa. Show him what he lost!

Vierailija
17/17 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tämän kesän aikana on muodostunut paljon pareja pettämisalulla. Ikävin on tuttavapariskunnat, joissa vaihtui parit ja lapset kärsivät tuosta tosi paljon. Mun tehtävä ei ole moralisoida ketään ja olen itsekin äskettäin tullut jätetyksi toisen naisen takia. Mutta pientä harkintaa voisi olla ja itsekkyydeltä voisi ajatella sitä petettyä ja jätettyä. Olisiko ihan mahdoton ajatus kertoa, että on kiinnostunut toisesta ja aloittaa sitten vasta suhde. Vai onko yksinäisyys niin paha juttu ja sietämätön olotila, että on pakko olla uusi valmiina ennen kuin entisestä eroaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi